بهترین هتل های ارومیه؛ شهر آب آذربایجان غربی

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارومیه؛ شهر آب آذربایجان غربی

در ارومیه هتل‌های خوب و شیکی برای مسافران فراهم شده است تا با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی را برای اقامت انتخاب کنند.

ارومیه یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان‌غربی است. این شهر یکی از شهرهای تاریخی کشور است که قدمتی بیش از ۳ هزار سال دارد و ثبت یونسکو شده است. برخی از کارشناسان و محققان بر این باور هستند که ارومیه زادگاه زرتشت در ایران است. این شهر در هر فصل، زیبایی‌های خاص خود را دارد و دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است و می‌تواند مقصدی زیبا و لذتبخش برای مسافران باشد.

هتل‌های خوبی در شهر ارومیه برای مسافران تعبیه شده است که با توجه به سلیقه و شرایط مالی، می‌توانند یکی را برای اقامت خود انتخاب کنند.

ارومیه

هتل آنا

هتل آنا ارومیه

هتل پنج ستاره آنا در اوایل سال ۹۴ افتتاح شده و یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر ارومیه است که در قلب آن واقع شده است. این هتل دارای امکانات اقامتی و رفاهی بسیار خوبی است که اگر ساعت‌ها در هتل بمانید، می‌توانید با این امکانات سرگرم شوید. سالن ماساژ و حمام ترکی این هتل بهترین مکان برای رفع خستگی است. سالن ورزشی، باشگاه بیلیارد و پلی‌استیشن نیز می‌تواند اوقات فراغت افراد کم سن و سال را بسیار لذتبخش کند. هتل آنا دارای ۲۱ طبقه است که اگر واحد اقامتی شما در طبقات بالای هتل باشد، چشم‌انداز بسیار زیبا و دیدنی از شهر زیبای ارومیه در اتاق خود خواهید داشت. در اتاق‌های این اتاق امکان پخت و پز نیز وجود دارد که یکی از امتیازات ویژه برای راحتی میهمانان هتل به شمار می‌رود.

امکانات هتل: سالن کنفرانس، آسانسور، نمازخانه، اینترنت، رستوران، کافی‌نت، پارکینگ، لابی، تاکسی سرویس، کافی‌شاپ، استخر، سالن ورزشی، باشگاه بیلیارد، حمام ترکی، سالن ماساژ، سونا، خشکشویی، آرایشگاه، اعلام حریق، سالن اجتماعات، جکوزی، صندوق امانات

آدرس: ارومیه، بلوار جام جم، پلاک ۸۰

هتل دنیز (باری)

هتل دنیز (باری)

هتل دنیز (باری) هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر ارومیه است که در مجتمع گردشگری باری در ساحل زیبا و کم‌نظیر دریاچه زیبای ارومیه بنا شده است. تمام اتاق‌های این هتل بسیار شیک، تمیز و مجهز به تمامی امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای بین‌المللی دنیا است. شما می‌توانید در اوقات فراغت خود در هتل، از امکانات ویژه این مجموعه نظیر سوارکاری، استخر آب شور و شیرین، باشگاه بیلیارد، دوچرخه‌سواری و تیراندازی استفاده کنید. رستوران هتل نیز یکی از امتیازات ویژه آن است که انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی خوش‌طعم را سرو می‌کند.

امکانات هتل: سوارکاری، استخر آب شور، استخر آب شیرین، باشگاه بیلیارد، دوچرخه‌سواری، تیراندازی، فضای بازی کودکان، جکوزی، کافی‌شاپ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، پارکینگ، چایخانه سنتی، خشکشویی، سالن کنفرانس، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس

آدرس: ارومیه، جاده قدیم ارومیه، سلماس کیلومتر ۵۷

هتل بین المللی پارک

هتل بین المللی پارک ارومیه

هتل بین‌المللی پارک یکی از معروف‌ترین هتل‌های چهارستاره استان آذربایجان‌غربی در ارومیه است. این هتل برای مسافرانی که قصد بازدید از جاذبه‌های دیدنی ارومیه را دارند، بسیار مناسب است، زیرا در نزدیکی دیدنی‌هایی نظیر مسجد جامع، کلیسای حضرت مریم، پارک جنگلی ارومیه، موزه ارومیه و بازار قرار گرفته است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، اینترنت، پارکینگ، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس، دو رستوران، نمازخانه، خشکشویی، کافی‌شاپ، لابی، جکوزی، اعلام حریق، خودپرداز، سونا

آدرس: ارومیه، خیابان امام، مقابل بازار قدیمی

هتل جهانگردی

مهمانسرای جهانگردی ارومیه

مهمانسرای جهانگردی ارومیه یکی از هتل‌های چهارستاره خوب استان آذربایجان‌غربی است که با قرارگیری در بلوار کاشانی دسترسی آسانی به جاذبه‌هایی چون کلیسای ننه مریم، کلیسای کوه سیر و سه گنبد را آسان ساخته است. همچنین از هتل با یک پیاده‌روی نیم‌ساعته می‌توانید به دیدن یخچال دوقوز پله بروید.

امکانات هتل: سالن کنفرانس، خشکشویی، کافی‌شاپ، جکوزی، اعلام حریق، پارکینگ، لابی، اینترنت، سونا بخار، پینگ‌پنگ، صندوق امانات، فوتبال دستی، سونا خشک، تالار پذیرایی

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت

هتل ساحل

هتل ساحل ارومیه

هتل ساحل یکی از هتل‌های خوب چهارستاره در شهر ارومیه است که محیطی نسبتا آرام را در همسایگی قسمت شلوغ شهر فراهم کرده است. این هتل به نقاط دیدنی شهر، فرودگاه و مراکز مهم، فاصله نسبتا کمی دارد و یکی از بهترین هتل‌های ارومیه برای کسانی است که به‌منظور سفر کاری به این شهر آمده‌اند.

هتل ساحل ارومیه

امکانات هتل:‌ سالن کنفرانس، نمازخانه، آسانسور، خشکشویی، جکوزی، اعلام حریق، سونا، پارکینگ، لابی، اینترنت، صندوق امانات، سالن اجتماعات، استخر

آدرس: ارومیه، بلوار والفجر دو، مقابل دنیای بازی

هتل آریا

هتل آریا ارومیه

هتل آریا یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره در ارومیه است که در مرکز شهر جای گرفته است. این هتل به‌دلیل قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. اگر به پیاده‌روی علاقه‌مند باشید، می‌توانید از این هتل، پیاده شهر را کشف کنید. جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل شامل بازار سنتی ارومیه، موزه ارومیه و موزه منابع‌طبیعی می‌شود.

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت، روم‌سرویس، خشکشویی، رستوران، سالن کنفرانس، آسانسور، لابی، سالن بدن‌سازی، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس، سالن اجتماعات، کافی‌شاپ، اعلام حریق

آدرس: ارومیه، خیابان طالقانی

هتل مروارید

هتل مروارید ارومیه

هتل مروارید یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر ارومیه و در استان آذربایجان‌غربی است. این هتل از اتاق‌های تمیز و امکانات مناسبی برخوردار است و می‌تواند اقامتی آرامش‌بخش و دلنشین را برای میهمانان خود فراهم کند.

هتل مروارید ارومیه

امکانات هتل: اینترنت، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، رستوران، کافی‌نت، روم سرویس، آسانسور، لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس

آدرس: ارومیه، خیابان پاسداران، رو‌به‌روی پارک ساحلی، جنب خانه جوان

هتل ماه کیمیا

هتل ماه کیمیا

هتل دو ستاره ماه کیمیا یکی از پرسابقه و باقدمت‌ترین هتل‌های شهر ارومیه است که سال ۱۳۵۰ شروع به کار کرده و به‌تازگی در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. هتل ماه کیمیا در قلب شهر جای گرفته و به همین دلیل به چشمه‌های آب‌معدنی، پارک‌ دانشجو، پارک تخم‌مرغی و دیگر دیدنی‌های شهر دسترسی خوبی دارد.

امکانات هتل: رستوران، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، پارکینگ، اتاق ویژه معلولین، نمازخانه، روم سرویس، اتاق چمدان

آدرس: ارومیه، میدان ولایت فقیه (مرکز)، اول طالقانی

هتل دریا

هتل دریا ارومیه

هتل دریا یکی از هتل‌های دوستاره اقتصادی ارومیه و کشور است که از امکانات مناسب و مطلوبی برخوردار است. این هتل در مجاورت مرکز خرید، حمل و نقل عمومی و کلیسای حضرت مریم و دیگر جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهر قرار گرفته است.

امکانات هتل: آسانسور، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه، رستوران، اینترنت، پارکینگ

آدرس: ارومیه، خیابان امام، خیابان طرزی

هتل آپارتمان بهار

هتل آپارتمان بهار ارومیه

هتل آپارتمان بهار یک هتل تک ستاره میان‌رده ارومیه در استان آذربایجان غربی است. همه اتاق‌های این هتل تمیز و مجهز به امکانات رفاهی و اقامتی مطلوب هستند.هتل آپارتمان بهار دسترسی مناسبی به سه گنبد، موزه ارومیه، پایانه مسافربری و فرودگاه دارد.

امکانات هتل: راهنمای تور، تهیه بلیط، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، نمازخانه، پارکینگ، لابی، خشکشویی، اتاق چمدان

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، کوی کیوان (خیابان شهید کاووسی)، بن‌بست اول، پلاک ۳۰

مطالب مرتبط:

دیدگاه