ایرباس A380 با لوگوی جدید لوفتهانزا در میامی به زمین نشست

زینب موحدی
زینب موحدی شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
ایرباس A380 با لوگوی جدید لوفتهانزا در میامی به زمین نشست

شرکت هواپیمایی لوفتهانزا، به مناسبت صدمین سال تولد درناهای خود، آن‌ها را دوباره رنگ کرد. در طراحی جدید، رنگ زرد جای خود را به سفید داده است که معنایی جهان شمول‌تر دارد. 

ایرباس A380 به‌عنوان هواپیمای پرچمدار لوفتهانزا، برای اولین بار با رنگ‌آمیزی جدید در فرودگاه میامی آمریکا به زمین نشست. با فرود هواپیمای تازه رنگ‌آمیزی شده، جشن صدمین سالگرد تولد درناهای غول پیکر (لوگوی شرکت لوفتهانزا که روی هواپیماهای آن درج شده است) به پایان رسید.

رنگ‌آمیزی این هواپیما در فرودگاه گوآنگجو (Guangzhou Baiyun International Airport) در چین انجام شد و این کار، سه هفته و نیم طول کشید. سپس، به مقصد فرودگاه مونیخ، اولین مقصد این هواپیما در کشور آلمان، به پرواز درآمد و از آنجا نیز، برای انجام اولین ماموریت تجاری خود به میامی پرواز کرد.

A380 با کد شناسایی D-AIMD در مونیخ که قطب هواییمایی لوفتهانزا است مستقر خواهد بود و یکی از پنج ایرباس A380 است که در مرکز ایالت باواریا مستقر هستند. پرچمدار ناوگان هواپیمایی لوفتهانزا، طبق برنامه زمستانی خود در سال ۲۰۱۸، مسیر میامی به مونیخ و برعکس را به صورت روزانه می‌پیماید.

تیمور گودرزی پور، معاول فروش ایرلاین لوفتهانزا، گفت:

مفتخر هستیم که اولین مقصد در خارج از آلمان هستیم که از پرچمدار لوفتهانزا با رنگ‌آمیزی جدید استقبال می‌کنیم. A380، تجربه‌ای بی‌نظیر و بیشترین سطح از رفاه را در میان چهار کلاس پروازی ما ارائه می‌کند.

این رویداد، بار دیگر تعهد گروه لوفتهانزا به آمریکا و هدف فعلی ما برای ارائه‌ی محصولی فوق‌العاده به مشتریان آمریکایی خود را ثابت می‌کند.

A380 یکی از ۳۰ هواپیمایی است که امسال با طراحی جدید به آسمان برخاسته‌اند. به مناسبت صدمین سالگرد تولد لوگوی لوفتهانزا، این شرکت هواپیمایی یک بار دیگر اقدام به طراحی آن کرد و آن را بر اساس نیازهای یک دنیای دیجیتال اصلاح کرد. طراحی مجدد برند ایرلاین، بارزترین نشانه‌ی پیشرفت خارج از انتظار لوفتهانزا است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه