بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ؛ آفریقای جنوبی

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ؛ آفریقای جنوبی

غذا خوردن در رستوران‌های مجلل ژوهانسبورگ، تجربه‌ای جذاب است که در سفر به این شهر دیدنی و متفاوت، نباید از دست بدهید.

رستوران های ژوهانسبورگ، مثل بسیاری از جاذبه‌های این شهر، تنوع جالبی دارند و غذاهایی از سراسر دنیا در این رستورن‌ها سرو می‌شود. ژوهانسبورگ از نظر تعداد و تنوع رستوران، هیچ دست کمی از بزرگ‌ترین و مشهورترین مقصدهای گردشگری دنیا ندارد.

از غذاخوری‌های دنج و مخفی شده در خیابان‌های خلوت گرفته تا رستوران‌های لوکس که بهترین غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند، این شهر رستوران‌های زیادی دارد که در آن می‌توانید غذاهایی از گوشه و کنار دنیا را نوش جان کنید.

در ادامه تعدادی از بهترین رستوران‌های ژوهانسبورگ را معرفی می‌کنیم که در مناطق مختلف این شهر بزرگ و دیدنی قرار گرفته‌اند.

رستوران Cafe del Sol

رستوران های ژوهانسبورگ

رستوران Cafe del Sol یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی شهر است. منوی این رستوان یک منوی مفصل از انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی است و فرصتی عالی برای اینکه بهترین غذاهای خاص این منطقه را در سفر به آفریقای جنوبی امتحان کنید. همانطور که انتظار دارید، در منوی این رستوران انواع پاستا و پیتزا و غذاهای متنوع پیدا می‌شود. فضای رستوران فضایی دوستانه و دنج است و با نور شمع تزیین شده است. روی دیوارها، نقل‌قول‌هایی از مردان بزرگ تاریخ به چشم می‌خورد. هر شهر توریستی، یک رستوران عالی ایتالیایی دارد و بهترین رستوران ایتالیایی ژوهانسبورگ، رستوران Cafe del Sol است.

رستوران Cube Tasting Kitchen

رستوران Cube Tasting Kitchen یک رستوران عالی است که تجربه‌ای غیرمتعارف از غذا خوردن در یک رستوران مجلل را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این رستوران در آن واحد از ۳۰ مهمان پذیرایی می‌کند بنابراین اگر قصد دارید حتما در این رستوران غذا بخورید، باید از قبل میز رزرو کنید. مهمانان خوش‌شانس این رستوران با یک منوی مفصل شامل ده قسمت پذیرایی می‌شوند. منوی این رستوران هر ماه تغییر می‌کند و غذاهای موجود در آن الهام گرفته از شناخته شده‌ترین آشپزی‌های سراسر دنیا است.

رستوران DW 11-13

رستوران های ژوهانسبورگ

سرآشپزی به نام مارتینوس فریرا، بعد از سال‌های کسب تجربه در آشپزی در کشورهای دیگر، در سال ۲۰۰۹، رستوران خود را در ژوهانسبورگ تاسیس کرد. رستوران DW 11-13 فضایی بسیار مدرن و زیبا و مجلل دارد و منویی خلاقانه که غذاهای آن با الهام از اشپزی محلی، انتخاب می‌شوند. غذاهای خاصی در منو پیدا می‌شود که نظیر آن را در ژوهانسبورگ نمی‌توانید پیدا کنید و این رستوران بدون تردید یکی از بهترین رستوران‌های مجلل این شهر است.

رستوران District Six Eatery

رستوران District Six Eatery غذاهایی سنتی و لذیذ با عطر و طعم غذاهای خانگی سرو می‌کند و محیطی بسیار جذاب و شاد دارد. عکس‌های قدیمی خانوادگی و کلاه‌های پاناما روی دیوارهای رنگارنگ رستوران، حال و هوای خاصی به آن داده است که غذا خوردن در این رستوران را به تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند. این رستوران، کوچک ولی منحصربه‌فرد است. خوراک گوشت بره، پای گوشت اسپایسی و دونات با شربت مخصوص از جمله غذاها و دسرهای لذیذی است که در این رستوران انتظارتان را می‌کشد.

رستوران Five Hundred

رستوران های ژوهانسبورگ

در رستوران Five Hundred، آشپزی مثل یک هنر است. این رستوران بخشی از یک هتل لوکس است و فرصتی عالی برای خوردن لذیذترین و بهترین غذاهای ممکن را فراهم می‌کند. رستورانی بسیار مجلل و شیک است که منوی مفصلی از بهترین غذاهای خاص دارد. همه‌ی غذاها با مواد غذایی تازه و محلی تهیه می‌شود و حتی بعضی از آنها مستقیما از باغ سبزیجات هتل تامین می‌شوند.

منوی رستوران بسیار مفصل و متنوع است و برای همه‌ی سلیقه‌ها و رژیم‌های غذایی، غذای مناسبی در آن پیدا می‌شود. بهترین پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. برای اینکه تجربه‌ی بهتری از غذا خوردن در این رستوران داشته باشید، تالارهای غذاخوری خصوصی را رزرو کنید. سرآشپزان حرفه‌ای این رستوران، با نهایت مهارت و دقت، غذاهایی برای مهمانان خود سرو می‌کنند که نظیر آن را هیچ جا پیدا نمی‌کنید و به‌هیچ‌عنوان از انتخاب این رستوران، ناامید نمی‌شوید.

رستوران Koi

رستوران Koi بهترین انتخاب در ژوهانسبورگ برای خوردن غذاهای لذیذ آسیایی است. این رستوران دو شعبه در شهر دارد یکی در سندتون و دیگری رزبانک. البته شعبه‌های دیگری هم در سایر شهرهای آفریقای جنوبی دارد. این رستوران را بیش از هر چیز به خاطر ارائه‌ی غذاهای تلفیقی ژاپنی و چینی می‌شناسند که با تاثیراتی از آشپزی غربی سرو می‌شوند. این رستوران جذابیت دکوراسیون رستوران‌های غربی را با طعم و عطر بی‌نظیر غذاهای شرقی تلفیق کرده است. فضایی بسیار خوشایند و دلپذیر دارد. بهترین رستوران شهر برای خوردن انواع سوشی است. شعبه‌ای که در رزبانک قرار دارد یک محیط مجلل روباز برای غذا خوردن در فضای باز دارد.

رستوران Mythos

رستوران های ژوهانسبورگ

رستوران Mythos طعم بی‌نظیر غذاهای مدیترانه‌ای و یونانی را به ژوهانسبورگ آورده است. منوی رستوران بسیار متنوع است و لذیذترین و مشهورترین غذاهای یونانی در آن گنجانده شده است. انواع پای گوشت با سیب زمینی تنوری، پاستا و کباب در منوی رستوران وجود دارد.

البته مهم‌ترین جذابیت این رستوران برای اهالی شهر و گردشگران، سینی مزه است. انواع پیش‌غذاهای لذیذ در حجم کم برای مهمانان سرو می‌شود و به این ترتیب می‌توانید تعداد قابل توجهی از غذاهای رستوان را امتحان کنید. در این رستوران، غذاهای گیاهی هم وجود دارد و در مجموع هر سلیقه و رژیمی که داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید. این رستوران شعبه‌های زیادی در ژوهانسبورگ دارد. دکوراسیون و فضای همه‌ی آنها، جذاب و دلپذیر است ولی تفاوت‌های اندکی با هم دارد و هر کدام با تم خاصی تزیین شده است. شعبه‌ی محله‌ی Design Quarter با تم دریایی تزیین شده است.

رستوران Tasha’s

رستوران Tasha’s چندین شعبه در سراسر آفریقای جنوبی دارد. این مجموعه، در واقع کافه رستوران است. در منوی آن بهترین سالادها، ساندویچ‌ها، انواع املت و پای دیده می‌شود. هر کدام از شعبه‌های این مجموعه، حال وهوای خاص خود را دارد به همین دلیل دکوراسیون آنها با هم متفاوت است. شعبه‌ای که در رزبانک در ژوهانسبورگ قرار دارد با ترکیبی از رنگ‌های بژ و قهوه‌ای مزین شده است. میزهای چوبی دارد و کتاب‌هایی از سقف بلند آن آویزان است. فضای کافه بسیار آرام و دلپذیر است و مطمئنا از اینکه آن را برای غذا خوردن انتخاب کرده‌اید، پشیمان نمی‌شوید.

رستوران The Grillhouse

رستوران های ژوهانسبورگ

رستوران The Grillhouse دو شعبه در ژوهانسبورگ دارد یکی در رزبانک و دیگری در سندتون. در این رستوران عالی می‌توانید بهترین غذاهای گوشتی را با عطر و طعمی فراموش‌نشدنی امتحان کنید. دیوارهای آجری، کف پارکت، نورپردازی جذاب و طرح‌های هندسی زیبا، مزین‌کننده‌ی این رستوران است. فضای رستوران، حال‌وهوایی روستایی دارد و تناسب خاصی با غذاهای کبابی رستوران دارد.

رستوران Wombles

مالک رستوران Wombles اهل زیمبابوه است. در این رستوران می‌توانید غذاهایی متنوع و جدید امتحان کنید که کیفیتی بی‌نظیر دارند و عطر و طعم آنها را تا مدت‌ها فراموش نخواهید کرد. غذاهای رستوران با تازه‌ترین گوشت گوساله تهیه می‌شوند. فضای رستوران برای قرارهای عاشقانه مناسب است و محیطی دنج و دلپذیر دارد. دکوراسیون رنگارنگ آن، حال و هوای خاصی به رستوران داده است که تکمیل‌کننده‌ی تجربه‌ی جذاب غذا خوردن در یک رستوران باکیفیت است. دیوارهای قرمز، میز و صندلی‌های شیک و تزیینات جذاب، از دلایل محبوبیت این رستوران است.

رستوران Pigalle

رستوران های ژوهانسبورگ

رستوران Pigalle در منطقه‌ی سندتون قرار دارد. در این رستوران می‌توانید در فضایی مدرن و شیک بهترین غذاهای مدیترانه‌ای را نوش جان کنید و لذت ببرید. دکوراسیون رستوران بسیار مجلل و شیک است. فضای شیک و مدرن در کنار غذای لذیذ و باکیفیت باعث شده که این رستوران جزو بهترین رستوران‌های شهر باشد. غذاهای بین‌المللی در منوی رستوران وجود دارد که با الهام از آشپزی مدیترانه‌ای تهیه می‌شوند. انواع غذای دریایی، غذاهای تهیه شده با گوشت سفید و گوشت قرمز در منوی رستوران وجود دارد متاسفانه بچه‌های زیر ۱۲ سال اجازه ورود به رستوران ندارند. غذا خوردن در این رستوران مجلل، تجربه‌ای است که تا مدت‌ها فراموش نمی‌کنید.

رستوران Chez Girard

رستوران Chez Girard یک رستوران فرانسوی است. محیطی بسیار آرام و دلپذیر دارد و خدمات عالی و غذاهای باکیفیت و لذیذ، باعث شده که مورد توجه اهالی شهر و گردشگران قرار بگیرد. برای غذا خوردن در این رستوران باید از قبل میز رزرو کنید. از پیش‌غذا گرفته تا دسر، هر آنچه که از منوی این رستوران انتخاب کنید، رضایت‌تان را جلب می‌کند. در منو غذاهایی با قیمت‌های مناسب هم وجود دارد. این رستوران بهترین انتخاب برای غذا خوردن همراه با دوستان است.

رستوران Il Tartufo

رستوران های ژوهانسبورگ

رستوران Il Tartufo یک رستوران عالی برای خوردن غذاهای ایتالیایی در قلب آفریقای جنوبی است. اگر می‌خواهید غذا خوردن در یک رستوران لوکس ایتالیایی را تجربه کنید، بدون تردید، این رستوران را انتخاب کنید و برای غذا خوردن در آن، میز رزرو کنید. فضای رستوران بسیار دنج، آرام و صمیمانه است. منوی متنوعی از انواع پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر دارد که با دست باز می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. این رستوران محیطی دنج برای قرارهای عاشقانه و دوستانه با عزیزان‌تان است.

رستوران Kong Roast

رستوران Kong Roast یک انتخاب عالی برای مواقعی است که می‌خواهید غذاهای آسیایی را نوش جان کنید. در این رستوران، غذاهای تلفیقی از شرق و غرب عرضه می‌شود. تعداد زیادی غذای گیاهی هم در منوی رستوران وجود دارد که باعث می‌شود یک انتخاب ایده‌آل برای گیاه‌خواران باشد و برای کسانی که می‌خواهند گروهی غذا بخورند و رژیم‌های غذایی متفاوتی دارند. در این رستوران می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها را همراه با غذا سفارش دهید. میزهای مخصوص در عرشه دارد که دارای چشم‌اندازهای بسیار زیبا است و برای قرارهای دونفره مناسب است. رویال بیف و تریاکی سالمون از جمله غذاهای رستوران است که سرآشپزان آن به مهمانان توصیه می‌کنند.

رستوران Signature

رستوران Signature با غذایی که طعم آن را فراموش نخواهید کرد، از شما پذیرایی می‌کند. منویی مفصل از نوشیدنی‌ها و غذاهای بین‌المللی و محلی دارد و سرویس‌دهی در آن بسیار عالی و دوستانه است. قبل از رفتن به رستوران، حتما میز رزرو کنید. از پنجره‌های بلند و سرتاسری این رستوران می‌توانید چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از غروب آفتاب در آفریقای جنوبی را تماشا کنید. منوی رستوران بسیار متنوع است و غذاهای مختلفی دارد؛ از سوشی گرفته تا غذای دریایی، غذاهای گیاهی و غذاهایی که با گوشت قرمز و سفید تهیه می‌شوند.

رستوران Maximillien

رستوران های ژوهانسبورگ

رستوران Maximillien در قلب منطقه‌ی شلوغ و پررفت‌وآمد سندتون قرار گرفته است. بهترین غذاهای کلاسیک مدیترانه‌ای را با تغییراتی الهام گرفته از آشپزی آفریقای جنوبی می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید. غذا خوردن در این رستوران، تجربه‌ای فوق‌العاده است که نباید از دست بدهید. محیطی شیک و فضایی بسیار آرام و دلپذیر دارد و چشم‌اندازهای زیبایی از شهر از پنجره‌های بلند آن قابل مشاهده است.

رستوران Orient

رستوران Orient دکوراسیونی بسیار شیک به رنگ نقره‌ای و بنفش دارد. بهترین غذاهای مدرن آسیایی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید. بهترین سوشی‌ها در منوی رستوران وجود دارد. این رستوران یکی از رستوران‌های پنج ستاره در ژوهانسبورگ است و غذا خوردن در آن، تجربه‌ای است که نباید از دست بدهید. هر غذایی که از منوی رستوران انتخاب کنید، طعمی بی‌نظیر دارد و از انتخاب آن ناامید نمی‌شوید.

رستوران Marble

رستوران Marble یک انتخاب عالی برای دوستاداران غذا خوردن در رستوران‌های مجلل است. در منطقه‌ی رزبانک و در خیابان Keyes قرار دارد. منوی رستوران، یک منوی گلچین شده و بسیار متنوع است و از انواع پیش‌غذا، غذای اصلی و سالاد گرفته تا بهترین دسرها در آن دیده می‌شود.

رستوران Piccolo Mondo

رستوران های ژوهانسبورگ

 رستوران Piccolo Mondo، بخشی از یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر است. منوی رستوران مجموعه‌ای بهترین غذاهای اصیل  کلاسیک را در بر می‌گیرد که شامل انواع غذاهای سنتی ایتالیایی هم می‌شود. البته این غذاهای اصیل، تحت نظارت سرآشپز ماهر و توانمند رستوران، با کمی تغییرات مدرن، سرو می‌شوند.

رستوران Parc Ferme

رستوران Parc Ferme یکی از مجلل‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌های شهر است. دکوراسیون آن با رنگ‌های متضاد طوسی، مشکی و سفید طراحی شده است. از پارچه‌ها و پرده‌های خاص برای تزیین آن استفاده کرده‌اند. دکوراسیون این رستوران یکی از دلایل جذابیت آن برای مهمانان است. منوی رستوران هم درست مثل دکوراسیون آن، توجه مهمانان را جلب می‌کند. مجموعه‌ای بهترین غذاها تهیه شده با گوشت قرمز و سفید در منوی آن دیده می‌شود. البته غذاهای سبک دریایی هم بخش دیگری از این منو را تشکیل می‌دهند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه