هزینه سفر به گلدکست چقدر است؟

علی گودرزی
علی گودرزی سه شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
هزینه سفر به گلدکست چقدر است؟

سواحل دیدنی، آب و هوای بکر، مراکز خرید جذاب و موارد این‌چنینی دیگر، گردشگران زیادی را به شهر گلدکست استرالیا می‌کشاند؛ در این مقاله، خرج و مخارج سفر به گلدکست را بررسی می‌کنیم.

 بدون شک، استرالیا یکی از جذاب‌ترین نقاط کره‌ی زمین برای توریست‌ها است. شهرهای جذاب، مردم خون‌گرم، آب و هوای مطبوع و کلی مورد جذاب دیگر، این کشور را میان جهان‌گردان، محبوب کرده است.

ملبورن و سیدنی یقینا از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مناطق توریستی استرالیا محسوب می‌شوند اما، شهرها و مناطق جذاب دیگری هم در استرالیا وجود دارد که گردشگرانش را ناامید نکند. گلدکست یکی از این مناطق است. این شهر کوچک در ایالت کوئینزلند استرالیا، با ۵۷ کیلومتر خط ساحلی و ۲۱ منطقه‌ی ساحلی و مدارس موج‌سواری متنوع، یکی از جذاب‌ترین شهرهای نیمه‌کره‌ی جنوبی کره زمین است و در آن، به چیزی جز تفریح و خوش‌گذراندن نمی‌توانید فکر بکنید!

حالا که گلدکست در میان توریست‌ها محبوبیت پیدا کرده و سفر به آن، همه‌گیرتر از قبل شده تصمیم گرفتیم در این قسمت از سری مقاله‌های هزینه سفر، میزان خرج و مخارج سفر به گلدکست را بررسی کنیم؛ پس اگر می‌خواهید به این شهر سفر کنید یا کسی را می‌شناسید که قصد انجام چنین کاری را دارد، با کجارو همراه شوید.

قیمت بلیط تهران - گلدکست

گلدکست در استرالیا واقع شده و استرالیا هم به خودی خودی خود، یک قاره‌ به حساب می‌آید و سفر به آن تنها با کشتی و هواپیما امکان‌پذیر است. از آنجایی که سفر با هواپیما درمیان توریست‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است، در این مطلب قیمت بلیط تهران - گلدکست را بررسی می‌کنیم.

پرواز به گلدکست مثل پرواز به شهرهایی همچون سئول، از تهران به شکل مستقیم انجام نمی‌گیرد و برای قدم گذاشتن در این منطقه‌ی زیبا، باید ابتدا تهران را به‌مقصد یکی از کشورهای خارجی ترک و سپس به‌کمک ایرلاین‌های خارجی، به گلدکست سفر کنیم.

قیمت بلیط تهران - گلدکست با توجه به نوسانات اخیر قیمت دلار، برایمان گران تمام خواهد شد و اگر می‌خواهید دست به دامن ایرلاین‌های خارجی شوید و به این شهر سفر کنید، باید چیزی حدود ۱۱ تا ۱۷ میلیون تومان را در جیب‌تان پس‌انداز کرده باشید!

هزینه اقامت در هتل های گلدکست

هزینه سفر به گلدکست

فرض کنید که می‌خواهیم به گلدکست سفر کنیم؛ بلیط گران‌قیمت هواپیمایش را تهیه کرده‌ایم، به مقصدمان رسیده‌ایم و حالا نوبت چیست؟ بله حالا مسئله‌ی اسکان در شهر مطرح می‌شود.

گلدکست که یک شهر توریستی است، از مسافرخانه‌های معمولی تا هتل‌های مجلل و لوکس را در خودش جای داده تا مسافران با توان‌های مالی مختلف، بتوانند از اقامت خود در این شهر دیدنی، لذت ببرند.

طبیعتا با افزایش ستاره‌ی هتل‌های گلدکست و کیفیت‌ ارائه‌ی سرویس‌های‌شان، شاهد افزایش قیمت اجاره‌ی اتاق در آن‌ها خواهیم بود و یک شخص برای اقامت به‌مدت یک شب در گلدکست، از ۲۰ دلار تا حدود ۳۰۰ دلار را باید بتواند تامین بکند.

هزینه خورد و خوراک در گلدکست

هزینه سفر به گلدکست

گلدکست یکی دیگر از شهرهای جذاب و توریستی استرالیا است و همانطور که پیش‌تر هم ذکر کردیم، سالانه توریست‌های زیادی را پذیرایی می‌کند. شهرهای توریستی این‌چنینی، رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های زیادی را در خودشان جای می‌دهند و گلدکست هم از این قائده مستثنی نیست.

یک وعده غذایی کامل در رستوران‌های گلدکست، حدودا ۱۱ دلار برایتان خرج خواهد داشت. اگر دونفره به گلدکست سفر می‌کنید، بهتر است بدانید که هزینه خوردن سه وعده‌ی غذایی در رستوران‌های معمولی (نه ارزان/ نه گران) گلدکست حدودا ۵۰.۷۲ دلار می‌شود. طرفداران فست‌فود هم در شهر گلدکست می‌توانند غذاهای محبوب‌شان را سفارش بدهند؛ شما برای خوردن یک وعده غذای ترکیبی در رستوران مک‌دونالد و مشابه، باید حدود ۷.۲۵ دلار هزینه کنید. نوشیدنی‌های مختلفی هم در رستوران‌های گلدکست سرو می‌شوند؛ از آب گرفته تا کلی نوشیدنی متنوع دیگر را می‌توانید با ۱ تا ۷ دلار خریداری و میل کنید.

هزینه بازدید از مکان‌های دیدنی

هزینه سفر به گلدکست

بازدید از مناطق توریستی و دیدنی، از دلایل اصلی سفر یک توریست به نقاط مختلف جهان است. گلدکست هم یک شهر زیبا با کلی جاذبه‌ی دیدنی است که توریست‌هایش حتما از آن‌ها بازدید می‌کنند. بازدید از یک سری از این دیدنی‌های گلدکست کاملا رایگان است و برای بازدید از یک‌سری دیگر، باید مبلغی را پرداخت کنید. برای اینکه بتوانید به همه‌ی اماکن جذاب و دیدنی گلدکست دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که ۱۴ تا ۱۰۰ دلار را در حساب‌تان برای این کار، کنار بگذارید.

هزینه حمل و نقل عمومی در گلدکست

هزینه سفر به گلدکست

علاوه بر اقامت، این حمل و نقل در شهر است که برای یک توریست، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون برای سر زدن به اماکن توریستی، رستوران‌ها، مراکز خرید و فروش و اماکن این‌چنینی، باید به خیابان‌های شهر برویم و حمل و نقل عمومی کار ما را خیلی راحت‌تر می‌کند.

اگر می‌خواهید با خودروی شخصی‌تان در گلدکست به رفت و آمد بپردازید، بهتر است بدانید که یک لیتر گازوئیل حدودا ۱.۰۴ دلار می‌شود و باید این میزان پول را در جیب‌تان داشته باشید.

برای حمل و نقل عمومی در گلدکست اما می‌توانید از تاکسی، اتوبوس و مترو استفاده کنید. استفاده از مترو و اتوبوس با داشتن بلیط حمل و نقل عمومی و ۹۰ دلاری شهر گلدکست، کاملا رایگان خواهد بود.

تاکسی‌های شهر به‌ازای ۵ کیلومتر جابه‌جایی و با توجه به ترافیک و موارد این‌چنینی، از شما ۱۹ دلار طلب خواهند کرد.

قیمت تور گلدکست و تور استرالیا

از دیگر راه‌های سفر به گلدکست، استفاده از تورهای این شهر است. متاسفانه از آنجایی که امکان پرواز مستقیم به گلدکست وجود ندارد، پس برای قدم گذاشتن در آن باید از ??? ???????? کمک گرفت و در جریان سفر به شهرهای مختلف آن مثل سیدنی و ملبورن، به گلدکست رسید. تور استرالیا را با حداقل قیمت ۵ میلیون تومان می‌توانید رزرو کنید و با افزایش کیفیت آپشن‌های تور موردنظر، باید افزایش قیمت‌ تمام شده را انتظار داشته باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه