هتلی در لندن، اتاقی کوچک‌تر از فضای پارک یک ماشین کرایه می‌دهد

بهاره غنچه
بهاره غنچه پنجشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵
هتلی در لندن، اتاقی کوچک‌تر از فضای پارک یک ماشین کرایه می‌دهد

در لندن هتل‌هایی با اتاق‌های بسیار کوچک به اندازه ۳ مترمربع وجود دارد که حتی از فضای پارک یک ماشین نیز کوچک‌تر هستند.

اخیرا با بررسی هتل‌های بریتانیا، کوچک‌ترین اتاق یک هتل در لندن مشخص شد. هتل Corbigoe‌ در لندن یکی از کوچک‌ترین اتاق‌های هتل در انگلستان را دارد که کلا ۴ مترمربع مساحت دارد. نزدیک به ۳ مترمربع آن اتاق خواب و مابقی که ۴۰ درصد فضا را تشکیل می‌دهد، حمام و سرویس بهداشتی است. این اتاق مستطیل شکل به قدری کوچک است که مهمانان از روی تخت می‌توانند دو دیوار اتاق را لمس کنند و باید چای یا قهوه خود را در تخت خواب تهیه کنند. سرویس بهداشتی این اتاق به قدری کوچ است که تنها در صورت نشستن روی توالت فرنگی می‌توانید دستان خود را در روشویی بشویید. هزینه یک شب اقامت در این هتل حدود ۶۳ دلار خواهد بود.

هتل لندن

این اتاق را کوچک‌ترین اتاق یک هتل در لندن می‌دانند که حتی مساحت آن بدون احتساب فضای حمام از میانگین مساحت یک فضای پارکینگ در آمریکا و بریتانیا نیز کوچک‌تر است. درحقیقت این اتاق حتی از یک سلول زندان در آمریکا و بریتانیا نیز کوچک‌تر است. اگر فضای اتاق را با حمام درنظر بگیریم تنها ۰.۴ متر مربع از یک سلول زندان بزرگ‌تر خواهد بود.

اما این تنها اتاق کوچک یک هتل در لندن نیست و هتل‌های دیگری نیز در این شهر قرار دارند که اتاق‌هایی کوچک با قیمتی گران‌تر به مهمانان ارائه می‌کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه