بهترین هتل های اهواز، شهر پل های خوزستان

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های اهواز، شهر پل های خوزستان

شهر اهواز دارای چندین هتل و مهمانسرای مناسب و مطلوب است که در سفر به این شهر می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان یکی را انتخاب کنید.

اهواز مرکز استان خوزستان و دومین شهر گرم ایران است  که آن را به پل‌های زیبا، شب‌های دلنشین و مردمان خونگرمش می‌شناسند. اهواز زمستان‌ها و پاییز زیبایی دارد، هنگامی که رود کارون پُرآب می‌شود و می‌توان روی رودخانه قایق‌سواری کرد و از شب‌های دل‌انگیز و روح‌نواز آن لذت برد.

برای اقامت در شهر اهواز می‌توانید میان چندین هتل و مهمانسرایی که در سطح شهر قرار دارد، یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید.

اهواز

هتل پارس 

هتل پارس اهواز

هتل چهارستاره پارس یکی از هتل‌های اصیل اهواز است که در سال ۱۳۴۷ بنا شده و فراز و نشیب‌های زیادی را در دوران جنگ به خود دیده است. این هتل در چندین نوبت بازسازی شده و آخرین نوبت بازسازی آن به سال ۱۳۹۳ بازمی‌گردد. هتل پارس در یکی از بهترین نقاط اهواز، کنار رود کارون و یکی از نمادهای شهر یعنی پل سفید، جای گرفته است، بنابراین هر زمان که از هتل خارج شوید، می‌توانید به تماشای کارون بنشینید.

امکانات هتل: سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات‌کاری، سالن همایش، آسانسور، نمازخانه، آژانس مسافرتی، رستوران تابستانی، رستوران مرکزی کارون، استخر، پارکینگ، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، جعبه کمک‌های اولیه، غذای دریایی، اینترنت در لابی، اتاق عروس و داماد، صندوق امانات، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته، خشکشویی، اعلام حریق، خودپرداز، فست‌فود، سالن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان

آدرس: اهواز، بیست و‌ چهار متری میدان شهدا، خیابان شهید عابدی

هتل نیشکر

هتل نیشکر

هتل نیشکر یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره و لوکس شهر زیبای اهواز است که در سال ۱۳۹۱ در نزدیکی میدان کارگر بنا شده است. این هتل با ارائه امکانات رفاهی کامل و به کار‌گیری پرسنل مجرب یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر اهواز است. از هتل نیشکر دسترسی بسیار خوبی به نقاط دیدنی اهواز نظیر پل سفید، پارک جزیره، کاروانسرای معین‌التجار، کلیسای سورت مسروپ دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، سالن اجتماعات، اعلام حریق، خشکشویی، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، اینترنت، سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات‌کاری

آدرس: اهواز، بلوار گلستان، سه‌راهی گلستان، جنب توسعه نی‌شکر، رو‌به‌روی آموزشکده آب و برق

هتل پرشیا

هتل پرشیا

هتل پرشیا یکی از هتل‌های مطلوب اهواز است که کیفیت خدمات آن مطابق با استانداردهای بین‌المللی است. این هتل به لطف موقعیت ویژه خود، همواره میان مسافران این شهر پرطرفدار بوده است. هتل پرشیا تنها چند دقیقه با رودخانه کارون فاصله دارد، به همین دلیل می‌تواند اوقات دلنشین و خاطره‌انگیزی را برای میهمانان خود فراهم کند. با هر سلیقه یا سبک زندگی که باشید، می‌توانید در این هتل اقامت آرام و خوشی را تجربه کنید.

امکانات هتل: فروشگاه، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، فضای سبز، سالن کنفرانس، آسانسور، نمازخانه، سالن اجتماعات، خشکشویی، کافی‌نت، رستوران، لابی، اعلام حریق، اینترنت

آدرس:‌ اهواز، چهارراه امام، خیابان سی‌متری، خیابان صدرالسادات

هتل نادری

هتل نادری

هتل نادری یکی از اولین هتل‌های گروه نادری در اهواز است که در سال ۱۳۴۲ احداث شده است. اتاق‌های این هتل سه ستاره بسیار تمیز هستند و می‌توانند اقامتی توام با راحتی و آرامش را برای شما فراهم آورند. هتل نادری همچنین دسترسی آسانی به نقاط دیدنی شهر اهواز مانند باغ معین، کاروانسرای معین‌التجار و رودخانه کارون دارد.

امکانات هتل: نمازخانه، لابی، تاکسی سرویس، آسانسور، خشکشویی، کافی‌شاپ، رستوران، سالن بیلیارد، پارکینگ، اینترنت

آدرس: اهواز، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه آبادان

هتل مهر اصل

هتل مهر اصل

هتل مهر اصل یا هتل ایرانیکا یک هتل سه ستاره اقتصادی در شهر اهواز است. این هتل امکانات مطلوب و مناسبی به میهمانان خود ارائه می‌دهد. فاصله کم به فرودگاه و نزدیکی به مرکز شهر، این هتل را به یکی از هتل‌های مناسب برای سفرهای کاری تبدیل کرده است.

امکانات هتل: اینترنت، لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، خشکشویی، صندوق امانات، کافی‌نت، تاکسی سرویس، نمازخانه، اعلام حریق، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ

آدرس: اهواز، سه راه فرودگاه، بعد از شرکت ملی حفاری

هتل اکسین

هتل اکسین

هتل اکسین یک هتل سه ستاره میان‌رده است که در شهر اهواز جای گرفته است. این هتل با قرارگیری در مرکز شهر، نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی نظیر پل سفید، رودخانه کارون و باغ معین را برای میهمانان خود، آسان‌تر کرده است. همچنین هتل در فاصله نزدیکی به فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری قرار گرفته است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، پارکینگ، سالن بدن‌سازی، اینترنت، سالن کنفرانس، صندوق امانات

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، کوی ملت، جنب شرکت ملی حفاری

هتل ایران

هتل ایران

هتل ایران یکی از هتل‌های دو ستاره خوب اهواز است که کنار پل سفید و رود کارون واقع شده است. نزدیکی به پل سفید، تماشای نمای بی‌نظیر این پل در شب که بسیار جذاب است را برای میهمانان این هتل فراهم ساخته است. هتل ایران تمام امکانات لازم درخور یک هتل دو ستاره را دارد و هزینه‌های آن کاملا منطبق با خدماتش است و همین امر رضایت مسافرانش را به‌همراه داشته است.

امکانات هتل: آسانسور، جکوزی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، خشکشویی، استخر، فروشگاه، لابی، اینترنت، فضای سبز

آدرس: اهواز، خیابان شریعتی، نبش چهارراه امام خمینی

هتل هدیه

هتل هدیه

هتل هدیه یک هتل اقتصادی و خوب در شهر اهواز است. نزدیکی به پارک جزیره اهواز، کاروانسرای معین‌التجار، کلیسای سورت مسروپ، فرودگاه، پایانه مسافربری و پل هشتم کابلی از مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود.

امکانات هتل: لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ، اینترنت، تاکسی سرویس، خشکشویی

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۲۰ غربی

هتل باغ معین

هتل باغ معین

هتل باغ معین یکی از متفاوت‌ترین و خوش‌منظره‌ترین هتل‌های اهواز است که در فضایی سنتی و گرم آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است. از این هتل با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل کارون بروید و از تماشای این رودخانه زیبا لذت ببرید. نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی نظیر کاروانسرای معین‌التجار و پل سفید نیز از دیگر امتیازات این هتل به شمار می‌آید.

امکانات هتل: فضای سبز، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، صندوق امانات، لابی

آدرس: اهواز، خیابان ۲۴ متری، پشت پمپ بنزین 

مطالب مرتبط:

دیدگاه