وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور طی امشب و فردا

سیامک احدی
سیامک احدی سه شنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵
وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور طی امشب و فردا

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از احتمال بارش برف و کولاک در سه محور هراز، کرج- چالوس و فیروزکوه طی امشب و فردا خبر داد و از رانندگان خواست که حتما به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

«سرهنگ نادر رحمانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور بیان کرد:

در حال حاضر در محورهای تهران- زنجان، زنجان- طارم و دندی- تخت سلیمان در استان زنجان و همچنین شاهین‌دژ در آذربایجان غربی بارش برف جریان دارد.

رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های شمالی و شمال شرق کشور اشاره و گفت:

در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل و آذربایجان شرقی باران می‌بارد.

وی افزود که در محورهای بانه- سقز، مریوان- سنندج و سقز- سنندج در استان کردستان و همچنین در محورهای هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران بارش باران گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا در خصوص ترافیک موجود در مسیرهای ورودی کلان‌شهر تهران اعلام کرد:

ترافیک در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران سنگین و در محورهای ساوه- تهران، شهریار- تهران و پاکدشت- تهران نیمه‌سنگین است.

سرهنگ رحمانی به پیش‌بینی وضع آب و هوا طی امشب و فردا اشاره و اعلام کرد:

احتمال برف و کولاک در سه محور هراز، کرج- چالوس و به‌خصوص فیروزکوه برای فردا محتمل است.

وی به رانندگانی که قصد سفر در معابر کوهستانی به‌خصوص سه محور فوق را دارند، توصیه کرد که حتما به زنجیر چرخ مجهز بوده و لباس گرم و تجهیزات زمستانی را نیز به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد:

پلیس راه محلی در معابر فوق در صورت نبود ایمنی کامل نسبت به انسداد موقت یا دائم محورها اقدام خواهد کرد؛ بنابراین لازم است که رانندگان قبل از تردد در جاده‌ها با تماس با شماره تلفن ۱۲۰ از وضعیت جاده مطلع شوند.

مطالب مرتبط:

منبع فارس

دیدگاه