والت دیزنی ورلد به قصه های معروف جان می بخشد: جزئیات جدید در اکسپوی D23 ژاپن

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
والت دیزنی ورلد به قصه های معروف جان می بخشد: جزئیات جدید در اکسپوی D23 ژاپن

هتلی که با موضوع جنگ‌های ستاره‌ای در استراحتگاه والت دیزنی ورلد در فلوریدا افتتاح خواهد شد، مهمانان خود را به سفری به اعماق فضا می‌برد تا تجربه‌هایی بی‌نظیر را برای آن‌ها رقم برند. هر کدام از پنجره‌های اتاق ها به سوی منظره‌ای فضایی گشوده خواهد شد. 

فلوریدا، در نمایشگاه اکسپوی D23 ژاپن ۲۰۱۸، باب چاپک، رئیس استراحتگاه‌ها و پارک‌های والت دیزنی، جزئیات جدیدی در مورد پیشرفت‌های انجام شده در استراحتگاه والت دیزنی ورلد که مربوط به سالگرد ۵۰ سالگی آن است، افشا کرد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به رویدادهایی که برای مهمانان اندیشیده شده است:

داستان اسباب‌بازی

در ابتدای تابستان و با افتتاح زمین بازی داستان اسباب‌بازی، هیجان به اوج خود می‌رسد. این زمین بازی جدید با مساحت ۱۱ جریب، مهمانان را به فضایی مهیج مثل حیاط خلوت اندی هدایت می‌کند تا مهمانان احساس کنند که قدشان به اندازه وودی و بویز کوچک شده است، چرا که دور تا دور آن‌ها را اسباب بازی‌های بزرگی محاصره کرده است. به خاطر استفاده از اسباب بازی‌هایی مانند بلوک‌های ساختمانی، سطل‌های پلاستیکی و بیل‌ها و تکه‌هایی از تخته‌های بازی می‌توان گفت که محیط مناسبی برای این سرزمین طراحی شده است که به نوبه‌ی خود، دو جاذبه‌ی جدید را شامل می‌شود.

سلینکی داگ دش (Slinky Dog Dash) یک قطار هوایی است مسافران خود را به گشت‌وگذار در گوشه و کنار دنیای اسباب بازی‌های اندی می‌برد. همچنین، مهمان ها می‌توانند به همراه بیگانگان سبز کوچک و روی بشقاب پرنده‌های  بیگانه دوری در هوا بزنند با استفاده از نوشیدنی‌های تازه‌ای که در ظرف ناهار وودی هست، رفع خستگی کنند.

ستارگان: لبه‌ی کهکشان

جنگ ستارگان

این سرزمین جدید که پیش بینی‌های بسیاری در مورد آن وجود دارد در سال ۲۰۱۹ و به طور همزمان در استودیوی دیزنی هالیوود و پارک دیزنی لند – در مقیاس بزرگ – افتتاح خواهد شد و شامل یک ناوگان از جنگنده‌های بال ضرب‌دری و یک سفینه‌ی فضایی میلینیوم فالکون در اندازه‌های طبیعی خوهد بود.

این سرزمین بسیار جالب توجه شامل دو جاذبه‌ی هیجان‌برانگیز است که به مهمانان اجازه می‌دهد تجربیات خود را کنترل کنند. یکی از آن‌ها، مهمانان را به میانه‌ی یک نبرد بین فرست اوردرها (First Order) و نیروهای مقاومت در یک «نابودگر ستاره» پرتاب خواهد کرد. در دومین مورد هم، مهمانان فرصتی برای پرواز با سفینه‌ی میلینیوم فالکون خواهند داشت که معروف‌ترین کشتی در کهکشان است. مهمانان در سرتاسر این سرزمین این شانس را خواهند داشت که با چویی، BB8 دوست داشتنی و اعضای فرست اوردر ملاقات کنند و همچنین گشتی در یک فروشگاه اسباب‌بازی در بازاری خیابانی بزنند که توسط تویداریان، یکی از موجودات فیلم «جنگ ستارگان، اپیزود اول: تهدید شبح» اداره می‌شود.

هتل موضوعی جنگ ستارگان

طرفداران فیلم‌های جنگ ستارگان می‌توانند ماجراهای محبوب جنگ ستارگان خود را در فضایی فراتر از پارک‌های موضوعی و با تجربه‌هایی در همه‌ی ابعاد یک کانسپت هتل موضوعی جدید برای جنگ ستارگان لمس کنند. تجربه‌ی جدید حماسی، مهمانان را به کهکشانی بسیار دور خواهد برد و به صورت یکپارچه به «جنگ ستارگان: لبه‌ی کهکشان» متصل خواهد کرد که سرزمین جدیدی است که در سال ۲۰۱۹ و در استودیوی دیزنی هالیوود افتتاح می‌شود. بر خلاف همه‌ی چیزهایی که امروز به چشم می‌بینیم، این استراحتگاه لوکس جدید به طور کامل مهمانان را در داستانی از جنگ‌های ستارگان غرق خواهد کرد. سفر به فضا از زمانی شروع می‌شود که مهمانان از راه برسند، در سفینه مستقر شوند و یکدیگر را برای چند روز ماجراجویی جنگی در فضا همراهی کنند. تاریخ افتتاحیه‌ی هتل جدید هنوز اعلام نشده است.

نگهبانان کهکشانی در Epcot

سوپر قهرمانان عظیم‌الجثه بر روی Epcot فرود خواهند آمد و نیروی محافظین یک جاذبه‌ی گردشگری کهکشانی را تشکیل خواهند داد. با توجه به آن چه که در فیلم‌های پر حادثه‌ی «نگهبانان کهکشان» می‌بینیم، این جاذبه‌ی خانوادگی متفاوت از یک سیستم جدید نوآورانه برای حمل و نقل استفاده می‌کند که یکی از طولانی‌ترین قطارهای هوایی محصور در جهان است. «بازگشت به جهان آینده‌ی Epcot»، جاذبه‌ی گردشگری جدیدی است که به مناسبت ۵۰ سالگی استراحتگاه والت دیزنی ورلد در سال ۲۰۲۱ افتتاح می‌شود.

راه آهن میکی و مینی در استودیوهای هالیوود دیزنی

والت دیزنی

نخستین جاذبه‌ی گردشگری سواری که بر اساس داستان‌های میکی موس و مینی ماوس ساخته شده است از ابتدای سال ۲۰۱۹ پذیرای مهمانان استودیوهای هالیوود دیزنی خواهند بود. راه‌آهن میکی و مینی، داستانی را به همراه یک آهنگ دوست داشتنی به نمایش می‌گذارد و مهمانان را به سفری در دنیای غول‌پیکر و غیر قابل پیش‌بینی کارتون «میکی موس» می‌برد - این کارتون جایزه‌ی امی دریافت کرده است. فناوری‌های جدید کمک کرده‌اند تا دنیای کارتونی دو بعدی را به یک تجربه‌ی چند بعدی تبدیل کنند.

یک نمایش جدید خانوادگی - دوستانه در پادشاهی حیوانات دیزنی

درست در بیستمین سالگرد کارتون پادشاهی حیوانات در ۲۲ آوریل، یک نمایش خانوادگی-دوستانه در پارک موضوعی به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایش با بازی راسل و داگ از کارتون «بالا» از پیکسار دیزنی این فرصت را فراهم می‌کند تا کاشف ارشد حیات وحش و دوستان پشمالوی او را در حین کشف گونه‌های پرنده در سرتاسر جهان ملاقات کنید.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه