افزایش قیمت بلیت پارک های موضوعی دیزنی در آمریکا

سیامک احدی
سیامک احدی چهار شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵
افزایش قیمت بلیت پارک های موضوعی دیزنی در آمریکا

کمپانی والت دیزنی قیمت بلیت پارک‌های موضوعی خود در آمریکا را افزایش می‌دهد.

کمپانی والت دیزنی با ساختاری در سه سطح اقدام به قیمت‌گذاری و فروش بلیت‌های گردشگری در پارک‌های موضوعی می‌کند تا بتواند روزهای خیلی شلوغ را مدیریت کند، گفت قیمت بلیت‌های یک روزه این پارک‌ها افزایش می‌یابد.

گفته شده بالاترین افزایش قیمت مربوط به بلیت‌های یک روزه ساعت شلوغی پارک موضوعی آناهایم کالیفرنیا است که قیمت آن از ۱۲۴ دلار به ۱۳۵ دلار افزایش می‌یابد.

اکنون طیف قیمتی بلیت‌های یک روز از ۹۷ تا ۱۱۷ دلار است، در حالی که سال پیش ۹۷ تا ۱۱۰ دلار در روزهای اوج بازدیدکننده در نوسان بود.

قیمت بلیت‌های یک روزه در پارک موضوعی «قلمرو جادویی» در اورلاندو فلوریدا بین ۲ تا ۴ درصد افزایش یافت و قیمت بلیت‌های آن به ۱۰۹ تا ۱۲۹ دلار رسید.

این کمپانی همچنین اعلام کرد قصد دارد با طرح‌هایی جدید در برنامه سالانه خود در دیزنی‌لند بلیت‌های چند روزه را تغییر دهد تا بتواند جمعیت وسیع بازدیدکنندگان را مدیریت کند. این برنامه‌ریزی به ویژه برای افتتاح جاذبه‌های «جنگ ستارگان» سال آینده و جذب مخاطبان زیاد به دو پارک موضوعی مربوط به آن، ضرورت دارد.

با استناد به گزارش‌های مالی دیزنی، پارک‌های موضوعی دومین بخش بزرگ این کمپانی است که سالانه ۱۸٫۴ میلیارد دلار درآمد دارد و درآمد عملیاتی آن در سالی که سپتامبر به پایان رسید برابر ۳٫۸ میلیارد دلار بود.

مطالب مرتبط:

منبع مهرنیوز

دیدگاه