محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج - چالوس

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی سه شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
 محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج - چالوس

محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس در روزهای پایانی هفته و تعطیلات پیش‌رو توسط رئیس پلیس‌راه استان البرز اعلام شد.

سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس‌راه استان البرز با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، بیان کرد که از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه دوم آذرماه جاری، تردد انواع خودرو از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود افزود:

با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور، تردد انواع خودرو از مرزن‌آباد به سمت کرج از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه دوم آذرماه به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان البرز اضافه کرد که تردد انواع خودرو از کرج به سمت مرزن‌آباد از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه چهارم آذرماه ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه تردد انواع خودرو از مرزن‌آباد به سمت کرج از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی به محدودیت‌های ترافیکی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد و ادامه داد که از ساعت ۱۲ فردا سی‌ام آبان ماه تا ساعت شش بامداد روز دوشنبه پنجم آذرماه، از محور کرج - چالوس و بالعکس تردد موتورسیکلت‌ها ممنوع می‌شود.

به گفته این مقام مسئول در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محور کوهستانی و برف‌گیر چالوس را دارند خواست کرد که از بروز حادثه با رعایت سرعت مطمئنه و حفظ شکیبایی خود جلوگیری کرده و برای خود و خانواده سفری ایمن را رقم بزنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه