تصاویر جدید منتشر شده از بخش شگفت انگیز ابرقهرمانان دیزنی لند پاریس

مریم آقائی
مریم آقائی دوشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
تصاویر جدید منتشر شده از بخش شگفت انگیز ابرقهرمانان دیزنی لند پاریس

قرار است شرکت دیزنی لند از سال ۲۰۲۱ بخش‌های جدید را به دیزنی پاریس اضافه کند که اخیرا تصاویری از یکی از این بخش‌ها منتشر شده است.

دیزنی لند پاریس اخیرا تصاویری منتشر کرده است که در واقع به علاقه‌مندان نشان می‌دهد از بخش شگفت‌انگیز این شهر بازی که در آینده افتتاح خواهد شد، چه انتظاری باید داشته باشند.

این شهربازی که در شرق پاریس قرار دارد، تلاش کرده است تا شخصیت‌های کارتونی را به دنیای واقعی بیاورد. همچنین ترن‌های هوایی و اجراهای زنده‌ای هم برنامه‌ریزی شده‌اند که در به واقعیت پیوستن این ایده نقش مهمی دارند.

1

تصویر جدید که از این جاذبه‌ی تفریحی منتشر شده است، مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد که در بالای یک ساختمان ایستاده و کودکان از دیدن این ابر‌قهرمانان لذت می‌برند.

مسئولین دیزنی لند ادعا می‌کنند بخش جدید این شهربازی این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند که بتوانند به شیوه‌ای متفاوت با این قهرمانان مواجه شوند، از هنرهای خارق‌العاده‌ی پزشک غریبه تا مبارزه‌ی مرد عنکبوتی با نیروی جاذبه‌ی زمین.

بازدیدکنندگان همچنین این امکان را دارند که از نزدیک با تکنولوژی پیم که مربوط به نانوتکنولوژی است، مرد آهنین، کاپیتان خارق‌العاده، پلنگ سیاه و کاپیتان آمریکا روبرو شوند.

2

بخش جدید شامل یک ترن هوایی جالب هم هست که به نوعی جاذبه‌ی تفریحی جذابی تلقی می‌شود، چون بازدیدکنندگان می‌توانند در آن با مرد آهنین و دیگر انتقام‌جویان همراه شوند.

همچنین از تابستان آینده برنامه‌ی تابستان خارق‌العاده‌ی با ابرقهرمانان باز خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند با کاپیتان آمریکا، مرد عنکبوتی، ارباب ستاره‌ها و بیوه‌ی سیاه رو در رو شوند.

اما فقط بخش شهربازی نیست که دستخوش این تغییرات می‌شود. هتل دیزنی نیویورک در پاریس هم مشمول این تغییرات است و به‌عنوان هتل دیزنی نیویورک- هنر خارق‌العاده، شروع به کار خواهد کرد و با هنر تصاویر، نمایی از انتقام جویان دنیا را به مهمانان نشان خواهد داد.

در ماه‌های اخیر دیزنی اعلام کرده بود که ۲ میلیارد دلار در دیزنی پاریس سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

3

شرکت دیزنی در سال گذشته مسئولیت کامل دیزنی پاریس را به عهده گرفته و امروز این شهربازی پر بازدیدترین شهربازی اروپا است.  تغییرات و توسعه‌ی جدید در دیزنی پاریس در سه بخش با عناوین عجایب، یخ‌زده و جنگ ستاره‌ها در این شهربازی شروع به کار خواهند کرد. این سه بخش به مرور و به نوبت راه‌اندازی می‌شوند و اولین آن‌ها در سال ۲۰۲۱ به بهره برداری خواهد رسید.

دیزنی لند پاریس در زمینی به وسعت ۲۲۳۰ هکتار در شرق پاریس بنا شده و بنابر گزارش مسئولین آن در سال ۲۰۱۶ تنها نیمی از شهربازی فعال بوده است.

هفته گذشته دیزنی لند با انتشار تصاویری، بخشی از قسمتی به نام دیو و دلبر را به علاقه‌مندان نشان داد که به طرز عجیبی شبیه شخصیت‌های کارتونی زنده است.

این بخش قرار است در دیزنی لند توکیو و در  بخشی به نام داستان مسحورکننده در سال ۲۰۲۰ افتتاح شود و تصاویری هم که اخیرا از این مجموعه منتشر شده، به این دلیل است که مردم بدانند چه انتظاری باید از آن داشته باشند.

4

داستان دیو و دلبر به دلیل وجود تکنولوژی های جدید انیمیشنی توانسته است بسیار شبیه به واقعی در این مجموعه ایجاد شود و این حس را در بازدیدکنندگان ایجاد کند که در فضای فیلم قرار دارند.

 

 

مطالب مرتبط:

منبع dailymail

دیدگاه