بهترین هتل های 4 ستاره میلان؛ شهر عاشقان مُد در ایتالیا

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره میلان؛ شهر عاشقان مُد در ایتالیا

میلان یکی از شهرهای پرجمعیت در ایتالیا است که گردشگران بسیاری به این شهر مُد سفر می‌کنند؛ با انتخاب هتل‌های 4 ستاره در این شهر سفری لوکس را تجربه خواهید کرد.

میلان پنجمین شهر بزرگ اروپا و دومین شهر بزرگ کشور ایتالیا است که به‌عنوان پایتخت مُد جهان و مرکز تجارت ایتالیا شناخته می‌شود و از نظر طراحی لباس و اقتصاد در دنیا شهرت فراوانی دارد. بسیاری از شرکت‌های معروف دنیا در شهر میلان قرار دارند و سالانه مسافرین زیادی به این شهر سفر می‌کنند. جدای اینکه این شهر، پایتختی برای علاقه‌مندان به مد است، جاذبه‌های بی‌نظیری دارد که ترکیبی از مدرنیته و میراث غنی گذشتگان است. با توجه به حضور گردشگران در این شهر، انتخاب یک هتل لوکس و در عین حال با هزینه کمتر از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. میلان پر از هتل‌های متنوع است که پاسخگوی هر سلیقه‌ای است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های 4 ستاره میلان بپردازیم و با امکانات آن‌ها آشنا شویم؛ همراه ما باشید.

هتل 4 ستاره میلان

هتل سانتا مارتا سوییتز (Hotel Santa Marta Suites)

هتل سانتا مارتا سوییتز (Hotel Santa Marta Suites)

هتل سانتا مارتا سوییتز یک هتل ۴ ستاره در شهر میلان است که لوکس بودن آن از همان بدو ورود به هتل برای مهمانان آشکار می‌شود. این هتل که در مرکز تاریخی میلان قرار دارد، تنها چند متر با ایستگاه مترو فاصله دارد و دسترسی خوبی به بخش‌های مختلف شهر را داراست.

اتاق‌های کلاسیک هتل با مبلمان‌های زیبا و منبت‌کاری‌های ظریف در کنار پرده‌های شیک و مجلل فضای فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده است. سقف‌های چوبی در اتاق‌ها، سبک تاریخی این ساختمان را بیشتر از هر چیز دیگری نمایان می‌کند. اتاق‌های این هتل همه مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی و مینی‌بار است.

رستوران ایتالیایی این هتل با غذاهای لذیذ و معروف ایتالیایی در محیطی زیبا و رویایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و کارمندان برای اینکه طعم غذای مهمانان را برای آنان تثبیت کنند، نوشیدنی‌های اصیل و محلی ایتالیایی را به آنان پیشنهاد می‌دهند.

هتل ۳۰۰ متر از ایستگاه متروی Duomo، از تئاتر La Scala حدود ۶۵۰ متر، ۲۵۰ متر از ایستگاه متروی Cordusio، از مرکز نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۵ حدود ۳۰ دقیقه با ماشین و ۷٫۷ کیلومتر از فرودگاه لینیت فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به خرید، غذا و خرید برندهای لوکس انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Via Santa Marta 4, Milan City Centre, 20123 Milan, Italy
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، تراس، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کتابخانه، گالری، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

بیشتر بخوانید:

هتل د یارد میلانو (The Yard Milano)

هتل د یارد میلانو (The Yard Milano)

هتل د یارد میلانو که هتلی ۴ ستاره و لوکس است در یکی از مناطق محبوب میلان قرار دارد که برای گشت‌های شبانه یک گزینه عالی است. صاحب اصلی این هتل از آنجا که بسیار اهل سفر بوده، در گوشه و کنار این هتل از تجربیات خود استفاده کرده و این هتل متفاوت را که در ابتدا محل زندگی او و خانواده‌اش بوده، تاسیس کرده است.

هر یک از اتاق‌های این مجموعه تصاویری متفاوت از ورزشکاران را به خود اختصاص داده و این موضوع آن را برای بسیاری از مسافران جذاب کرده است. اتاق‌ها دارای دکوری ساده هستند که در کنار نورپردازی که در اتاق‌ها انجام شده، آرامش بیشتری را به اتاق‌ها بخشیده است. همه اتاق‌ها در هتل مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم وتلویزیون است.

مهمانان روز خود را با یک صبحانه ایتالیایی در این هتل شروع می‌کنند که با تنوعی از نوشیدنی‌ها و محصولات خانگی لذیذ مواجه خواهند شد. بار هتل از بخش‌هایی است که مسافران علاقه بسیاری به آن دارند، زیرا دارای محیط جذاب و نوشیدنی‌های مهیج و فوق‌العاده است.

هتل ۵ دقیقه پیاده از Porta Genova، حدود ۴ کیلومتر از ایستگاه مرکزی میلان، ۵٫۱ کیلومتر از San Siro Stadium و از فرودگاه لینیت ۸٫۱ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به خرید، غذا و خرید برندهای لوکس انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Piazza XXIV Maggio 8, Milan City Centre, 20123 Milan, Italy
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۳۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کتابخانه، دوچرخه کرایه‌ای، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل کامپریو هوس سوییتز اند اپارتمانت (Camperio House Suites & Apartments)

هتل کامپریو هوس سوییتز اند اپارتمانت (Camperio House Suites & Apartments)

هتل کامپریو هوس سوییتز اند اپارتمانت همانطور که از نامش پیدا است، هتل آپارتمانی با امکانات عالی در شهر میلان است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بازسازی شده‌ و با دکوراسیونی شیک و مدرن مبله شده‌اند. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و به مراکز خرید و رستوران‌ها دسترسی راحتی دارد.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها در بهترین شکل ممکن مبله شده‌اند و تمام آن‌ها دارای کفپوش چوبی هستند. سوئیت‌ها مانند یک خانه کامل تمام تجهیزات رفاهی را دارد. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمام اختصاصی است.

مهمانان صبحانه لذیذی را هر روزه در این هتل نوش جان می‌کنند و برای ناهار با منویی متنوع از غذاهای ایتالیایی از آنان پذیرایی می‌شود. همانطور که گفته شد، در اطراف هتل رستوران‌های متعددی وجود دارد که قرار گرفتن در این محیط‌ها و بین مردم بومی، تجربه فوق‌العاده‌ای برای آنان خواهد بود.

هتل ۲٫۶ کیلومتر از ایستگاه مرکزی میلان، ۴٫۷ کیلومتر از San Siro Stadium و ۷٫۸ کیلومتر از فرودگاه لینیت فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به خرید، غذا و خرید برندهای لوکس انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Via Camperio 9, Milan City Centre, 20123 Milan, Italy
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، ماساژ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کتابخانه، میز تنیس، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، روسی)

هتل آپ تاون پالیس (Uptown Palace)

هتل آپ تاون پالیس (Uptown Palace)

هتل آپ تاون پالیس هتلی ۴ ستاره و مجلل در مرکز شهر میلان است که بسیاری از جاذبه‌ها و مراکز خرید در نزدیکی آن قرار دارد. اتاق‌های این هتل با طراحی داخلی فوق‌العاده محیط جذابی را ایجاد کرده است. رنگ‌های مورد استفاده در وسایل اتاق‌ها بیشتر طوسی، کرم و رنگ‌های گرم است. 

بسیاری از اتاق‌ها  تراسی با چشم‌انداز فوق‌العاده و روبروی کلیسای جامع دارند که دیدن این منظره به‌خصوص در شب وصف‌نشدنی است. همه اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم و تهویه مطبوع است.

صبحانه با طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها، نان‌ها و مرباجات برای مهمانان روزانه سرو می‌شود. غذاهای لذیذ ایتالیایی از پاستاها و غذاهای دریایی نیز در منویی متنوع، برای ناهار و شام مهمانان سرو می‌شود.

هتل ۵ دقیقه پیاده از ایستگاه متروی Milan's Missori، کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده از Galleria Vittorio Emanuele و ۷ کیلومتر از فرودگاه لینیت فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به خرید، غذا و خرید برندهای لوکس تنتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Via Santa Sofia 10, Milan City Centre, 20122 Milan, Italy
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۱۶۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، ماساژ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، تراس، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، روسی، آلمانی)

هتل رامادا پلازا میلانو (Ramada Plaza Milano)

هتل رامادا پلازا میلانو (Ramada Plaza Milano)

هتل رامادا پلازا میلانو هتلی ۴ ستاره در میلان است که در ۷۰۰ متری از ایستگاه مترو قرار دارد. طراحی داخلی این هتل مدرن است. اتاق‌های این هتل با نقاشی‌های زیبا آراسته شده است و پنجره‌های بزرگ و نورگیر دارد. دکوراسیون این هتل در کنار نورپردازی ظریف و آباجورهای ساده‌ای که دارد، فضای دلپذیری را ایجاد کرده است.

هتل دارای یک باغ و محوطه سرسبز است که یک گزینه عالی برای قدم زدن و گفتگویی با دوستان است. استخر کوچکی در وسط این محوطه وجود دارد که مهمانان در فصل تابستان می‌توانند از آن استفاده کنند. این هتل دارای ۲ رستوران است که با غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. صبحانه نیز به‌صورت بوفه‌ای هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود.

هتل تا ایستگاه مترو Turro حدود ۷۰۰ متر، تا ویلای سن ژوانی ۱٫۸ کیلومتر، تا ایستگاه مترو مرکزی ۲٫۷ کیلومتر، تا قلعه Sforzesco حدود ۵ کیلومتر و تا فرودگاه Milan Linate حدود ۶ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به حمل و نقل عمومی، کلیساها و پیاده‌روی شهری است.

  • آدرس: Via Stamira D'Ancona 27, Distretto Viale Monza, 20127 Milan, Italy
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۱۶۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز اسپا و سلامت، سونا، شاتل هواپیمایی، ماساژ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، تراس، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، زمین بازی کودکان، دوچرخه کرایه‌ای، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی)

هتل نئو (Neo Hotel)

هتل نئو (Neo Hotel)

هتل نئو هتلی مدرن و مجلل است که در نزدیکی مراکز اصلی شهر قرار دارد. این هتل با اتاق‌های زیبا و با وسایل شیک مبله شده است. در این هتل امکانات تفریحی بسیاری برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است. اتاق‌های هتل با رنگ آبی رنگ‌آمیزی شده است که آرامش خاصی را به مهمانان منتقل می‌کند؛ همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون است.

صبحانه این هتل یک شروع بی‌نظیر در این شهر خواهد بود و با تنوع بسیاری برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. غذاهای ایتالیایی و اروپایی نیز برای ناهار و شام برای مهمانان سرو می‌شود.

هتل ۱ کیلومتر از منطقه Niguarda، از ایستگاه قطار Milano Centrale حدود ۸ کیلومتر، ۵ دقیقه با ماشین از ایستگاه مترو Bignami و ۱۰٫۸ کیلومتر از فرودگاه لینیت فاصله دارد.

  • آدرس: Via XXV Aprile 49/51, 20091 Bresso, Italy
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۱۰۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی)

هتل ویلا دله رز (Hotel Villa Delle Rose)

هتل ویلا دله رز (Hotel Villa Delle Rose)

هتل ویلا دله رز هتلی ۴ ستاره است که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده و یک گزینه عالی برای خانواده‌ها، تعطیلات و مسافران تجاری است. اتاق‌های هتل با رنگ‌های گرم دکور شده‌اند و نور آباجورها با ترکیب این رنگ، محیط دلپذیری را برای مهمانان ایجاد کرده است. اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی است.

صبحانه‌ای به سبک انگلیسی هر روز از ساعت ۴ تا ۱۰ صبح برای مهمانان تهیه می‌شود. هتل ۱۵ دقیقه با ماشین از فرودگاه میلانو مالپنسا و ۱۹٫۴ کیلومتر از دریاچه Comabbio فاصله دارد. سرویس شاتل برنامه‌ریزی شده رایگان به / از فرودگاه میلانو مالپنسا بنا به درخواست موجود است.

  • آدرس: Via Gallarate 136, 28047 Oleggio, Italy
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۳۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، ماساژ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، باغ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، زمین گلف، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی)

هتل میلانو اسکالا (Hotel Milano Scala)

هتل میلانو اسکالا (Hotel Milano Scala)

هتل میلانو اسکالا هتلی لوکس با طراحی بی‌نظیر است که می‌توان گفت یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در شهر میلان است. این هتل با امکانات باکیفیتی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، رضایت آنان را جلب کرده است و مسافرین بسیاری برای اقامت در این شهر این هتل را برمی‌گزینند.

بسیاری از جاذبه‌ها در نزدیکی این هتل قرار دارد. دکوراسیون اتاق‌ها و ادغام رنگ‌های قرمز و سفید در کنار خانواده رنگ قهوه‌ای، هارمونی خاصی را ایجاد کرده است. اتاق‌ها با پنجره‌های بزرگ دارای نور طبیعی خوبی هستند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی و تلویزیون هستند.

لابی هتل با کتابخانه زیبایش یک گزینه عالی برای افرادی است که در سفر نیز به مطالعه می‌پردازند. رستوران هتل با طراحی و چراغ‌های زیبایش فضای روح‌نوازی را ایجاد کرده است که لذت خوردن غذاهای محلی و اصیل را دوچندان می‌کند. مهمانان می‌توانند از خدمات ماساژ نیز در این هتل استفاده کنند و خستگی را از تن خود بیرون کنند.

این هتل دارای یک تراس سرسبز با چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر است که می‌تواند یک مکان عالی برای جمع‌های دوستانه و خوردن یک عصرانه به سبک ایتالیایی باشد.

هتل ۳۵۰ متر از La Scala Opera House، از کلیسای میلان ۱۰ دقیقه پیاده، ۵ دقیقه پیاده از ایستگاه متروی Cairoli Castello، از ایستگاه مرکزی میلان ۲٫۲ کیلومتر و از فرودگاه لینیت ۷٫۵ کیلومتر فاصله دارد.  این منطقه برای افراد علاقه‌مند به غذا، خرید و خرید برندهای لوکس انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Via dell'Orso 7, Milan City Centre, 20121 Milan, Italy
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۶۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، ماساژ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، تراس، سالن بدنسازی، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، روسی، رومانیایی، یونانی، عربی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی)

هتل میلان سوییت (Milan Suite Hotel)

هتل میلان سوییت (Milan Suite Hotel)

اگر به دنبال اقامت در هتلی آرام و در عین حال باکیفیت و زیبا هستید، هتل میلان سوییت یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. در همه بخش‌های هتل ظرافتی که در دکوراسیون این هتل وجود دارد، مشهود است و به‌صورت ماهرانه و با دقت بسیاری این کار انجام شده است.

اتاق‌های مجلل این هتل با وسایل شیک و مجلل مبله شده است و طراحی مدرن آن و استفاده از رنگ‌های گرم حس آرامش را به مسافرین منتقل می‌کند. حمام مرمرین با لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون، تهویه مطبوع تنها بخشی از امکانات اتاق‌های این هتل است.

صبحانه در طیف وسیعی از میوه‌ها، محصولات لبنی، آبمیوه‌های تازه و نوشیدنی‌های گرم هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و رستوران هتل نیز با غذاهای محلی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بار هتل انواع نوشیدنی‌های درخواستی مهمانان را برای آنان آماده می‌کند که البته بهتر است به پیشنهاداتی که مسئول بار به مهمانان می‌دهد نیز توجه کرد و با مزه‌های جدید آشنا شد.

هتل ۱۰ دقیقه با ماشین از San Siro Stadium و Fiera Milano Exhibition Centre، از ایستگاه قطار Milano Villapizzone حدود ۶۰۰ متر، از مرکز نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۵ حدود ۱۵ دقیقه با ماشین و ۱۱٫۸ کیلومتر از فرودگاه لینیت فاصله دارد.

  • آدرس: Via Varesina 124, Certosa, 20156 Milan, Italy
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، ماساژ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، تراس، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی)

هتل رادیسون بلو میلان (Radisson Blu Hotel Milan)

هتل رادیسون بلو میلان (Radisson Blu Hotel Milan)

هتل رادیسون بلو میلان یک هتل بی‌نظیر است که آخرین مورد از لیست بهترین هتل‌های ۴ ستاره میلان است. برخورد دوستانه کارمندان در کنار کیفیت بالای خدمات، این هتل را به یک انتخاب مناسب برای سفر به میلان تبدیل کرده است.

دکوراسیون این هتل مدرن است و اتاق‌های آن بیشتر با رنگ‌های کرم و قهوه‌ای مبله شده‌اند. اتاق‌ها دارای مینی‌بار، تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم هستند و تمام امکانات رفاهی در آن لحاظ شده است.

مرکز اسپا و سلامت هتل با کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند. تراس هتل در فصل‌های خوش آب و هوا یک گزینه فوق‌العاده برای یک عصرانه یا گفتگوهای شبانه است.

رستوران هتل غذاهای جدید ایتالیایی را به‌صورت خلاقانه برای مهمانان خود سرو می‌کند. مهمانان با طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها در بار هتل مواجه می‌شود که بی‌شک لحظات نابی را در این بخش از هتل تجربه خواهند کرد.

هتل ۱۰ دقیقه پیاده از Viale Certosa، از ایستگاه قطار Villapizzone حدود ۱۰۰ متر، ۱۵ دقیقه با ماشین از مرکز نمایشگاه Rho Fiera، از MiCo Congress Centre حدود ۵ دقیقه با ماشین و ۱۱٫۷ کیلومتر از فرودگاه لینیت فاصله دارد.

  • آدرس: Via Villapizzone 24, Certosa, 20156 Milan, Italy
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۲۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، ماساژ، استخر، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، تراس، باغ، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، زمین گلف، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی، روسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی)

    هتل 4 ستاره میلان

آنچه که ذکر شد بهترین هتل‌های ۴ ستاره میلان بود که در این مقاله سعی شد بهترین هتل‌ها از نظر موقعیت شهری و امکانات معرفی شود؛ اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربه‌های خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه