آمادگی پیست اسکی آلوارس سرعین برای ارائه خدمات به گردشگران زمستانی

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی پنجشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵
آمادگی پیست اسکی آلوارس سرعین برای ارائه خدمات به گردشگران زمستانی

پیست اسکی آلوارس سرعین که به لحاظ وسعت بزرگ‌ترین پیست اسکی کشور است همه ساله هزاران گردشگر و ورزشکار جهت بازی، مسابقه و ورزش زمستانی به این منطقه مراجعه می‌کنند، آماده ارائه خدمات به گردشگران زمستانی در سال جاری است.

به گفته سید مصطفی سید محسنی سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین پیست اسکی آلوارس به‌عنوان بزرگ‌ترین پیست اسکی کشور آماده ارائه خدمات به گردشگران زمستانی است.

سید مصطفی سید محسنی، گفت که این پیست در حال حاضر پوشیده از برف و مهیای ورزش‌های زمستانی است.

ایشان در ادامه افزود:

بخش خصوصی خدمات گردشگری را به مسافران ارائه می‌کند و در عین حال نظارت جامعی نیز بر نحوه ارائه خدمات از سوی میراث فرهنگی شهرستان می‌شود.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت که در صورتی که نظر و انتقادی از روند ارائه خدمات از سوی مسافران مطرح شود، در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

سید محسنی تاکید کرد که به لحاظ وسعت پیست اسکی آلوارس بزرگ‌ترین پیست اسکی کشور است که همه ساله جهت بازی، مسابقه و ورزش زمستانی هزاران گردشگر و ورزشکار به این منطقه گردشگری مراجعه می‌کنند.

ایشان افزود که این پیست در دامنه کوه سبلان و در ۳۰ کیلومتری شهر سرعین واقع شده که به بالابر و تله سیژ مجهز است.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین همچنین به صدور مجوز احداث پیست اسکی دوم در این منطقه اشاره کرد و گفت:

سرعین با احداث پیست اسکی دوم، مهیای بازی‌ها و رقابت‌های ورزش‌های زمستانی به ویژه اسکی و کوهنوردی خواهد بود.

سید محسنی در پایان سخنان خود تاکید کرد که توسعه تاسیسات گردشگری زمستانی در راستای تحقق ماموریت زمستان بیدار مورد تاکید بوده و از طرح‌های سرمایه‌گذاری حمایت می‌شود.

منبع عکس کاور: کجارو

مطالب مرتبط:

دیدگاه