بوتیک هتل THE Park در جوداپور هند افتتاح شد

بهاره غنچه
بهاره غنچه شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
بوتیک هتل THE Park در جوداپور هند افتتاح شد

دومین شعبه از بوتیک هتل THE Park‌در شهر آبی هند افتتاح شد.

بوتیک هتل‌های زنجیره‌ای پنج ستاره و لوکس (THE Park) دومین شعبه خود در راجستان را با نام (Zone by THE Park) افتتاح کردند. این هتل در شهر جوداپور که به شهر آبی شهرت دارد، قرار دارد.

هتل زون بای دپارک (Zone by THE Park) توسط گروه طراحی لندن (London) طراحی شده است. مبلمان‌ها به رنگ فیروزه‌ای و نارنجی انتخاب شده‌اند. این هتل شامل ۹۰ اتاق مهمان و فروشگاه هدیه، اتاق‌های بازی و کاری، تالار ضیافت و زمین چمنی بزرگ است که برای برگزاری مراسم‌های عروسی، نمایشگاه‌ها و جشن‌ها مناسب است.

بوتیک هتل The Park

این هتل همچنین دو رستوران دارد که در تمام طول روز انواع غذاها را سرو می‌کنند. رستوران بازار (Bazaar) غذاهای بین‌المللی و رستوران اربن اسپایس باکس (Urban Spice Box) غذاهای هندی را برای مهمانان سرو می‌کنند.

بوتیک هتل The Park

هتل (Zone by THE Park) جوداپور در نزدیکی ایستگاه قطار و فرودگاه ساخته شده است. همچنین جاذبه‌های گردشگری همچون بزرگ‌ترین قلعه هندی مهرانگار، دریاچه کالیان با منظره‌هایی شگفت‌انگیز و خیره‌کننده در نزدیکی این هتل قرار دارند.

بوتیک هتل The Park

ویجی دیوان مدیر برنامه‌ریزی هتل‌ها درباره این هتل گفته است:

بسیار خوشحالیم که دومین شعبه هتل‌های ما در راجستان و شهر بی‌نظیر جوداپور که مقصدی گردشگری است و تاریخ هند را به خوبی نشان می‌دهد، افتتاح شده است. این هتل باتوجه به نیازهای مسافران و توانایی پرداخت آن‌ها طراحی شده است. قطعا هتل نقش مهمی در تجارت و اقتصاد این منطقه خواهد داشت. ما مطمئن هستیم که هتل با شکل و طراحی خاصش، گردشگران را درگیر و جذب می‌کند.

بوتیک هتل The Park

برند این هتل تا سال ۱۳۹۸ شمسی (۲۰۲۰ میلادی) احتمالا ۱۷ هتل در مناطق مختلف خواهد ساخت.

مطالب مرتبط:

دیدگاه