بهترین رستوران های فجیره، امارات متحده عربی

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های فجیره، امارات متحده عربی

رستوران های فجیره، یکی از جذابیت‌های این منطقه برای گردشگران خارجی است. در این رستوران‌ها می‌توانید بهترین غذاهای عربی و آسیایی را امتحان کنید.

 رستوران های فجیره یکی از دلایل مهم جلب توجه گردشگران به این شهر است. فجیره یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه‌ی امارات متحده‌ی عربی است.

فجیره یکی از شیخ‌نشین‌های امارات متحده‌ی عربی است و در مناطق ساحلی شرقی آن قرار دارد. این منطقه را بیشتر از همه به خاطر سواحل و رشته‌کوهش می‌شناسند و البته در سال‌های اخیر به‌عنوان یک مقصد گردشگری، جای خود را در بین مقصدهای گردشگری در امارات باز کرده است.

رستوران‌ های فجیره کیفیت مطلوبی دارند و در آن‌ها از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی برای تهیه‌ی غذاها استفاده می‌شود. در ادامه، تعدادی از بهترین رستوران‌ های فجیره را معرفی می‌کنیم که ارزش امتحان کردن دارند و بد نیست که در طول سفر، برای سر زدن به آن‌ها و خوردن غذاهای لذیذ و متنوع، برنامه‌ریزی کنید.

رستوران‌های فجیره، تنوع زیادی دارند. از رستوران‌های ارزان و غذاخوری‌های محلی گرفته تا رستوران‌های لوکس ساحلی در این شهر وجود دارد. از نظر رستوران و کافه و غذاخوری، هیچ محدودیتی در فجیره ندارید. غذاهایی از سراسر دنیا را می‌توانید در این رستوران‌ها نوش جان کنید به همین دلیل است که گاهی پیدا کردن غذای محلی سخت می‌شود.

در فجیره اخیرا تعداد مراکز خرید مدرن و بزرگ، افزایش یافته است. به همین دلیل تعجبی ندارد که در این مراکز به‌راحتی بتوانید فست‌فودهای زنجیره‌ای را پیدا کنید ولی مطمئنا در سفر به فجیره، دنبال چنین غذاها و رستوران‌هایی نیستید.

کافه رستوران Marina

بهترین رستوران های فجیره

کافه رستوران Marina، متخصص غذاهای ایتالیایی و پیتزاهای لذیذ است. در این رستوران برای وعده‌های ناهار و شام و صبحانه، غذاهای لذیذی سرو می‌شود و تا دیروقت برای سرو شام باز است. باربیکیوی مرغ، پیتزا پپرونی، پیتزا کالزونه، پیتزا دیاوولا، پیتزا مارگاریتا و انواع مختلف پیتزا، در این رستوران فوق‌العاده، سرو می‌شود. از بین پاستاهای لذیذ این رستوران می‌توان پاستای گوجه و ریحان، پاستای مرغ کبابی و پاستای بولونیز را نام برد. این رستوران، هفت روز هفته برای مهمانان خود غذا سرو می‌کند. از ساعت ۹ صبح تا یک بامداد برای غذا خوردن در این رستوران فرصت دارید.

رستوران Hadramout

بهترین رستوران های فجیره

رستوران Hadramout در خیابان الفهیم در نزدیکی بازار سفیر قرار دارد. این رستوران را به خاطر غذاهای عربی و خاورمیانه‌ای می‌شناسند. انواع گوشت‌های کبابی، غذاهای تهیه شده با انواع ماهی و مرغ تعدادی از غذاهای منوی این رستوران است که معمولا مورد توجه گردشگران خارجی قرار می‌گیرد. این رستوران، هفت روز هفته آماده‌ی پذیرایی از مهمانان خود است. ساعت کار این رستوران از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب است.

رستوران Chennai Darbar

بهترین رستوران های فجیره

رستوران Chennai Darbar یکی از بهترین رستوران‌های هندی فجیره است که غذاهای لذیذ هندی به‌خصوص جنوب هند را سرو می‌کند. انواع بریانی با گوشت بره، ماهی و مرغ سرخ شده از جمله غذاهای اصلی منوی این رستوران است. میگوماسالا، کرب ماسالا و انواع خوراک غذای دریایی از دیگر غذاهای منوی این رستوران است. این رستوران، پنج روز در هفته آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ و نیم شب می‌توانید به این رستوران سر بزنید.

کافه تریای Maharath Al Bahar

کافه تریای Maharath Al Bahar یکی از غذاخوری‌های محبوب و پرطرفدار در فجیره است. بهترین شاورما و فلافل را می‌توانید در این غذاخوری امتحان کنید. انواع ساندویچ‌های تست، ساندویچ رپ و برگر در منوی آن وجود دارد. تعجبی ندارد که چرا اینجا همیشه شلوغ است. فلافل‌ها به‌محض آماده شدن، ناپدید می‌شوند. انواع نوشیدنی را هم می‌توانید اینجا سفارش دهید از جمله یک نوشیدنی چند طبقه و پرطرفدار که لایه‌های آووکادو، انبه و آب توت‌فرنگی دارد.

رستوران ایتالیایی Sardinia

بهترین رستوران های فجیره

رستوران Sardinia یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی فجیره است. این رستوران، انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای را در منوی خود گنجانده است. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید. این رستوران تا دیروقت، شام سرو می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این رستوران می‌توان به قابلیت رزرو کردن میز، امکان سفارش غذا و دسترسی ویلچر اشاره کرد. فضای این رستوران برای گروه‌های بزرگ و دورهمی‌های خانوادگی مناسب است. این رستوران هفت روز هفته آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ و نیم و از ۶ و نیم عصر تا ۱۲ شب برای غذا خوردن در این رستوران، فرصت دارید.

رستوران Breezes (Breezes Beach Bar and Terrace)

رستوران Breezes بخشی از ریزورت هیلتون فجیره است و برای وعده‌های ناهار و شام یا نوشیدنی‌های لذیذ، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. در این رستوران می‌توانید هم‌زمان با خوردن غذاهای لذیذ، از دیدن امواج اقیانوس لذت ببرید و نسیم اقیانوس را روی صورت خود حس کنید.

در این رستوران می‌توانید همراه با بقیه، رویدادهای مهم ورزشی را تماشا کنید یا در اجرای زنده‌ی موسیقی شرکت کنید و لذت ببرید.

رستوران Caesars

بهترین رستوران های فجیره

رستوران Caesars بهترین رستوران شهر برای خوردن غذاهای چینی و هندی است. این رستوران، محیطی شیک و فضایی مدرن دارد. به خاطر سرویس‌دهی عالی این رستوران توانسته جوایز بین‌المللی متعددی را از آن خود کند. از منوی مفصل این رستوران می‌توانید غذاهایی مثل انواع غذاهای دریایی، مرغ، سبزیجات، سوپ‌های چینی، غذاهای تهیه شده با مرغ، غذاهای تهیه شده با گوشت گوسفند، انواع سالاد، کباب‌های متنوع و انواع غذاهای لذیذ هندی را سفارش دهید و از کیفیت و طعم بی‌نظیر آن‌ها مطمئن باشید. این رستوران هفت روز هفته، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان خود است.

رستوران Views

رستوران Views هفت وز هفته باز است و برای وعده‌های صبحانه و ناهار و شام، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. غذاهای تازه‌ی فصلی و شام به مناسب‌های ویژه، در کنار اجرای موسیقی زنده و برنامه‌های سرگرم‌کننده از دیگر دلایلی است که باعث محبوبیت این رستوران شده است. این رستوران جزو محبوب‌ترین رستوران‌های لوس در بین مهاجران فجیره است.

رستوران صدف (Sadaf)

بهترین رستوران های فجیره

رستوران صدف، بهترین رستوران فجیره برای خوردن غذاهای ایرانی، خاورمیانه‌ای و انواع غذاهای حلال است. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید. چلوکباب سلطانی، زرشک پلو با ماهیچه، زرشک پلو با مرغ، جوجه‌کباب تنها چند نمونه از غذاهای ایرانی منوی این رستوران است. این رستوران، هفت روز هفته آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. هرروز از ساعت ۱۰ و نیم صبح تا ۱۲ و نیم شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران White Shark

برای اینکه غذاهای اصیل عربی را نوش جان کنید، رستوران White Shark را انتخاب کنید. این رستوران دور از مناطق شلوغ و پرترافیک شهر قرار دارد و قیمت‌های بسیار مناسبی دارد. حجم غذاها قابل‌توجه است. انواع سالادهای لذیذ در این رستوران سرو می‌شود که هرکدام می‌تواند یک غذای کامل باشد. از این رستوران، هرگز ناراضی خارج نمی‌شوید. این رستوران بیشتر از همه بین اهالی شهر محبوب است به‌خصوص برای خانواده‌هایی که دوست دارند شبی را در کنار هم در رستوران بگذرانند.

رستوران Oriental

بهترین رستوران های فجیره

رستوران Oriental در خیابان السلمان قرار دارد. تخصص اصلی این رستوران در انواع غذاهای چینی، آسیایی، تایلندی، مالزیایی و سنگاپوری است. فضای این رستوران بسیار شیک و مدرن است. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید. برنج سرخ شده با ماهی، انواع خوراک‌های سبزیجات و توفو و مرغ‌های شور و شیرین از جمله غذاهایی است که در منوی رستوران وجود دارد. این رستوران، هفت روز هفته آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. ساعت کار این رستوران از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب است.

رستوران Golden Fork

رستوران Golden Fork یکی از شعبه‌های این رستوران زنجیره‌ای در امارات است. این رستوران را به خاطر غذاهای شرقی و به‌خصوص غذاهای فیلیپینی می‌شناسند. غذاها قیمت‌های مناسبی دارند. فضای رستوران، شیک و مجلل است. بهترین خوراک میگو و بهترین فیله‌های ماهی را می‌توانید اینجا نوش جان کنید.

رستوران New Bombay

بهترین رستوران های فجیره

رستوران New Bombay، انواع غذاهای چینی، غذای دریایی و غذاهای هندی سرو می‌کند. برای خوردن بهترین کباب‌ها هم می‌توانید به این رستوران سر بزنید. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید. منوی رستوران بسیار متنوع است و از آن می‌توانید غذاهایی مثل انواع سوپ و سالاد، تندوری، استارترهای چینی و هندی، غذاهای اصلی هندی، انواع غذاهای گیاهی، کباب‌های بره و کباب‌های تهیه شده با جوجه سفارش دهید. تعدادی از غذاهای غیرگیاهی هندی هم در منو وجود دارد. این رستوران، پنج روز هفته از دوشنبه تا جمعه، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بامداد برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران گیاهی Saffron

اگر دوست دارید در سفر، غذاهای گیاهی را امتحان کنید، این رستوران را انتخاب کنید. رستوران زعفران، بهترین رستوران شهر برای خوردن غذاهای گیاهی الهام گرفته از آشپزی هندی است که با نان داغ و لذیذ محلی سرو می‌شود.

رستوران Al Meshwar

بهترین رستوران های فجیره

رستوران Al Meshwar در خیابان حامد بن عبدالله قرار دارد. این رستوران را بیشتر از هر چیز به خاطر غذاهای لبنانی، خاورمیانه‌ای و غذاهای حلال مدیترانه‌ای می‌شناسند. در منوی رستوران، چندین غذای بدون گلوتن هم وجود دارد. برای وعده‌های صبحانه و ناهار و شام، می‌توانید به این رستوران سر بزنید. انواع کباب‌های میکس، گوشت بره، گوشت‌های دودی و غذاهای عربی در منوی این رستوران وجود دارد که بیشتر از سایر غذاها، مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند. این رستوران دارای چند صندلی در فضای باز، امکان دسترسی با ویلچر و امکان سفارش دادن غذا از بیرون است. فضای این رستوران برای غذا خوردن گروهی و برای خانواده‌هایی که بچه‌دار هستند، مناسب است. ساعت کار این رستوران از ۹ صبح تا یک بامداد است. هفت روز هفته برای غذا خوردن در این رستوران، فرصت دارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه