بهترین هتل های 4 ستاره هامبورگ؛ دومین شهر بزرگ آلمان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره هامبورگ؛ دومین شهر بزرگ آلمان

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان است که سالانه گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند؛ هتل‌های 4 ستاره این شهر سفری لوکس و خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود خلق می‌کنند.

هامبورگ از شهرهای مهم کشور آلمان است که در مجاروت رود زیبای البه (River Elbe) قرار گرفته است و از شهرهای مهم بندری محسوب می‌شود. این شهر با جاذبه‌های فوق‌العاده‌اش در کنار مراکز خرید و رستوران‌های متنوعی که دارد، برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای عالی را نشان می‌دهد. سالانه گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند و مسافران با توجه به بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر دارند، هتل‌های این شهر را انتخاب می‌کنند. هتل‌های 4 ستاره هامبورگ، هتل‌هایی مدرن و لوکس هستند که نه تنها سفری باکیفیت را برای مهمانان خود به همراه دارند، بلکه مهمانان تجربه اقامت در هتلی مجلل را لمس خواهد کرد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های 4 ستاره این شهر بپردازیم و با بهترین‌های آنان در نوع خدمات و موقعیت آشنا شویم؛ همراه ما باشید.

هتل 4 ستاره هامبورگ

هتل ان اچ کالکشن هامبورگ سیتی (NH Collection Hamburg City)

هتل ان اچ کالکشن هامبورگ سیتی (NH Collection Hamburg City)

هتل ان اچ کالکشن هامبورگ سیتی هتلی 4 ستاره و مدرن است که خدمات لوکس و باکیفیتی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. فضای دلباز هر یک از بخش‌ها و دقت بسیار در چیدمان آن‌ها، محیط این هتل را دلچسب کرده است. تمامی اتاق‌های هتل، در سال ۲۰۱۵ مورد بازسازی قرار گرفته و همه آن‌ها دارای کفپوش چوبی هستند.

اتاق‌ها دارای دکوری مدرن و زیبا هستند که رنگ سفید و قرمز در این طراحی بیشتر از رنگ‌های دیگر خودنمایی می‌کند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی مرمرین و زیبا است. در اتاق‌ها از لوازم ضدآلرژی استفاده شده است و روزانه، روزنامه نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

صبحانه هر روز در منویی متنوع برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان برای وعده‌های غذایی دیگر خود می‌توانند به رستوران هتل مراجعه کرده و از غذاهای لذیذی آن امتحان کنند. تراس هتل در یک فضای سرسبز و با نشاط یک گزینه عالی برای صرف ناهار و شام یا یک گپ دوستانه است. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های بی‌نظیر و مهیج از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل دارای حمام و سونا است که یک انتخاب عالی برای برطرف کردن خستگی مهمانان خواهد بود.

هتل تا موزه هامبورگ حدود ۰٫۵ کیلومتر، تا ایستگاه زیرزمینی Messehallen حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا استادیوم Millerntor Stadium حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه هامبورگ حدود ۸٫۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به موزیکال و بازار ماهی است.

  • آدرس: 53-58, St. Pauli, 20357 Hamburg, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۲۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، حمام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، پارکینگ، نگهدرای چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (ترکی، پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل لئوناردو هامبورگ استیلهورن (Leonardo Hotel Hamburg Stillhorn)

هتل لئوناردو هامبورگ استیلهورن (Leonardo Hotel Hamburg Stillhorn)

هتل لئوناردو هامبورگ استیلهورن هتلی با طراحی اروپایی و بی‌نظیر است که مهمانان عاشق فضای درونی و بیرونی هتل می‌شوند. این هتل تنها ۱۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و می‌تواند یک شروع خوب برای گشت و گذار در این شهر باشد.

اتاق‌های هتل با امکانات رفاهی فوق‌العاده و دکوری مدرن اقامتی بی‌نقص را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. در طراحی داخلی اتاق‌ها توازن و هارمونی بسیاری در ترکیب رنگ‌ها وجود دارد. همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام است.

صبحانه هتل با تنوعی از محصولات ارگانیک از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و مهمانان می‌توانند از خوردن غذای خود در تراس هتل با محیطی بانشاط لذت ببرند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل تا دریاچه‌ Inner Alster حدود ۸٫۶ کیلومتر، تا کلیسای St. John´s حدود ۳٫۷ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی هامبورگ حدود ۸٫۲ کیلومتر، تا اسکله St. Pauli حدود ۸٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه هامبورگ حدود ۱۷٫۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به بندر، موزیک و گشت و گذار است.

  • آدرس: Stillhorner Weg 40, Wilhelmsburg, 21109 Hamburg, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز تناسب اندام، میز تنیس، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، پارکینگ، نگهدرای چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، ایتالیایی، لهستانی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل هافن هامبورگ (Hotel Hafen Hamburg)

هتل هافن هامبورگ (Hotel Hafen Hamburg)

هتل هافن هامبورگ هتلی 4 ستاره و مجلل در یکی ار بخش‌های مهم شهر هامبورگ است؛ این هتل در نزدیکی بندرگاه و رود البه (Elbe) قرار دارد و از این هتل با چشم‌انداز بی‌نظیری از این رود مواجه خواهیم شد که در شب جلوه‌ی دیگری دارد. این هتل زیبا به راحتی از بندرگاه قابل رویت است و معماری زیبایش آن را در این منطقه متمایز کرده است.

اتاق‌های هتل دارای طراحی مدرن هستند و از لوازم ساده و شیکی در آن استفاده شده است. اتاق‌ها همچنین دارای پنجره‌های بزرگ یا تراسی با چشم‌انداز بی‌نظیر از رودخانه و شهر هستند؛ اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و صندوق امانات هستند.

رستوران هتل که در تابستان و فصل‌های خوش آب و هوا در تراس آن به سرو غذا می‌پردازد، با غذاهای لذیذ دریایی و بین‌المللی به استقبال از مهمانان خود می‌رود. بار هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های ناب و تازه در کنار تنقلات دیگر به میزبانی از مهمانان می‌پردازد. صبحانه نیز همه روزه با طیف وسیعی از نوشیدنی‌های تازه و گرم در کنار انواع مرباجات برای مهمانان می‌شود.

هتل تا پل Europabrücke حدود ۲ کیلومتر، تا بازار ماهی هامبورگ حدود ۹٫۱ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی هامبورگ حدود ۸٫۲ کیلومتر، تا دریاچه Inner Alster حدود ۸٫۶ کیلومتر، تا کلیسای St. John´s حدود ۳٫۷ کیلومتر، تا فرودگاه هامبورگ حدود ۱۷٫۱ کیلومتر و تا فرودگاه برمن حدود ۹۴٫۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به بندر، موزیک و گشت و گذار است.

  • آدرس: 9, St. Pauli, 20459 Hamburg, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز تناسب اندام، میز تنیس، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، پارکینگ، نگهدرای چمدان، دستگاه خود پرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل مرکور هامبورگ سیتی (Mercure Hotel Hamburg City)

هتل مرکور هامبورگ سیتی (Mercure Hotel Hamburg City)

هتل مرکور هامبورگ سیتی هتلی 4 ستاره در این شهر است که در نزدیکی کانال Mittelkanal قرار دارد و دارای طراحی مدرن است که نورپردازی نقش بسزایی در زیبایی این هتل داشته است؛ بسیاری از بخش‌های این هتل در شب با نورهای بنفش و سبز محیطی آرام‌بخش را ایجاد کرده است.

اتاق‌های مدرن هتل، با دکوراسیونی ساده چیدمان شده‌اند و رنگ قهوه‌ای در کنار نور آباجورهایی که در گوشه و کنار اتاق‌ها تعبیه شده است محیط دلپذیر و گرمی را ایجاد کرده است.

مهمانان غذاهای مدیترانه‌ای و اصیل آلمانی را در رستوران این هتل نوش‌جان می‌کنند و صبحانه نیز با طیف وسیعی از محصولات تازه برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. بار هتل با انواع فینگرفودها در کنار نوشیدنی‌های خوش‌طعم به پذیرایی از مهمانان می‌پردازد و بار هتل یک گزینه عالی برای جمع‌های دوستانه یا آشنا شدن با افراد جدید که از کشورهای دیگر به این شهر سفر کرده‌اند خواهد بود.

هتل تا بازار ماهی هامبورگ حدود ۵٫۱ کیلومتر، تا ایستگاه زیرزمینی Steinstraße حدود ۰٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی هامبورگ حدود ۰٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه اتوبوس مرکزی هامبورگ حدود ۰٫۹ کیلومتر، تا تاتر Mehr! Theater am Großmarkt حدود ۰٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه هامبورگ حدود ۹٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه برمن حدود ۹۸٫۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به موزیک، گشت و گذار و پیاده‌روی شهر است.

  • آدرس: 53, Hammerbrook, 20097 Hamburg, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۸۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز تناسب اندام، دوچرخه کرایه‌ای، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، پارکینگ، نگهدرای چمدان، دستگاه خود پرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی آی پی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل استیگن‌برگر ترودل‌برگ هامبورگ (Steigenberger Hotel Treudelberg Hamburg)

هتل استیگن‌برگر ترودل‌برگ هامبورگ (Steigenberger Hotel Treudelberg Hamburg)

هتل استیگن‌برگر ترودل‌برگ هامبورگ هتلی 4 ستاره در یک موقعیت بی‌نظیر از شهر است؛ این هتل در شمال هامبورگ قرار دارد و دارای چشم‌اندازهای بی‌نظیر از طبیعت دست نخورده از این منطقه است. اگر به دنبال محیطی آرام هستید که سرشاز از آرامش باشد این هتل یک گزینه فوق‌العاده برای شما خواهد بود که در کنار امکانات بی‌نظیر، اقامت عالی را خواهید داشت؛ همچنین تنها با ۱۵ دقیقه رانندگی می‌توان به مرکز شهر دسترسی داشت.

امکانات تفریحی در این هتل بسیار است و این هتل در نزدیکی باشگاه گلف Treudelberg قرار دارد؛ همچنین مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت خود از مرکز اسپا و استخر سرپوشیده هتل استفاده کنند و اوقات لذت بخشی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنند.

اتاق‌های هتل بزرگ و جادار هستند و مبلمانی مدرن در کنار لوازم جانبی دیگر فضای داخلی آن را تشکیل داده است؛ همه اتاق‌ها چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از منظره این منطقه دارند و همه دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی لوکس هستند.

مگر می‌شود در هتلی با این ویژگی‌ها اقامت داشت و غذایی که در آن سرو می‌شود عالی نباشد؟! این هتل دارای ۴ رستوران است که انواع غذاهای بین‌المللی و اروپایی را برای مهمانان سرو می‌کند و مهمانان می‌توانند از خوردن غذای خود در کنار نوشیدنی‌های پیشنهادی از کارمندان رستوران در تراس هتل با منظره رویایی لذت ببرند.

هتل  تا ایستگاه زیرزمینی Hoisbüttel حدود ۳٫۸ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی هامبورگ حدود ۱۴٫۵ کیلومتر، تا بازار ماهی هامبورگ حدود ۱۷٫۵ کیلومتر، تا اسکله St. Pauli حدود ۱۶٫۴ کیلومتر، تا مرکز خرید Alstertal shopping mall حدود ۲٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه هامبورگ حدود ۷٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Lemsahler Landstr. 45, 22397 Hamburg, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۲۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، مرکز تناسب اندام، دوچرخه کرایه‌ای، زمین گلف، استخر، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، پارکینگ، نگهدرای چمدان، دستگاه خود پرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل باسلر هاف (Hotel Baseler Hof)

هتل باسلر هاف (Hotel Baseler Hof)

هتل باسلر هاف هتلی 4 ستاره در هامبورگ است که با محیط دوستانه و کارمندان خوش‌برخوردی که دارد، خاطرات خوش و شیرینی را برای مهمانان خود می‌سازد. این هتل بین دریاچه Alster و باغ Planten un Blomen قرار دارد و مهمانان در اوقات فراغت خود با قدم زدن در اطراف این هتل می‌توانند لحظات نابی را تجربه کنند.

این هتل دارای اتاق‌های متنوعی است و پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای است، اتاق‌های بزرگ و سویئت‌های این هتل یک انتخاب عالی برای سفرهای خانوادگی خواهد بود. اتاق‌های هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام است.

صبحانه هتل با تنوع بسیاری از میوه‌ها و نوشیدنی‌ها یک شروع عالی در این سفر خواهد بود و رستوران هتل با دکوری تقریبا سنتی با غذاهای لذیذ از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بار هتل نیز در شبانگاه با سرو نوشیدنی‌های بی‌نظیر از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

هتل تا بازار ماهی هامبورگ حدود ۳٫۷ کیلومتر، تا ایستگاه زیرزمینی Stephansplatz حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی هامبورگ حدود ۱٫۴ کیلومتر، تا ایستگاه قطار Hamburg-Altona حدود ۳٫۷ کیلومتر، تا اسکله St. Pauli حدود ۲ کیلومتر، تا فرودگاه هامبورگ حدود ۸٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه برمن حدود ۹۷٫۴ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید، رستوران و پیاده‌روی شهر است.

  • آدرس: Esplanade 11, Hamburg Neustadt, 20354 Hamburg, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۶۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، مرکز تناسب اندام، کازینو، کتابخانه، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، پارکینگ، نگهدرای چمدان، دستگاه خود پرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی، لهستانی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل رمانتیک داس اسمولکا (Romantik Hotel das Smolka)

هتل رمانتیک داس اسمولکا (Romantik Hotel das Smolka)

هتل رمانتیک داس اسمولکا هتلی لوکس در منطقه زیبای Harvestehude است و در نزدیکی کانال Alster قرار داد که پیاده روی در این منطقه خالی از لطف نخواهد بود. بسیاری از بوتیک‌ها و مراکز خرید شیک در اطراف این هتل قرار دارد.

اتاق‌های شیک هتل دارای کاغذ دیواری‌های راه راه است که در هر کدام از اتاق‌ها هماهنگی بسیاری بین رنگ کاغذ دیواری‌ها و وسایلی که در اتاق‌ها استفاده شده است وجود دارد. وسایل چوبی زیبا و مبلمان‌هایی که دارای منب‌کاری‌های ظریف هستند دکوراسیون اتاق‌ها را جذاب‌تر کرده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند.

صبحانه هر روزه به سبک سنتی و در یک فضای زیبا برای مهمانان تهیه می‌شود. بار هتل که در سال ۲۰۱۵ بازسازی شده است با نوشیدنی‌های بی‌نظیرش مهمانان را غافلگیر می‌کند.

هتل تا بازار ماهی هامبورگ حدود ۵٫۴ کیلومتر، تا ایستگاه زیرزمینی Eppendorfer Baum حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی هامبورگ حدود ۳٫۸ کیلومتر، تا اسکله St. Pauli حدود ۴٫۴ کیلومتر، تا دریاچه Inner Alster حدود ۳٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه هامبورگ حدود ۵٫۶ کیلومتر و تا فرودگاه برمن حدود ۹۸٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 98, Harvestehude, 20149 Hamburg, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: کتابخانه، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، بار، رستوران، پارکینگ، نگهدرای چمدان، دستگاه خود پرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل اینتر سیتی هامبورگ هااوپ‌باهن‌هوف (IntercityHotel Hamburg Hauptbahnhof)

هتل اینتر سیتی هامبورگ هااوپ‌باهن‌هوف (IntercityHotel Hamburg Hauptbahnhof)

هتل اینتر سیتی هامبورگ هااوپ‌باهن‌هوف هتلی 4 ستاره در شهر است که امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل ساده و با وسایل مدرن مبله شده است؛ همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه و حمامی اختصاصی هستند.

صبحانه این هتل، حتی کسانیکه به خوردن این وعده غذایی علاقه ندارند به سمت خود مجذوب می‌کند. نان تازه در کنار نوشیدنی‌های گرم و سرد و میوه‌های متنوع از گزینه‌های صبحانه است. غذاهای فصلی نیز در رستوران و بار هتل برای مهمانان سرو می‌شود.

هتل تا بازار ماهی هامبورگ حدود ۴٫۳ کیلومتر، تا ایستگاه زیرزمینی Hauptbahnhof Süd حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی هامبورگ حدود ۰٫۵ کیلومتر، تا کلیسای St. Jacobi حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا دریاچه Inner Alster حدود ۰٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه هامبورگ حدود ۸٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه برمن حدود ۹۷٫۸ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به خرید، غذا و رستوران است.

  • آدرس: Glockengießerwall 14/15, Hamburg Altstadt, 20095 Hamburg, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۵۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: کتابخانه، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، بار، رستوران، پارکینگ، نگهدرای چمدان، دستگاه خود پرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، مرکز تجاری، فکس / فتوکپی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل اگرز هامبورگ (Hotel Eggers Hamburg)

هتل اگرز هامبورگ (Hotel Eggers Hamburg)

هتل اگرز هامبورگ هتلی 4 ستاره است که آخرین هتلی است که در لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره در این مقاله ذکر شده است. اتاق‌های هتل با رنگ‌های گرم دکور شده است و در کنار نورپردازی ظریفی که شده است فضای آرامی را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها دارای مینی‌بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، کمد لباس و حمام با لوازم بهداشتی است.

رستوران هتل غذاهای محلی و آلمانی را محصولات محلی و تازه برای مهمانان خود سرو می‌کند؛ همچنین مهمانان می‌توانند از خوردن نوشیدنی‌های متنوع در بار هتل لذت ببرند.

هتل ۱۱ کیلومتر از مرکز شهر هامبورگ، از ایستگاه زیرزمینی Berne حدود ۳٫۴ کیلومتر، از پارک Ojendorfer حدود ۴٫۸ کیلومتر، ۱۱٫۴ کیلومتر از Inner Alster Lake و ۱۰٫۵ کیلومتر از فرودگاه هامبورگ فاصله دارد.

  • آدرس: Rahlstedter Str. 78, 22149 Hamburg, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۰۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر، کتابخانه، ماساژ، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، بار، رستوران، پارکینگ، نگهدرای چمدان، دستگاه خود پرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل 4 ستاره هامبورگ

آنچه ذکر شد تعدادی از بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر هامبورگ بود؛ بی‌شک تعداد این هتل‌ها در این شهر بیشتر است اما در این مقاله تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که در نوع خدمات و موقعیتی که قرار دارند بهترین باشند. اگر به این شهر زیبا در کشور آلمان سفر کردید ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه