زودتر از دیگران از پیش‌فروش بلیط قطار مطلع شوید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
زودتر از دیگران از پیش‌فروش بلیط قطار مطلع شوید

با وب‌سایت و اپلیکیشن علی بابا بلیط قطار رزرو کنید و جزو اولین افرادی باشید که از پیش فروش بلیط قطار مطلع می‌شوند.

اگرچه قطار یکی از وسایل نقلیه در دسترس است که به‌راحتی می‌توان از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن علی بابا برای خرید اینترنتی بلیط آن اقدام کرد، اما در برخی از دوره‌های زمانی و مناسبت‌های ویژه، خرید بلیط قطار کاری سخت و گاه نشدنی است. دلیل هم افزایش تقاضا برای سفر با قطار به شهرهای مختلف کشور است. به همین دلیل توصیه می‌شود که در ایام پرسفر سال و مناسبت‌های ویژه، بلیط خود را برای سفر زودتر از زمان‌های عادی رزرو کنید.

همچنین می‌توانید با توجه به اطلاع‌رسانی وب‌سایت‌ علی بابا درباره آغاز پیش فروش بلیط‌های قطار، بلیط خود را پیش خرید کرده و با خیال راحت برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید.

شما می‌توانید برای خرید اینترنتی بلیط قطار، به وب‌سایت و اپلکیشن علی بابا مراجعه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بلیط قطار خود را برای سفر به هر نقطه از ایران رزرو کنید.

افرادی که به کار با اپلیکیشن وفادار هستند و عادت دارند که خریدهای خود را از این طریق انجام دهند هم می‌توانند اپلیکیشن علی بابا را روی گوشی‌های خود نصب کنند و نه‌تنها به‌راحتی بلیط قطار را برای سراسر ایران خریداری کنند، بلکه از اخبار جدیدی چون آغاز پیش‌فروش بلیط قطار و... مطلع شوند.

هیچ فرقی هم نمی‌کند که کاربر گوشی‌های اندرویدی یا آی‌او‌اس هستید؛ اپلیکیشن علی بابا در هر ۲ نسخه آماده نصب روی گوشی‌های شما و تسهیل شرایط رزرو بلیط قطار است.

پس اگر قصد سفر با قطار را دارید و به خریدهای موبایلی هم علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که اپلیکیشن علی بابا را نصب کردهو برای سفر خود با کمک تکنولوژی بلیط رزرو کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه