بهترین سواحل سیدنی با یک مسیر پیاده روی به هم وصل می شوند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
بهترین سواحل سیدنی با یک مسیر پیاده روی به هم وصل می شوند

سواحل بوندی و مانلی در سیدنی به زودی از طریق یک مسیر پیاده‌روی ۸۰ کیلومتری به هم متصل می‌شوند و بازدیدکنندگان می‌توانند از سواحل زیبا و چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز آن لذت ببرند.

طرح‌هایی برای احداث یک مسیر پیاده‌روی ساحلی به طول ۸۰ کیلومتر بین دو ساحل برتر سیدنی در حال انجام است. این مسیر دو ساحل بوندی و ساحل مانلی را به هم متصل می‌کند و تعدادی از شگفت‌آورترین جاذبه‌های کشور را پیشکش بازدیدکنندگان خواهد کرد. افراد در طول پیاده‌روی شاهد سواحل دیدنی و جذاب، مناظر سرسبز، هنرهای بومی و عجایب معماری هستند.

سیدنی

تیم دست‌اندرکار این پروژه قول داده‌اند که پس از اتمام کار، این مسیر به یکی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی شهری در دنیا تبدیل شود. این مسیر شامل ساحل بوندی، کمپ کاو،‌ خانه الیزابت بی، خانه وکلوز، صندلی خانم مک‌کوئریز (Mrs Macquarie’s Chair)، خانه اپرای سیدنی، پل بندرگاه، اردوگاه کرلو (Curlew Camp)، محوطه‌های فرهنگی بومی و ساحل مانلی می‌شود.

بخشی از مسیرهای پیاده‌روی و هایکینگ کامل شده است، اما با طرح جدید همه آن‌ها با راهنمایی‌های واضح به هم متصل می‌شود و علامت‌های متعددی در محل قرار می‌گیرد تا پیشینه‌ای از اهمیت این جاذبه‌ها در اختیار بازدیدکنندگان بگذارد. تاکنون نهادهایی که این طرح را پیشنهاد داده‌ و در حال اجرای آن هستند، دید مثبتی نسبت به آن دارند، به‌خصوص که پیشنهاد ساخت این مسیر در زمین‌هایی داده شده است که تحت مالکیت عمومی قرار دارد و در نتیجه شهروندان بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

سیدنی

لاچلان هریس، یکی از دست‌اندرکاران این طرح می‌گوید:

در حال حاضر روی یکی از مسیرهای پیاده‌روی باکلاس دنیا قرار داریم. این مسیر در محل بهترین بندر طبیعی جهان ساخته شده است و ۴ مورد از ۶ مکان نمادین‌ کشور را دربرمی‌گیرد. این مسیر نیاز به هیچ زیرساختی ندارد و هیچ مزاحمتی برای کسانی که از این زمین استفاده می‌کنند، نخواهد داشت. این محل فقط به کمی شفاف‌سازی و تبلیغات و تعدادی علامت پیاده‌روی ساده نیاز دارد.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه