بهترین مقاصد گردشگری با توجه به نتایج جستجوی گوگل

مریم اصلانی
مریم اصلانی جمعه، ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵
بهترین مقاصد گردشگری با توجه به نتایج جستجوی گوگل

آیا می‌دانید در سال جاری میلادی کدام مقاصد گردشگری در دنیای مجازی توجه بیشتری را به خود جلب کردند؟ در ادامه به معرفی مقاصد گردشگری انتخاب شده براساس جستجوی گوگل خواهیم پرداخت.

بسیاری از عاشقان واقعی دنیای گردشگری، هنوز از سفر بازنگشته به دنبال مقصد بعدی خود هستند. همین امر باعث شده که بسیاری از علاقه‌مندان این حوزه در دنیای مجازی به دنبال شناخت مقاصد گردشگری ایده‌آل و جذاب باشند. گوگل با توجه به نتایج جستجوهای کاربران خود، منتخبی از بهترین مکان‌های دیدنی را معرفی کرده است که در صدر پرجستجوترین عبارات سال جاری میلادی بودند.

در همین راستا گوگل ترندهای برتر سال ۲۰۱۸ را براساس واژه‌های که بیشتر مورد جستجو قرار گرفته‌اند را اعلام کرده است. در اینجا به ۵ سفر برتر خواهیم پرداخت که ظاهرا بسیاری از گردشگران در آرزوی تجربه کردن آن‌ها هستند.

سفر به ایرلند

ایرلند

نام «جزیره زمرد» (Emerald Isle) اشاره‌ای است تلویحی به ایرلند و مناظر و چشم‌اندازهای سرسبز و دلپذیرش، سرزمینی که سال گذشته نیز جایگاهی خاص در میان نام‌های محبوب گردشگران داشت. اما ظاهرا در سال جاری میلادی این علاقه و توجه چند برابر شده است.

از کافه‌های محبوب تا میادین تاریخی و قابل توجه دوبلین و البته حیات وحش سواحل غربی، همه چیز برای اغوای گردشگران مهیا است. در کنار این همه امتیازات قابل توجه، این سرزمین از مناظری مبهوت کننده و مردمانی مهربان با رفتاری دوستانه نیز بهره می‌برد، ویژگی‌هایی که همگی دست به دست هم داده و باعث شدند ایرلند مقصدی محبوب و ایده‌آل برای علاقه‌مندان دنیای گردشگری باشد.

سفر به باهاما

باهاماس

نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که به صورت معمول بسیاری از گردشگران حضور در سواحل و آفتاب گرفتن را در هر زمان از سال دوست دارند و همین امر باعث می‌شود که باهاما به سادگی جایگاهی خاص برای این قشر داشته باشد.

اما در کنار لذت بردن از گرمای خورشید، این هفتصد جزیره که در کنار هم این کشور کارائیبی را شکل دادند، جذابیت‌های دیگری هم برای عرضه کردن به علاقه‌مندان دارند. اینجا فرصت‌های مناسبی برای غواصی و انجام ورزش‌های ماجراجویانه مهیا است، حتی گردشگران می‌توانند از شنا کردن در کنار خوک‌های بانمک و دوست داشتنی نیز لذت ببرند. همین ویژگی‌ها باعث شده که باهاما هم در نتایج گوگل حضوری قابل توجه داشته باشد.

سفر به ایسلند

ایسلند

ایسلند سال‌ها است که همچنان به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد این سرزمین با حال و هوای خاص و چشم اندازهای بکر و منحصربفردش توانسته است به جایگاهی خاص در میان علاقه‌مند سیر و سیاحت دست پیدا کند.

از سوی دیگر بسیاری از خطوط هوایی در ریکجاویک (Reykjavik) توقف دارند و همین امر باعث شده که مسافران بتوانند به سادگی از ایسلند به هر مقصد دلخواه دیگر سفر کرده یا در مسیر سفر خود گشتی هم در ایسلند بزنید.

سفر به پاریس

پاریس

با حال و هوایی رمانتیک و عاشقانه، منوی خوراکی‌هایی شگفت انگیز و لذیذ و البته فرهنگی قابل توجه هیچ شهری به اندازه پاریس جذاب و تماشایی نیست و همین امر باعث شده که اینجا به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان شناخته شود.

در کنار جذابیت‌های یک سفر به سبک کلاسیک، این شهر هنوز هم مکان‌های بسیاری برای گشت و گذار، آثار خیابانی بسیاری برای تماشا کردن و البته نوشیدنی‌های گوارایی برای مزه مزه کردن دارد و همین امر باعث شده که بسیاری علیرغم سفرهای قبلی، هنوز هم مشتاق بازدید مجدد عروس شهرهای جهان باشند.

سفر به ایتالیا

ایتالیا

سال گذشته، جمعیت گردشگران مشتاق که در جستجوی تجربه تعطیلاتی به سبک و سیاق کلاسیک بودند، ایتالیا را به صدر فهرست مقاصد گردشگری محبوب هدایت کرد، امری که ظاهرا امسال نیز ادامه داشته است. اما دلیل این استقبال گسترده چیست؟

دلیل این توجه کاملا واضح است، چرا که ایتالیا دیگر کشوری است که از تاریخی غنی و فرهنگی قابل توجه بهره برده و در کنار آن با خوراک‌های لذیذ و منوی نوشیدنی‌های خود به شهرت رسیده است. حتی اگر همین حالا نیز از شهرهای مهم و معروف ایتالیا دیدن کرده‌اید، نگران نباشید. این کشور جادویی این پتانسیل شگفت انگیز را دارد که دیگر بار گردشگران را وسوسه کند از شهرهای معروفش رو برگردانده و این بار به جستجوی زیبایی و فریبندگی دیگر شهرها بروند.

نظر شما چیست؟ کشور، شهر یا مقصد گردشگری محبوب شما کدام است؟

مطالب مرتبط:

منبع Lonelyplanet

دیدگاه