بهترین رستوران های گیاهی دبی را بشناسید

حمیده کریمی
حمیده کریمی سه شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های گیاهی دبی را بشناسید

پیدا کردن رستوران گیاهی در دبی، کار سختی نیست. در دبی رستوران‌های گیاهی زیادی وجود دارند که بهترین غذاهای گیاهی و وگان را برای مهمانان خود سرو می‌کنند.

رستوران های دبی، تنوع زیادی دارند. از رستوران‌های مجلل در سطح بین‌المللی گرفته تا رستوران‌های کوچک محلی. غذاهایی از سراسر دنیا در هر رستوران سرو می‌شود و تقریبا آشپزی هر کشوری را که بخواهید امتحان کنید، در دبی، بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی یک رستوران خاص پیدا می‌کنید. رستوران‌های گیاهی دبی نیز تنوع قابل توجهی دارند و در این شهر بزرگ و دیدنی، هرگز از پیدا کردن یک رستوران عالی و یک غذای گیاهی بی‌نظیر، ناامید نمی‌شوید.

مقاله‌های مرتبط:

فرقی نمی‌کند که یک گیاه‌خوار پایبند به رژیم باشید یا جزو آن دسته از افرادی که دوست دارند مصرف گوشت را در غذاهای خود به حداقل برسانند، دبی یک شهر عالی برای پیدا کردن بهترین غذاها برای رژیم‌های غذایی مختلف است.

در دبی رستوران‌های زیادی وجود دارند که غذاهایی از سراسر دنیا را سرو می‌کنند. بعضی از این رستوران‌ها به غذاهای گیاهی اختصاص یافته‌اند و بعضی دیگر، بخشی از منوی خود را به غذاهای گیاهی اختصاص داده‌اند.

تعداد زیادی از رستوان‌های هندی در دبی، غذاهای سنتی گیاهی سرو می‌کنند. تعداد زیاد رستوران‌ها و کافه‌هایی که غذای گیاهی دارند، دست شما را برای انتخاب کردن باز می‌گذارد. لذیذترین غذاهای گیاهی را که با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند، می‌توانید در این رستوران‌ها نوش جان کنید. در ادامه، تعدادی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های گیاهی دبی را معرفی می‌کنیم.

رستوران Rasoi Ghar

رستوران های گیاهی دبی

تخصص اصلی رستوران Rasoi Ghar در ارائه‌ی غذاهای گیاهی از منطقه‌ی غربی هند به نام Gujarat و راجستان است.

غذاهایی با عطر و طعم خانگی و مهمان‌نوازی هندی را می‌توانید در این رستوران تجربه کنید

این رستوران مدرن و در عین حال سنتی، منویی دارد که هر روز تغییر می‌کند. غذاهایی با عطر و طعم خانگی و مهمان‌نوازی هندی را می‌توانید در این رستوران تجربه کنید. منوی رستوران شامل تعداد زیادی پیش‌غذای متنوع است.

غذای اصلی در روزهای هفته، متفاوت است و مجموعه‌ای از بهترین دسرها نیز در منو وجود دارد. در منوی رستوران حتی غذاهای کمترشناخته‌شده‌تر نیز پیدا می‌شود، مثلا دامپیلنگ آرد نخودچی با سس تند یا انواع ماست طعم‌دار.

رستوران 77 Veggie Boutique

رستوران های گیاهی دبی

رستوران 77 Veggie Boutique یک رستوران گیاهی عالی است که مردم را برای داشتن سبک زندگی سالم‌تر هدایت می‌کند.

غذاهای رستوران در کنار سالم بودن، بسیار لذیذ و باکیفیت است

در این رستوران، غذاهای گیاهی لذیذ و تازه با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد غذایی محلی و گیاهان طبیعی تهیه می‌شود. غذاهای این رستوران، نه تنها غذاهای دارای پروتئین بالا بلکه غذاهایی مناسب برای کاهش وزن نیز ارائه می‌کند.

غذاهای رستوران در کنار سالم بودن، بسیار لذیذ و باکیفیت است. برای تهیه‌ی غذاها از مقدار کمی روغن زیتون استفاده می‌شود که جزو چربی‌های مفید و ضروری برای بدن است. غذاهای رستوران بعد از تحقیق و مطالعه‌ی فراوان به منو اضافه می‌شوند.

رستوران Quattro

رستوران های گیاهی دبی

رستوران Quattro یک رستوران عالی برای ترکیب کردن رژیم غذایی گیاهی با غذاهای ایتالیایی و مکزیکی است. چیزی که در کمتر رستورانی آن را می‌توانید تجربه کنید. برای تهیه‌ی غذاها از سبک‌های مختلف آشپزی، استفاده می‌شود و در تهیه‌ی آن‌ها خلاقیت و ابتکارات خاصی نهفته است. مواد غذایی تازه و ارگانیک به خوبی طعم‌دار می‌شوند و نتیجه‌ی نهایی، غذایی سالم و لذیذ است. حتی گوشتخواران نیز از خوردن غذاهای رستوران لذت می‌برند.

کافه رستوران Wild And The Moon

رستوران های گیاهی دبی

کافه Wild And The Moon در قلب منطقه‌ی هنری دبی یعنی در خیابان السرکال قرار دارد.

تمرکز اصلی این رستوران بر ارائه‌ی غذاهایی باکیفیت، لذیذ، مغذی و سالم است

تمرکز اصلی این رستوران بر ارائه‌ی غذاهایی باکیفیت، لذیذ، مغذی و سالم است.

این مجموعه کار خود را در پاریس به‌عنوان برند عرضه‌کننده‌ی نوشیدنی‌های دتاکس آغاز کرد. سالادهای متنوع و خلاقانه و دسرهای لذیذی که بدون عذاب وجدان می‌توانید نوش جان کنید، تنها بخشی از منوی کافه را تشکیل می‌دهند. انواع آب‌میوه‌های طبیعی و لذیذ در منو وجود دارد. فضای سبز سرپوشیده و وسایلی که با چوب طبیعی ساخته شده‌اند، بر جذابیت این رستوران افزوده‌اند.

رستوران Govinda’s

رستوران های گیاهی دبی

رستوران Govinda’s منویی گلچین‌شده و مفصل از بهترین غذاهای هندی دارد و حتی بعضی از غذاهای ایتالیایی و چینی نیز با کمی تغییر در منوی رستوران جای گرفته‌اند.

این منو شامل بهترین غذاهای مناسب با رژیم گیاه‌خواری و سایر رژیم‌های غذای سالم است، مثلا غذاهای کم‌کالری، سرشار از پروتئین، وگان، بدون گلوتن و حتی بدون روغن نیز در منو دیده می‌شود. حاصل ترکیب مواد غذایی خالص و باکیفیت و تکنیک‌های جدید آشپزی، غذاهایی سالم و در عین حال لذیذ است.

رستوران Tidjoori

رستوران های گیاهی دبی

کافه رستوران Tidjoori خود را به‌عنوان اولین کافه بیوارگانیک و وگان دبی معرفی می‌کند. منوی این رستوران نسبتا کوچک، پر از غذاهای لذیذ وگان است که به سختی می‌توانید شبیه آن را جای دیگر پیدا کنید؛ از جمله برگرهای گیاهی، پیتزا و کیک‌های شکلاتی. دکوراسیون رستوران هم درست مثل غذاها، دکوراسیونی الهام‌گرفته از طبیعت است. دیوارهایی از فضای سبز زیبا و وسایلی تهیه شده از چوب، بر جذابیت دکور این رستوران افزوده‌اند. هر چیزی که در این رستوران نوش جان کنید، از کره گرفته تا سس کچاپ و مایونز، کاملا وگان است.

رستوران Rangoli

رستوران های گیاهی دبی

رستوران هندی Rangoli، جزو رستوران‌های نسبتا ارزان دبی است. این رستوران غذاهای گیاهی عالی را با حجم زیاد و قیمت مناسب برای مهمانان خود سرو می‌کند. یکی از غذاهایی که در این رستوران می‌توانید امتحان کنید، سینی پیش‌غذا است که در آن کاسه‌های نقره‌ای متعددی قرار می‌گیرد و انواع غذاهای مختلف به مقدار کم در آن‌ها سرو می‌شود. به این ترتیب می‌توانید چند نمونه از غذاهای رستوران را با هم نوش جان کنید.

رستوران Omnia Gourmet

رستوران های گیاهی دبی

رستوران Omnia Gourmet یک سرآشپز مشهور بریتانیایی دارد. این کافه رستوران با تم عثمانی، به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های گیاهی در دبی تبدیل شده است و غذاهایی بسیار لذیذ سرو می‌کند. این رستوران الهام گرفته از خاورمیانه منویی متنوع از انواع غذاهای گیاهی و وگان دارد که هر کدام را که انتخاب کنید، بدون شک از امتحان کردن طعم بی‌نظیر آن لذت می‌برید.

کافه رستوران Comptoir 102

رستوران های گیاهی دبی

رستوران Comptoir 102 یک کافه رستوران ارگانیک است که مالک آن یک سرآشپز فرانسوی است.

رستوران Comptoir 102 یک کافه رستوران ارگانیک است که مالک آن یک سرآشپز فرانسوی است

منوی کافه شامل تنوع قابل توجهی از غذاهای گیاهی، آبمیوه‌های طبیعی و بدون شکر و اسموتی‌های بدون لبنیات است. پودینگ تخم شربتی با شیر بادام، آب نارگیل، خرما و بهار نارنج یکی از دسرهای عالی این کافه است که نباید از دست بدهید.

برای منوی ناهار نیز، انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد، از جمله انواع سالاد کاملا گیاهی که طعم بی‌نظیر آن را تا مدت‌ها فراموش نخواهید کرد.

رستوران Saravana Bhavan

رستوران Saravana Bhavan ترکیبی بی‌نظیر از انواع آشپزی‌های دنیا را عرضه می‌کند. این رستوران، یک رستوران زنجیره‌ای بین‌المللی است که چند شعبه در سراسر دبی دارد. این رستوران سابقه‌ای طولانی در عرضه‌ی غذاهای گیاهی دارد و به‌خصوص برای کسانی مناسب است که غذاهای پرادویه و تند و تیز را دوست دارند. منوی رستوران بسیار متنوع است و در آن غذاهایی با عطر و طعم جدید پیدا می‌شود که قبلا امتحان نکرده‌اید. حتی انواع شیرینی‌ها سنتی هم در منوی رستوران وجود دارد.

رستوران Menagerie

رستوران های گیاهی دبی

رستوران Menagerie نه تنها یکی از شیک‌ترین رستوران‌های شهر است، بلکه منویی جذاب از بهترین غذاهای گیاهی دارد که حتی توجه گوشت‌خواران را نیز جلب می‌کند.

رستوران Menagerie  یکی از شیک‌ترین رستوران‌های شهر است

دکوراسیون داخلی رستوران، با رنگ‌های روشن و نورپردازی زیبا، یکی از مهم‌ترین دلایل جذابیت این رستوران است. منوی رستوران پر از غذاهای خلاقانه‌ی گیاهی است که با بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی تازه تهیه می‌شوند و نحوه‌ی سرو کردن آن‌ها نیز بیش از هر چیز به یک اثر هنری می‌ماند. این غذاها نه تنها سالم، بلکه بسیار لذیذ هستند و بدون هیچگونه محصولات حیوانی یا شکر فرآوری شده تهیه می‌شوند. پنکیک وانیل و ماچا، انواع دیپ‌های گیاهی، فلافل، غذاهای تایلندی، خوراک عدس با پوره آووکادو، پنیر ماکادمیا و... از جمله غذاهای منو است که طرفداران زیادی دارد. یکی از غذاهای رستوران که هرگز نباید از دست بدهید، تاکوی وگان چیلی است.

کافه Life'n One

رستوران های گیاهی دبی

کافه Life'n One یک مجموعه‌ی گسترده است که به سبک زندگی سالم اختصاص دارد. از برنامه‌های مختلف این مجموعه می‌توان به کلاس‌های یوگا و مدیتیشن اشاره کرد. یک باغ زیبا و یک تراس آفتاب‌گیر دارد که فرصتی عالی برای استراحت کردن و لذت بردن از غذاها و دسرهای لذیذ کافه است.

این کافه به خاطر غذاهای وگان و خام شهرت دارد. از برگرهای گیاهی گرفته تا املت نخود و دونات خام! در منوی این کافه وجود دارد. انواع اسوتی وگان و کوکی‌های دارچینی را می‌توانید اینجا نوش جان کنید.

کافه رستوران The Raw Place

رستوران های گیاهی دبی

در کافه رستوران The Raw Place می‌توانید بهترین غذاهای گیاهی و وگان را نوش جان کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. از غذاهای لذیذ گرفته تا آبمیوه‌های تازه، شیر شکلات بادام و دسرها و پیش‌غذاهای لذیذ، انتخاب‌های متعددی در منوی این رستوران برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

فضای کافه با رنگ‌های روشن و نورپردازی‌های زیبا تزیین شده و ظاهر آرام‌بخش و جذابی دارد که بر محبوبیت کافه افزوده است. حتما جا برای خوردن دسر نگه دارید. ترافل شکلاتی و دسرهای نارگیلی این کافه را از دست ندهید.

رستوران Super Natural Kichen

رستوران های گیاهی دبی

رستوران Super Natural Kichen در مکانی دنج و دور از دید گردشگران قرار دارد. غذاهای رستوران شامل انواع غذاهای وگان، صددرصد خام، بدون گلوتن، بدون نگهدارنده و بدون شکر است. در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای سالم را نوش جان کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها شگفت‌زده شوید.

غذاهای رستوران شامل انواع غذاهای وگان، صددرصد خام، بدون گلوتن، بدون نگهدارنده و بدون شکر است

سرآشپز این رستوران فردی به نام Athena Matheou است که اشتیاق فراوان خود را برای سفر با علاقه به غذاهای وگان ترکیب کرده است و منویی ارائه می‌کند که بسیار متنوع است و غذاهایی لذیذ با طعمی خلاقانه و بی‌نظیر دارد.

در منوی رستوران تعدادی غذای الهام گرفته از آشپزی ایتالیایی دیده می‌شود مثلا پیتزای قاچ یا انواع سوشی‌های ژاپنی که با برنج و گل‌کلم تهیه می‌شوند. غذاها و خوراک‌هایی از منطقه‌ی شمال هند و حتی غذاهای تایلندی هم در منو وجود دارد.

دسرهای خام این رستوران، ناامیدتان نمی‌کند مثلا براونیز شکلاتی یا کیک هویج که مورد توجه علاقه‌مندان به دسر و شیرینی‌جات قرار می‌گیرد. علاوه بر منوی اصلی، یک منوی غذای روز هم دارد که دائما تغییر می‌کند. هر آنچه که از این رستوران سفارش دهید، بهترین طعم و کیفیت ممکن را دارد و شما را ناامید نمی‌کند.

رستوران URTH by Nabz&G

رستوران های گیاهی دبی

رستوران URTH by Nabz&G یک رستوران شلوغ و محبوب است که غذاهایی سالم سرو می‌کند. تمرکز اصلی این رستوران بر عرضه‌ی غذاهای وگان، گیاهی، خام و... است. منوی رستوران پر از غذاهای گیاهی و مغذی است که عطر و طعمی بی‌نظیر دارند. از انواع سالاد گرفته تا کاری و برگر و سیب زمینی شیرین سرخ کرده، حموص و... در منوی رستوران وجود دارد و تنوع آن به قدری زیاد است که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. دسرهای لذیذ این رستوان را حتما امتحان کنید از جمله کیک موس شکلاتی.

کافه Single Fin

رستوران های گیاهی دبی

کافه Single Fin فقط چند قدم از ساحل فاصله دارد و موقعیت جغرافیایی آن بی‌نظیر است. اگر دنبال یک رستوران عالی برای دورهمی و قرارهای دوستانه و عاشقانه می‌گردید که غذای سالم و گیاهی سرو کند، حتما به این رستوران سر بزنید. انواع غذاهای گیاهی در کنار بهترین دسرهای وگان در منوی رستوران وجود دارد. وافل با انواع بری، تاکوی وگان، اسموتی‌های خامه‌ای تهیه شده با پروتئین‌های وگان از جمله غذاها و دسرهایی است که در منوی این رستوران وجود دارد. بهترین ساندویچ پنیر گریل شده‌ی وگان را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید و از خوردن طعم متفاوت آن لذت ببرید.

اگر قصد سفر با تورهای دبی را دارید، می‌توانید در کجارو از میان فهرست ده‌ها آژانس معتبر مسافرتی، بهترین تورها را مشاهده و قیمت‌ آن‌ها را مقایسه کرده و در نهایت ارزان‌ترین تور دبی را انتخاب کنید.

همچنین اگر علاقه‌مند به مشاهده جاهای دیدنی دبی هستید،‌ کجارو لیست کاملی از آن را در اختیار شما قرار داده است. شما می‌توانید اطلاعاتی از قبیل آدرس، موقعیت مکانی در نقشه و... را از این طریق بدست آورید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه