آغاز تبلیغ ۵ شهر ایران در ایرلاین ترکیش

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر چهار شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵
آغاز تبلیغ ۵ شهر ایران در ایرلاین ترکیش

پنج شهر ایران با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از طرف سازمان میراث فرهنگی، در ایرلاین ترکیش تبلیغ می‌شود.

محمد محب‌خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، ضمن اشاره به آغاز برنامه‌ریزی‌های سازمان میراث فرهنگی از ماه‌های گذشته برای معرفی و تبلیغ جاذبه‌های گردشگری پنج شهر ایران در ایرلاین ترکیش اضافه کرد:

خوشبختانه این برنامه‌ریزی‌ها عملی شده و تبلیغات پنج شهر کشورمان در ترکیش آغاز شده است.

محب‌خدایی با توضیح این‌که جاذبه‌های گردشگری، آثار فرهنگی، تاریخی و زیبایی‌های پنج شهر کشورمان شامل تبریز، یزد، اهواز، همدان و کرمان، با توجه به توافق‌های انجام شده با ترکیش در این خط هوایی انجام شود، گفت:

در حال حاضر تبلیغات این شهرها در درون هواپیما و در سایت شرکت ترکیش آغاز شده و در مجله شرکت ترکیش نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی تبلیغات، معرفی و اطلاع‌رسانی را در جذب گردشگر مهم خواند و افزود:

معرفی جاذبه‌های گردشگری در کنار زیرساخت‌هایی که وجود دارد و آثار فرهنگی‌تاریخی و فرهنگ و آداب و رسوم دوست داشتنی ایرانیان و مهمان‌نوازی آن‌ها می‌تواند به جذب هرچه بیشتر گردشگران خارجی کمک کند.

او همچنین ادامه داد:

براساس برنامه‌ریزی‌ها، به مسافرانی که با ایرلاین ترکیش سفر می‌کنند جایزه سفر به ایران اهدا می‌شود که این مهم نیز یک گام ارزشمند برای افزایش ورود گردشگران خارجی و معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری کشورمان است.

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت:

معرفی این پنج شهر به صورت رسمی آغاز شده است و از این پس در تمام پروازهای هواپیمایی ترکیه، این پنج شهر کشورمان تبلیغ می‌شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه