به کمک بتمن در پارک موضوعی ابوظبی بشتابید!

سودا سلیمی
سودا سلیمی سه شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵
به کمک بتمن در پارک موضوعی ابوظبی بشتابید!

بازی مهیج شوالیه‌ی تاریکی در پارک جهانی ابوظبی توسط شرکت برادران وارنر افتتاح می‌شود.

در شهر گوتام (Gotham) تم بتمن توسط برادران وارنر (Warner Bros) افتتاح خواهد شد. اولین پارک موضوعی برادران وارنر در پارک ورلد ابوظبی (World Abu Dhabi) به صورت سرپوشیده افتتاح خواهد شد. پارک موضوعی از فیلم شوالیه‌ی تاریکی بتمن (Knight Flight) الهام گرفته شده است. این پارک دارای ترکیبی از پیشرفته‌ترین صحنه‌ها با شبیه‌سازی جلوه‌های ویژه‌ی فیلم شوالیه‌ی تاریکی است که کسانی را که در جستجوی هیجان هستند به اوج تاریکی در آسمان شهر گوتام می‌برد.

البته باید این نکته را ذکر کرد که تم شوالیه‌ی تاریکی فقط یکی از ۲۹ تم و تفریحات جالب این پارک است. دوستداران هیجان در این پارک قادر خواهند بود که از اتوموبیلی که در حال پرواز است بالا بروند تا به بتمن در صحنه‌ی جرم شهر گوتام کمک کنند. در این سفر، شرکت‌کنندگان به شرکتی خیالی در مورد تکنولوژی دعوت خواهند شد؛ ولی ناگهان بعد از اینکه مجرمی، شهر را در خطر می‌اندازد، شرکت‌کنندگان به عنوان دستیار بتمن، خلبان هواپیمایی شده و به کمک او می‌شتابند. خاطره‌ی نجات شهر و هیجان کمک به بتمن همیشه در ذهن شرکت‌کنندگان زنده خواهد ماند.

تم پارک برادران وارنر

مدیر روابط عمومی برادران وارنر در ابوظبی می‌گوید:

ما برای افتتاح این مجموعه بسیار هیجان‌زده هستیم و بی‌صبرانه منتظریم تا واکنش دوست‌داران بتمن و حمایت آن‌ها را از او برای نجات شهر گوتام بینیم. در اینکه این مجموعه موفق شده و این پارک تبدیل به یکی از مهیج‌ترین پارک‌های جهان خواهد شد، شکی نیست.

شهر گوتام همچنین منزل بازی دیگری به نام انقلاب رادلر (The Riddler Revolution) نیز است که مجهز به یک ترن هوایی ترسناک است که خود رادلر آن را هدایت کرده و از پیشرفته‌ترین سیستم‌ها برای هر چه مهیج‌تر کردن تکان‌های ترن هوایی استفاده شده است. برای کسانی که به دنبال تجربه‌ی آدرنالین هستند استفاده از اسکرکرو اسکر رید (Scarecrow Scare Raid) که هواپیمایی است که در تاریکی پرواز کرده و سعی دارد بر نوسانات شدید باد غلبه کند هم توصیه می‌شود.

البته که نباید خانه‌ی شادی جوکر (The Joker's Funhouse) را فراموش کرد. در این بازی، طی پیاده‌روی در یک کارناوال با تمام دشمنان بتمن روبه‌رو خواهید شد.

گردشگرانی که علاقه به غذا دارند، می‌توانند به غذاخوری شهر گوتام رفته و شام میل کند، همچنین تالار دوم (Hall of Doom) هم محل مناسبی برای صرف یک وعده‌ی غذایی مهیج خواهد بود. برای خوردن بستنی می‌توان به کامیون بستنی‌فروشی آقای فریزر (Mr. Freeze Ice Scream Truck) سر زد. همین‌طور از دیگر تفریحاتی که می‌توان در شهر گوتام با آن‌ها مشغول شد، مرکز خرید رو پان (Park Row Pawn Shop)، مرکز خرید کادوی تئاتر پادشاهان (Monarch Theater Gifts)، مرکز خرید سوغات (Harlequin Confections) و بدلیجاتی چشم گربه (Cat's Eye Jewelry) را می‌توان نام برد.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه