اسکان اضطراری ۵۰۰ گردشگر در جزیره هرمز

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر چهار شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵
اسکان اضطراری ۵۰۰ گردشگر در جزیره هرمز

۵۰۰ گردشگر در جزیره هرمز به خاطر طوفانی بودن دریا و تعطیلی تردد دریایی بین جزیره هرمز و بندرعباس اسکان داده شدند.

در پی طوفانی بودن دریا و تعطیلی تردد دریایی بین جزیره هرمز و بندرعباس ۵۰۰ نفر از گردشگرانی که برای گذراندن تعطیلات به این جزیره سفر کرده بودند، در جزیره هرمز با مدیریت و برنامه‌ریزیی و همکاری مردم جزیره و مسئولان استانداری، فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی، گردشگران در بوم‌گردی‌ها و اماکن در نظر گرفته شده، اسکان داده شدند.

سید مجدالدین حسینی بخشدار هرمز گفت:

طوفان شامگاه یکشنبه شماری از گردشگران را در جزیره هرمز ماندگار کردو اسکان اضطراری ۵۰۰ گردشگر خارجی و ایرانی هم‌زمان با آغاز بارش‌های سهمگین در خلیج فارس با همکاری شهروندان هرمزی و ستاد تسهیلات سفر هرمز انجام شد.

به گفته نماینده سیاسی دولت در هرمز، گردشگرانی که در جزیره ماندگار شده بودند، با بازگشایی تردد دریایی، جزیره هرمز را به‌سمت بندرعباس و قشم بدون هیچ مشکلی به مقصدهای خود ترک کردند.

حسینی بیان داشت:

هموطنان عزیزمان از استان‌های تهران، فارس، اصفهان، کرمان، بوشهر، یزد و هرمزگان برای بازدید از مکان‌های گردشگری هرمز به این جزیره سفر کرده بودند.

همچنین گردشگرانی از کشورهای اسپانیا، ژاپن، آلمان و فرانسه در بین این مسافران به چشم می‌خورد.

شهروندان جزیره هرمز برای اسکان گردشگران و مسافرانی در جزیره هرمز با بخشداری هرمز همکاری تنگاتنگی داشته و منازل مسکونی خود برای اسکان این گردشگران مهیا و در اختیار بخشداری هرمز قرار دادند.

مسئول ستاد خدمات سفر هرمز گفت:

قریب به ۵۸ گردشگر به‌طور رایگان در اقامتگاه‌های بوم‌گردی اسکان و از آن‌ها پذیرای شد و هیچ مسافری در جزیره سرگردان و نگران نبود.

وی افزود:

پس از بازگشایی تردد دریایی و خروج مسافران با رضایت و بدون هیچ مشکلی صورت گرفت.

مطالب مرتبط:

دیدگاه