چطور کایت سواری در تعطیلات می‌تواند به فاجعه تبدیل شود

مریم آقائی
مریم آقائی جمعه، ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
چطور کایت سواری در تعطیلات می‌تواند به فاجعه تبدیل شود

کایت سواری یکی از تفریحاتی است که طرفداران بسیاری دارد و می‌تواند شما را به تماشای مناظری دعوت کند که بسیار دل‌انگیزند. اما این تفریح ممکن است چندان هم امن و شاد پایان نپذیرید.

تماشای تفریحات دیگران در زمان تعطیلات معمولا بسیار کسل‌کننده است، اما تفریح کریس تبدیل به یک اتفاق وحشتناک شد، طوری که تماشای ویدئوی مربوط به آن بدون استرس امکان پذیر نیست.

کریس یک آمریکایی است که برای تعطیلات به سوئیس سفر کرده بود و تصمیم گرفت برای دیدن مناظر زیبای رشته کوه‌های آلپ از کایت سواری استفاده کند تا از هر دو لذت ببرد.

اما آنطور که خودش می‌گوید مسئول اتصال طناب‌های کایت دقت کافی نداشته و نتوانسته طناب‌های ایمنی را با کیفیت مناسب به او متصل کند. در نتیجه مدت کوتاهی پس از بلند شدن از زمین، از کایت رها شده و با دست‌های بدون دستکش خودش را به بدنه کایت نگه داشته است تا از سقوط خود به روی زمین که در فاصله‌ی بسیار زیادی از آن‌ها قرار داشت، جلوگیری کند.

۱

صحنه‌های بعد از این لحظه یکی از ترسناکترین صحنه‌هایی است که ممکن است دیده باشید چون از طرفی کریس تلاش می‌کند تا بتواند خود را متصل به کایت نگه دارد و سقوط نکند و از طرف دیگر فرد مسئول که هدایت کایت را به عهده دارد تلاش می‌کند تا با جریان هوا که آن‌ها را به سمت بالا سوق می‌دهد مقابله کند تا بتواند کایت را به سمت زمین براند.

این تلاش‌ها مؤثر می‌افتد و کریس نجات می‌یابد اما بعداً در یک مصاحبه گفته است زمانی که در آستانه سقوط بودم با خود اندیشیدم «پس قرار است من به این شیوه بمیرم و قطعاً رفتنی هستم».

مطالب مرتبط:

منبع cnn

دیدگاه