راهنمای سفر به آفریقای جنوبی با گشتمان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
راهنمای سفر به آفریقای جنوبی با گشتمان

تور آفریقای جنوبی سفر به مقصدی شگفت انگیز و فوق‌العاده است که برای سلایق مختلف جاذبه ی طبیعی یا حتی فرهنگی مناسبی وجود دارد. در این مطلب از گشتمان با راهنمای سفر به ژوهانسبورگ همراه باشید.

 گشت‌وگذار در ژوهانسبورگ

آفریقای جنوبی کشوری پهناور است که ۲۷۹۸ کیلومتر خط ساحلی، پارک‌های جنگلی متعدد، حیات وحش متفاوت و شهرهای شلوغ و پرزرق‌وبرق، آفریقای جنوبی را به یک مقصد ایدئال برای گردشگری تبدیل کرده است.

ژوهانسبورگ را می‌توان یکی از شادترین شهرهای آفریقای جنوبی دانست که فرصت سفری شاد و هیجان‌انگیز را در تور آفریقای جنوبی به شما می‌دهد. تور ژوهانسبورگ فرصت مناسبی است تا به بازدید از بزرگ ترین شهر آفریقای جنوبی بپردازید که به‌تازگی در فهرست شهر‌های پربازدید آفریقای جنوبی قرار گرفته است. ژوهانسبورگ حدود ۸ میلیون نفر جمعیت دارد که شامل مهاجران از نقاط دیگر جهان که اجداد اروپایی و آسیایی دارند هم می‌شود، ولی اکثر جمعیت سیاه‌پوست هستند و در مقایسه با شهر کیپ تاون که حال و هوای اروپایی دارد ژوهانسبورگ آفریقایی تر است.

آفریقا

ژوهانسبورگ، شهر زنده و پرجنب و جوشی است که با سرعتی باورنکردنی، روزبه‌روز بیش از گذشته مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد و به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است.جاذبه‌های گردشگری متعددی در ژوهانسبورگ میزبان گردشگران است؛ از موزه‌ی تاریخی آپارتاید گرفته تا خیابان‌های شلوغ و پرزرق‌وبرق، بازدید از سوتو (Soweto) و همچنین پارک ملی کروگر، یکی از بزرگ‌ترین مناطق طبیعی محافظت‌شده در جهان است.

بهترین زمان سفر به ژوهانسبورگ از ماه مارس تا مه و از سپتامبر تا نوامبر است. در ماه مارس زمانی که دمای هوا شروع به پایین آمدن می‌کند، شهر خلوت می‌شود و هتل‌ها و پروازها ارزان‌تر می‌شوند. اگر قصد سفر با تور ارزان آفریقای جنوبی را دارید در فصل زمستان به این شهر سفر کنید. 

جاذبه های گردشگری ژوهانسبورگ

ژوهانسبورگ یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی در آفریقای جنوبی است که جاذبه های فراوانی دارد؛ علاوه بر پارک‌ها، باغ‌ها و مناطق حفاظت‌شده‌ی حیات وحش متعددی که در این شهر و نواحی اطراف آن وجود دارد، گالری‌های مدرن، رستوران‌های فوق‌العاده، کافه‌ها و استودیوهای هنری نیز جاذبه های این شهر را کامل‌تر کرده است. در ادامه با تعدادی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژوهانسبورگ آشنا می‌شویم.

ژوهانسبورگ

پارک ملی کروگر

پارک ملی کروگر یکی از مشهورترین پار‌ک‌های سافاری دنیا است و همچنین قدیمی‌ترین پارک ملی آفریقای جنوبی است. این پارک بیش از دو میلیون هکتار وسعت دارد و در حدود ۳/۵ تا ۴/۵ ساعت با ماشین از ژوهانسبورگ فاصله دارد و فرصتی فوق‌العاده را برای گردشگران فراهم می‌کند تا ۵ حیوان مشهور آفریقایی را از نزدیک ببینند: شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و کرگدن.

دانستن این نکته ضروری است که این پارک یکی از پرگردشگرترین نقاط تمام قاره‌ی آفریقا به شمار می‌رود بنابراین باید از چند ماه قبل برای سفرتان بلیط تهیه کنید. در ضمن احتمال خطر ابتلا به مالاریا را هم در نظر بگیرید.

تور آفریقای جنوبی

مطالب مرتبط:

دیدگاه