بهترین هتل های جهان از دید تریپ ادوایزر برای سال ۲۰۱۸

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی سه شنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵
بهترین هتل های جهان از دید تریپ ادوایزر برای سال ۲۰۱۸

تریپ ادوایزر یکی از معروف‌ترین وب‌سایت‌ها در حوزه گردشگری و سفر است که بهترین هتل‌های جهان را از دید کاربران و امتیازات آنان برای سال ۲۰۱۸ اعلام کرده است.

Trip Advisor یک وب‌سایت حرفه‌ای در سفر و گردشگری است که اطلاعات مفیدی را در غالب تالارهای گفتگو و تولید محتوا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این سایت، در گزارشی لیستی از بهترین هتل‌های جهان از نگاه گردشگران برای سال ۲۰۱۸ را تهیه کرده است؛ این گزارش براساس ویژگی‌های هتل‌ها، نظیر کیفیت خدمات، هزینه و رضایت مشتریان تهیه شده است.

با ما همراه باشید تا با ۲۵ هتل پیشنهادی تریپ ادوایزر آشنا شوید.

۱. هتل  ویروتز (Viroth’s)؛ کامبوج

هتل  ویروتز (Viroth’s) – کامبوج

هتل ویروتز در مرکز شهر «سیم ریپ» (Siem Reap) کامبوج قرار دارد و با داشتن ۳۵ اتاق بهترین هتل از نگاه کاربران در تریپ ادوایزر شده است. این هتل رویایی، با فضای سرسبز و الهام‌بخش در کنار امکانات بی‌نظیر مانند رستوران، بار، استخر و مرکز اسپا و اتاق‌های مجلل و بی‌نظیرش که طراحی آن مهمانان را غافلگیر می‌کند، توانسته است بیشترین رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

۲. هتل تولمار بانگالوس ( Tulemar Bungalows & Villa)؛ کاستاریکا

۲. هتل تولمار بانگالوس ( Tulemar Bungalows & Villa) – کاستاریکا

هتل تولمار بانگالوس هتلی با ۳۴ اتاق در کاستاریکا است که اتاق‌ها در ویلاهای مختلفی قرار دارد که در بین انبوهی از درختان قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد و با امکانات فوق‌العاده‌ای از مهمانان خود میزبانی می‌کند و به همین منظور از دید کاربران به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌ها شناخته شده است.

۳. هتل قصر امید باهوآن جوداپور (Umaid Bhawan Palace Jodhpur)؛ هند

هتل قصر امید باهوآن جوداپور (Umaid Bhawan Palace Jodhpur)- هند

هتل قصر امید باهوآن هتلی باشکوه و شاهانه در شهر جوداپور هند است که بین سال‌های ۱۹۲۸ تا ۱۹۴۳ ساخته شده است. این هتل درخشان و بی‌نظیر که دل هر بیننده‌ای را می‌برد، با مساحت ۲۶ هکتار باغ، یکی از بزرگترین اقامتگاه های خصوصی جهان است.

۴. هتل هانوئیلا سیستا (Hanoi La Siesta Hotel & Spa)؛ ویتنام

هتل هانوئیلا سیستا (Hanoi La Siesta Hotel & Spa) – ویتنام

هتل هانوئیلا سیستا از هتل‌های ۴ ستاره شهر هانوی در ویتنام است که توانسته رضایت مشتریان خود را تا حد بالایی بدست آورد. اتاق‌های آرام و سوئیت‌های زیبا در کنار امکانات بی‌نقص، این هتل را به هتلی برجسته در میان کاربران تبدیل کرده است. برخورد کارکنان و تیمی که در هر بخش فعالیت می‌کنند، بسیار دوستانه و صمیمی است و محیط راحتی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند.

۵. هتل گیلی لانکافوشی (Gili Lankanfushi)؛ مالدیو

هتل  گیلی لانکافوشی (Gili Lankanfushi) – مالدیو

مالدیو همیشه به ساحل‌های رویایی و دریای نیلگونش شهرت دارد و همچنین هتل‌های برجسته‌ای که در جزایر مختلف آن قرار دارد. هتل گیلی لانکافوشی که در میان آب‌های شفاف قرار گرفته است، تجربه منحصربه‌فردی را به مهمانان خود می‌بخشد و آنان از تک‌تک لحظه‌هایی که در این هتل اقامت دارند، لذت خواهند برد.

۶. هتل بلودر (Belvedere)

 هتل بلودر (Belvedere)

هتل بلودر در شهر Ricconr ایتالیا قرار دارد که توانسته در لیست برترین‌های تریپ ادوایزر قرار بگیرد. چشم‌انداز این هتل فوق‌العاده است که بسیاری از اتاق‌ها منظره‌ای رو به کوه‌های سرسبز یا رو به دریاچه دارند. دکوراسیون اتاق‌های این هتل بسیار ماهرانه چیده شده و در کنار امکانات فوق‌العاده‌اش آن را به هتلی ایده‌آل برای مسافران تبدیل کرده است.

۷. هتل ریزورت نانتوکت (The Nantucket)؛ آمریکا

هتل ریزورت نانتوکت (The Nantucket) – آمریکا

هتل ریزورت نانتوکت در شهر نانتوکت در ایالت ماساچوست آمریکا قرار دارد و هتلی ۴ ستاره است. مسافران تنها با ۷ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به ساحل دسترسی داشته باشند. این هتل با توجه به امکاناتی که ارائه می‌کند، یکی از بهترین هتل‌ها در این منطقه شده است.

۸. هتل لا رزور (La Reserve)؛ فرانسه

هتل لا رزور (La Reserve) – فرانسه

هتل لا رزور، هتلی ۵ ستاره در شهر پاریس، شهر مد و فرهنگ فرانسه قرار دارد و دارای ۴۰ اتاق است. اقامت در این هتل لوکس، سفری بی‌نظیر و فوق‌العاده را منجر می‌شود و با توجه به موقعیت مکانی و ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد آن را نسبت به هتل‌های هم‌رده خود متمایز کرده است.

۹. هتل نایارا اسپرینگز (Nayara Springs)؛ کاستاریکا

هتل نایارا اسپرینگز (Nayara Springs) – کاستاریکا

دومین هتل برتر در کشور کاستاریکا هتل نایارا اسپرینگز Nayara Springs است که با فضای رمانتیک و رویایی‌اش مهمانان خود را غافلگیر می‌کند. مناظر فوق‌العاده، طبیعت بکر و دیدن غروب خورشید در کنار امکانات عالی و بی‌نقصی که دارد آن را به انتخابی عالی برای مسافران تبدیل کرده است.

۱۰. هتل هانوئی لا سیستا ترندی (Hanoi La Siesta Hotel Trendy)؛ ویتنام

هتل هانوئی لا سیستا ترندی (Hanoi La Siesta Hotel Trendy) - ویتنام

هتل هانوئی لا سیستا ترندی دومین هتل در کشور ویتنام است که در لیست بهترین‌ها قرار گرفته است. این هتل ۴ ستاره است، اما کیفیت خدمات آن در حد هتل‌های ۵ ستاره است. دکوراسیون مدرن اتاق‌ها و ترکیب رنگ‌هایی که در آن استفاده شده، محیط جذابی را برای مهمانان ایجاد کرده است.

۱۱. هتل شینتا مانی شک (Shinta Mani Shack)؛ کامبوج

هتل شینتا مانی شک (Shinta Mani Shack) - کامبوج

دومین هتل در کامبوج که طرفداران بسیاری دارد، هتل شینتا مانی شک است که به‌صورت یک مجتمع مسکونی است. این هتل ۶۶ اتاق دارد و تمامی اتاق‌ها تراسی با منظره فوق‌العاده به محوطه سرسبز هتل دارند. هتل در باغ سلطنتی قرار دارد و استخری زیبا یک گزینه عالی برای تفریحی مهیج برای مهمانان است که اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنند.

۱۲. هتل کایاکاپی پریمیوم کیوز کاپادوکیا (Kayakapi Premium Caves Cappadocia)؛ ترکیه

هتل کایاکاپی پریمیوم کیوز کاپادوکیا (Kayakapi Premium Caves Cappadocia)

کاپادوکیا در ترکیه به خودی خود یک منطقه پربازدید است و سفر به آن یک تجربه فراموش نشدنی است. هتل کایاکاپی پریمیوم کیوز کاپادوکیا که به مانند یک قصر باستانی است، فضای بی‌نظیری دارد که دکوراسیون آن با ظرافت خاصی انجام شده است. اتاق‌های هتل تمام امکانات رفاهی را در بهترین شکل ممکن برای مهمانان خود فراهم کرده است. مگر می‌شود در چنین هتلی اقامت داشت و لحظات نابی را سپری نکرد! در یک جمله، این هتل بی‌نظیر است.

۱۳. هتل د لیلا پلس نیو دلهی (The Leela Palace New Delhi)؛ هند

هتل د لیلا پلس نیو دلهی (The Leela Palace New Delhi) – هند

هتل‌های هندوستان همیشه به‌خاطر سلطنتی و لوکس بودن‌شان و اینکه فرهنگ غنی آنان در طراحی هتل‌ها نمایان است، شهرت دارند. هتل د لیلا پلس نیو دلهی یک هتل لوکس و ۵ ستاره در شهر دهلی نو است که معماری، دقت و ظرافتی که در هر بخش آن دیده می‌شود، مهمانان را مدهوش می‌کند. وسایل و مبلمانی که در دکوراسیون این هتل استفاده شده، فوق‌العاده است و با امکاناتی که در آن وجود دارد، به یکی از بهترین هتل‌ها از دید کاربران تبدیل شده است.

۱۴. هتل 41؛ انگلیس

هتل 41 – انگلیس

لندن یکی از پربازدیدترین شهرهای اروپا است که گردشگران بسیاری از جای جای مختلف دنیا به آن سفر می‌کنند. هتل ۴۱ در این شهر یکی از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره است که مسافران امتیاز بالایی به آن داده‌اند. موقعیت عالی هتل، خدمات و رفتار دوستانه کارمندان و رستوران هتل با غذاها و دسرهای بی‌نظیرش آن را به هتلی بی‌نقص تبدیل کرده است.

۱۵. هتل باروس مالدیوز (Baros Maldives)؛ مالدیو

هتل باروس مالدیوز (Baros Maldives) - مالدیو

یکی دیگر از هتل‌های برتر که در مالدیو و شهر ماله قرار دارد، هتل باروس مالدیوز است که همانند هتل‌های دیگر که در این جزیره قرار دارد، در همجواری ساحلی با شن‌های نرم و دریایی بلورین قرار دارد. بسیاری از مسافران، این هتل را برای ماه عسل برمی‌گزینند و از خدمات فوق‌العاده آن برای ثبت خاطرات خوش استفاده می‌کنند.

۱۶. هتل بلموند پالاسیو نازارناس (Belmond Palacio Nazarenas)؛ پرو

هتل بلموند پالاسیو نازارناس (Belmond Palacio Nazarenas) - پرو

هتل بلموند پالاسیو نازارناس، هتلی ۵ ستاره است که در شهر «کوسکو» (Cusco) و در کشور پرو قرار دارد که گچ‌بری‌ها و ستون‌های زیبایش جذابیت آن را دو چندان کرده است. مرکز سلامت و اسپا، رستوران، بار، سوئیت‌های مجلل تنها بخشی از ویژگی‌های برجسته این هتل است. بسیاری ار کاربران بر این عقیده‌اند که این هتل نه تنها بهترین در پرو بلکه از بهترین‌ هتل‌های پرو است.

 ۱۷. هتل د کیلارنی پارک هتل (The Killarney Park Hotel)؛ ایرلند

هتل د کیلارنی پارک هتل (The Killarney Park Hotel) - ایرلند

مناظر نفس‌گیر ایرلند ویژگی است که زبانزد همه گردشگرانی است که به آن سفر می‌کنند؛ حال تصور کنید در هتلی اقامت داشته باشید که این سفر را لذت‌بخش‌تر کند! هتل د کیلارنی پارک هتل، هتلی ۵ ستاره در شهر کیلارنی است که در سال ۱۹۹۲ ساخته شده است و با ویژگی‌هایی که دارد و خدماتی که ارائه می‌دهد توانسته به رتبه بالایی از دید کاربران برسد.

۱۸. هتل میلستون (Milestone Hotel)؛ انگلیس

هتل میلستون (Milestone Hotel) - انگلیس

مگر می‌شود لندن یکی از شهرهای پربازدید در دنیا باشد و هتل‌های آن در لیست برترین‌های دنیا نباشد؟ هتل میلستون، هتلی لوکس و ۵ ستاره است که اقامت در آن اقامتی سلطنتی است و با قدم گذاشتن در بخش‌های مختلف آن به خوبی این لوکس بودن و شکوه طراحی داخلی آن را لمس خواهید کرد.

۱۹. هتل استلاگم سنت هوبرتوس (Hotel Estalagem St. Hubertus)؛ برزیل

هتل استلاگم سنت هوبرتوس (Hotel Estalagem St. Hubertus) – برزیل

برزیل با جاذبه‌های بی‌نظیرش و فستیوال‌های مهیجش گردشگران بسیاری را به سمت خود روانه می‌کند. هتل استلاگم سنت هوبرتوس که در شهر Gramado قرار دارد، هتلی ۴ ستاره است که یک گزینه عالی برای ماه عسل و علاقه‌مندان به محیطی آرام و مملو از آرامش است.

 ۲۰. هتل اوبروی (The Oberoi Mauritius)؛ موریس

هتل اوبروی (The Oberoi Mauritius) – موریس

جمهوری موریس کشوری جزیره‌ای با طبیعتی بسیار متفاوت و زیبا است که طبق گفته مارک تواین، نویسنده مشهور آمریکایی، ابتدا موریس آفریده شد و سپس به تقلید از آن بهشت را آفریدند! بسیاری از کاربران معتقد هستند که باید برای یک بار هم شده، به این شهر سفر کرد و هتل اوبروی را برگزید؛ می‌توان گفت این هتل از هر نظر شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

۲۱. آریا هتل بوداپست (Aria Hotel Budapest)؛ مجارستان

آریا هتل بوداپست (Aria Hotel Budapest) - مجارستان

بوداپست پایتخت مجارستان که در مجاروت رود دانوب قرار دارد یکی از شهرهای پربازدید اروپا است که سالانه گردشگران بسیاری به آن سفر می‌کنند. هتل آریا در این شهر که هتلی لوکس و مجلل است هتلی است که به گفته کاربران حس راحتی و آسایش در همه بخش‌های آن مشهود است و اقامت در آن اقامتی با خاطرات خوش را رقم می‌زند.

۲۲. هتل کینتا جاردینز لاگو (Quinta Jardins do Lago)؛ پرتغال

هتل کینتا جاردینز لاگو (Quinta Jardins do Lago) - پرتغال

هتل کینتا جاردینز لاگو در شهر «فونچال» (Funchal) پرتغال قرار دارد که هتلی ۵ ستاره و مجلل در باغی زیبا است. این هتل با توجه به محیط آرامی که دارد، گزینه پیشنهادی برای افرادی است که به دنبال محیطی دنج و در عین حال با بهترین امکانات هستند.

۲۳. هتل توسکانی آن گریس بی (The Tuscany on Grace Bay)؛ جزایر تورکس و کایکوس

هتل توسکانی آن گریس بی (The Tuscany on Grace Bay) - جزایر تورکس و کایکوس

مسافران زیادی برای دیدن سواحل جزایر تورکس و کایکوس به این منطقه سفر می‌کنند. ساحل خلیج گریس از خیره کننده‌ترین سواحل شن‌های سفید در دنیا است؛ جزایر تورکس و کایکوس از لحاظ جغرافیایی در اقیانوس اطلس واقع شده‌اند و هتل‌های بی‌نظیری در این منطقه وجود دارد. هتل توسکانی آن گریس بی که هتلی لوکس و ۵ ستاره است یک گزینه هیجان‌انگیز در این منطقه است.

۲۴. هتل ادن راک (Eden Rock)؛ سن بارتلمی

هتل ادن راک (Eden Rock) - سن بارتلمی

جزیره‌ی کوچک فرانسوی زبان سن بارتلمی مقصدی برای تعطیلات لوکس به‌شمار می‌رود. این مکان در میان ثروتمندان، سلبریتی‌ها یا کسانی که قایق شخصی دارند، از محبوبیت بالایی برخوردار است. هتل ادن راک که هتلی ۵ ستاره است، با آپارتمان‌های زیبا و غذاهای لذیذش در میان گردشگران محبوبیت بالایی دارد.

۲۵. هتل بارازا ریزورت اند اسپا (Baraza Resort and Spa)؛ تانزانیا

هتل بارازا ریزورت اند اسپا (Baraza Resort and Spa) - تانزانیا

هتل بارازا ریزورت اند اسپا آخرین هتل در این لیست است که در یک روستای زیبا به نام Bwejuu در کشور تانزانیا قرار دارد که گردشگران بسیاری برای دیدن مناظر و طبیعت بکرش به آن سفر می‌کنند. سنت و فرهنگ آفریقایی در این هتل لوکس کاملا مشخص است.

 

مطالب مرتبط:

منبع TripAdvisor

دیدگاه