بهترین مراکز خرید بیروت، پایتخت لبنان

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین مراکز خرید بیروت، پایتخت لبنان

بیروت، پایتخت و بزرگترین شهر لبنان، مثل بسیاری از پایتخت‌ها و شهرهای توریستی دنیا، مراکز خرید متعددی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

بیروت یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه، فرصت‌های زیادی برای خرید کردن دارد. خرید  یکی از بهترین و جذاب‌ترین بخش‌های سفر به بیروت است.

خرید کردن در بیروت یکی از تفریحات محبوب گردشگران است. شاید فکر کنید بیروت به بقایای باستانی و آثار تاریخی و مذهبی محدود می‌شود ولی فرصت‌های زیادی برای خرید دارد. در بیروت از نظر پیدا کردن فروشگاه‌ها و مراکز خرید، هیچ محدودیتی ندارید.

مراکز خرید بیروت تنوع قابل‌قبولی دارد. در این مراکز خرید مدرن، محصولاتی از بهترین برندهای دنیا در زمینه‌ی مد و پوشاک، عطر و لوازم آرایش، متعلقات مد و اکسسوری و حتی لوازم خانه و کالای دیجیتال عرضه می‌شود. تنوع محصولات و تنوع قیمت آن‌ها، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

البته خرید کردن در بیروت فقط به مراکز خرید محدود نمی‌شود و این شهر هم مثل بسیاری از شهرهای قدیمی دنیا، بازارهای سنتی دارد.

فروشگاه‌های مستقل و بوتیک‌های قدیمی در محله‌های قدیمی شهر، از دیگر فرصت‌های خرید کردن در بیروت است.

ولی اگر اهل خرید کردن از مراکز تجاری بزرگ هستید‌ یا دوست دارید خرید کردن را با تفریحات دیگری مثل رستوران و سینما رفتن، هم‌زمان تجربه کنید، مراکز خرید مدرن، انتخاب خوبی هستند.

در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید بیروت را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید بیروت مال (Beirut Mall)

بهترین مراکز خرید بیروت

امروزه، تجربه‌ی خرید کردن و فضای مراکز خرید، به‌اندازه‌ی خود خرید اهمیت دارد. به همین دلیل است که در مرکز خرید بیروت ، هدف اصلی، جلب رضایت مشتریان و خانواده‌ها و فراهم کردن یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی از خرید در مراکز تجاری مدرن است.

مرکز خرید بیروت مال در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و به سرعت به یکی از پربازدیدترین مراکز خرید در کل لبنان تبدیل شد

این مرکز خرید، فضایی گرم و دوستانه دارد و مردم را از اقشار مختلف جامعه زیر یک سقف، دور هم جمع می‌کند. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و به سرعت به یکی از پربازدیدترین مراکز خرید در کل لبنان تبدیل شد. بیش از ۵۰ فروشگاه زنجیره‌ای در این مرکز تجاری حضور دارند که از این مرکز، یک مجموعه‌ی تجاری کامل و بی‌نقص می‌سازند.

مجموعه‌ای از بهترین برندهای داخلی و بین‌المللی در این مجموعه در کنار هم همکاری می‌کنند تا رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان را جلب کنند. این مرکز تجاری، غیر از فروشگاه، امکانات دیگری هم دارد. مثلا یک محوطه‌ی مخصوص بازی و سرگرمی که مورد توجه بچه‌ها و حتی بزرگسالان قرار می‌گیرد.

معماری مدرن بیروت مال، با فضایی بزرگ و کنترل شده با دستگاه‌های تهویه مطبوع، از دلایل جذابیت و محبوبیت این مرکز تجاری است. وسعتی در حدود ۵۰ هزار مترمربع دارد که در ۴ طبقه روی زمین و ۴ طبقه زیر زمین توزیع شده است. پارکینگ این مرکز برای ۶۵۰ خودرو ظرفیت دارد و رایگان است.

در این مرکز تجاری، محصولات بسیار متنوع از پوشاک و لوازم آرایشی گرفته تا سایر محصولات مرتبط با سبک زندگی از برندهای باکیفیت عرضه می‌شود. رستوران‌های عالی و کافه‌های بی‌نظیر از دیگر جذابیت‌های این مرکز برای بازدیدکنندگان است. فعالیت‌های تفریحی جذاب و سرگرم‌کننده برای جوان‌ترها در این مجموعه، در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید ABC Mall

بهترین مراکز خرید بیروت

مرکز خرید ای بی سی بیش از ۷۵ سال سابقه دارد. این مجموعه، جزو اولین مجموعه‌های تجاری خرده‌فروشی است که در لبنان آغاز به کار کرده و در موارد دیگر مثلا تبلیغات، قیمت‌های ثابت و استخدام زنان نیز جزو اولین‌ها در لبنان است.

مجموعه‌ی مرکز خرید ABC Mall بیش از ۷۵ سال سابقه دارد

مجموعه‌ی تجاری ABC Mall بهترین مقصد برای تفریح و خرید  است. ۶ شعبه دارد که بهترین امکانات خرید از برندهای برتر دنیا، غذا خوردن در رستوران‌های لوکس و امکانات تفریحی جذاب را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

در واقع این مرکز تجاری، به یک مجموعه‌ی تفریحی کامل تبدیل شده است. شعبه‌ی اشرفیه در بیروت، نه‌تنها در بین گردشگران بلکه در بین اهالی شهر نیز به‌عنوان یک مقصد عالی خرید و تفریح، مشهور است. این مجموعه، امکانات جذابی برای بازدیدکنندگان دارد؛ بوتیک‌های زنجیره‌ای و مستقل، یک فودکورت بزرگ زیر یک گنبد شیشه‌ای در طبقه‌ی اول، تزیینات مدرن و لوکس و فعالیت‌های تفریحی جذاب تنها گوشه‌ای از این امکانات است.

تقریبا هرآنچه که تصور کنید، در این مجموعه پیدا می‌شود. فروشگاه‌های این مرکز انواع محصولات از لباس‌های گران‌قیمت گرفته تا عطر و زیورآلات و جواهرات می‌فروشند. این مرکز، یک مجموعه‌ی سینمایی شامل ۷ پرده دارد. ساعت کار این مرکز خرید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید سیتی سنتر بیروت (City Centre Beirut)

بهترین مراکز خرید بیروت

مرکز خرید سیتی سنتر بیروت، تجربه‌ای خاص از خرید کردن در یک مرکز تجاری مدرن و شیک را برای بازدیدکنندگان خود رقم می‌زند. این مرکز خرید، یکی از بهترین مراکز تجاری در کل لبنان است. بیش از ۳۰ فروشگاه از ۱۷۹ فروشگاه این مجموعه، متعلق به برندهایی است که قبلا در لبنان حضور نداشتند.

مرکز خرید سیتی سنتر بیروت، یکی از بهترین مراکز تجاری در کل لبنان است

این مرکز تجاری بزرگ در حدود ۶۲ هزار مترمربع وسعت دارد و در منطقه‌ی Hazmieh واقع شده است. دسترسی راحتی دارد و پارکینگ آن برای ۲۲۰۰ خودرو ظرفیت دارد.

امکانات بی‌نظیری در این مجموعه برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. از برندهای جدید و جذاب گرفته تا رستوران‌های روی بام و امکانات تفریحی خانوادگی، این مجموعه، فرصت‌های زیادی برای تفریح و خرید دارد. هم گردشگران و هم اهالی شهر، از این مجموعه‌ تجاری استقبال می‌کنند.  

مرکز خرید سیتی مال (CITYMALL)

بهترین مراکز خرید بیروت

مرکز خرید سیتی یک مقصد عالی برای خرید و تفریح در بیروت است. این مجموعه‌ی تجاری در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد. وسعت آن ۸۰ هزار مترمربع است و هر محصولی که فکر کنید  در آن پیدا می‌شود و تنوع محصولات و قیمت‌ها، تقریبا همه مشتریان را راضی می‌کند.

این مرکز تجاری میزبان بیش از ۲۲۰ فروشگاه از جمله دو دپارتمان استور، یک هایپرمارکت و فروشگاه‌های متعدد است

این مرکز تجاری میزبان بیش از ۲۲۰ فروشگاه از جمله دو دپارتمان استور، یک هایپرمارکت، فروشگاه‌های پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، لوازم و پوشاک ورزشی، کافه، رستوران، مرکز بازی سرپوشیده مخصوص بچه‌ها و یک مجموعه‌ی سینمایی چندمنظوره دارای ۹ سالن است.

این مرکز خرید همواره مطابق با استانداردها و علایق روز، امکانات و برندهای خود را ارتقاء می‌دهد و همیشه یک قدم جلوتر از سایر مراکز تجاری است. این مرکز خرید، بسیار فراتر از یک مجموعه‌ی تجاری ساده شامل چند فروشگاه است. آن را می‌توان یک مجموعه‌ی تفریحی و تجاری کامل در نظر گرفت. امکانات سرگرمی این مجموعه برای سنین مختلف و برای همه اعضای خانواده، تدارک دیده شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه