اطلاعات ارزشمند برای مدیران سفر در نمایشگاه تجارت سفر ITB

نگین توکلی
نگین توکلی پنجشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
اطلاعات ارزشمند برای مدیران سفر در نمایشگاه تجارت سفر ITB

آخرین گرایشات و توسعه‌ها در تجارت سفر، بر تاثیرات دیجیتالی کردن و جهانی‌سازی تمرکز دارد. برای جزئیات بیشتر خبر، در ادامه با ما همراه باشید.

نمایشگاه تجارت سفر  ITB، امسال، با شعار «تجارت سفر: پویا، دیجیتال، درهم گسیخته»، در تاریخ ۸ام مارچ ۲۰۱۸ (۱۷ اسفند ۱۳۹۶) در سالن ۷.۱آ در اتاق دوم نیویورک، برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان می‌توانند دانش دست اول و اطلاعاتی عملی در مورد آخرین روند تجارت سفر را در این نمایشگاه کسب کنند. شریک اختصاصی امسال نمایشگاه، انجمن تجارت سفر آلمان (VDR) است. رفتن به نمایشگاه ITB برلین برای بازدیدکنندگان رایگان است.

دیجیتال‌سازی و جهانی‌سازی، چرخه‌های نوآوری با زمان کوتاه‌تری را ایجاد می‌کنند که این موضوع، چالشی است که بازار تجارت سفر باید، فعالانه با آن مواجه شود. بنابراین نمایشگاه تجارت سفر VDR، در کنوانسیون ITB برلین، بینشی از محیط کار آینده و نسل بعدی رفتار در باب تجارت سفر را به بازدیدکنندگان ارائه خواهد کرد.

«فلورین استورپ»، معاون کل اروپای مرکزی در نمایشگاه جهانی تجارت سفر آمریکا (American Express Global Business Travel)، با شعار «کاملا دیجیتالی»، شرح خواهد داد که این صنعت چه چیزهایی را می‌تواند از روند سفر در میان جوانان و رفتار مصرف‌کننده یاد بگیرد و اینکه چگونه دیجیتالی‌سازی، اثر مثبت بر تجارت سفر خواهد گذاشت. وی، با مثال‌هایی واقعی توضیح خواهد داد که چگونه شرکت‌های مدیریت سفر و مشتریان، با چالش‌ها روبه‌رو می‌شوند.

پس از آن، «لودگار بالز»، از گروه مشورتی سفر (The Travel Consulting Group) و «دکتر انگلبرت ویمر»، موسس و مدیرعامل شرکت e&Co.AG، با «کریستوفر برگا»، رئیس شرکت همکاری‌های استراتژیک داچ (DACH)، در مورد مدل‌های کسب و کار مخرب و مهاجمین دیجیتال صحبت می‌کند که به‌طور فزاینده‌ای در صنایع مسافرتی مورد هدف قرار می‌گیرند.

در تئوری، مدیران آینده سفر باید نقش خود را به‌عنوان یک فروشنده اداری ایستا فراموش کنند و تبدیل به یک ناظر خلاق فعال و مدیر سیستم‌های دیجیتالی زیست‌محیطی شوند.

«مارکوس شولز»، مدیر اجرایی یوروپ کار آلمان (Europcar Deutschland)، همزمان با گفتن جمله «کلمات او باید شنیده شود» از طرف حضار، اعلام کرد که وارد دنیای جدید اینترنت خواهد شد. او نشان خواهد داد که نمایش الکسا اکو و الکسا (Alexa Echoand Alexa Show) در حال حاضر می‌تواند برای مدیریت خدمات با استفاده از صدای فرد استفاده شود. بنابراین، مسافران هم‌اکنون می‌توانند با استفاده از تکنولوژی جدید، از کنترل صدا برای اجاره‌کردن ماشین، تغییر تاریخ رزرو یا کنسل‌کردن آن‌ها استفاده کنند.

میزبانی شبکه خانگی تجارت سفر (The Networking Lounge Home of Business Travel) توسط ITB و VDR، با سازماندهی کمپانی مس برلین (Messe Berlin) و انجمن تجارت سفر آلمان (VDR)، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد که در مباحث روز شرکت کنند. در تاریخ هفتم تا نهم مارچ با پوشش‌دهی مساحت ۲۷۰ مترمربع، این ششمین باری است که شبکه میزبانی خانگی، بخشی از این نمایشگاه است.

استندی در سالن ۷.۱آ، مدیران سفر و حمل و نقل را به حضار معرفی کرده و همچنین حضور خریداران و تازه‌واردان، سکویی ارزشمند را برای ایجاد بحث برای تقویت این تجارت و برقراری ارتباط با نمایندگان برجسته بخش تجارت سفر را فراهم می‌کند.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، راه‌حل‌های متنوعی را برای مدیریت حرفه‌ای و همچنین در طول و پس از سفرهای تجاری نمایش می‌دهند.

تمام بازدیدکنندگان که به مباحث تجارت سفر علاقه‌مند هستند، برای حضور در ناهار باید درخواست بدهند. جو غیررسمی این مراسم، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد که از فضایی آرام در حین نهار لذت ببرند و همچنین فرصتی را برای پیوستن به شبکه تجارت در وقت استراحت آن‌ها فراهم می‌کند. این رویداد ناهار در تمام روزهای بازدید از ۱۲ ظهر تا ۲ بعدازظهر در خانه تجارت سفر توسط ITB و VDR، برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان می‌توانند سفری منحصربه‌فرد به انجمن گردشگری ITB داشته باشند و از سفرهای پایدار با قیمت‌هایی مناسب با پیشنهادات ویژه و جذاب از راه‌آهن آلمان (Deutsche Bahn)، لذت ببرند. کرایه برگشت از هر ایستگاه راه‌آهن آلمان برای کلاس استاندارد تنها ۵۰۰ هزار تومان (۹۹ یورو) و برای فرست کلاس، ۵۵۰ هزار تومان (۱۰۹ یورو) است که شامل هزینه ورود به نمایشگاه هم می‌شود. این بلیط‌ها برای خرید، در دسترس هستند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه