شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟

افرادی که عاشق سفر کردن و تفریح هستند، قطعا از همین حالا در حال برنامه‌ریزی برای سفر بعدی خود هستند. اما اگر به‌دنبال یک تجربه بیاد ماندنی برای چند روز استراحت در محیطی دنج، لاکچری و البه تفریحی هستید، می‌توانید به تجربیات و توصیه‌های ما در این مقاله خوب گوش کنید. 

شما برای سفری چندروزه برنامه‌ریزی می‌کنید؟ آیا مجردی به مسافرت می‌روید  یا خانواده و کودکان دلبندتان هم به‌همراه می‌برید؟ آیا جوانان و نوجوانانی پرشور در مسافرت به‌همراه شما هستند که به‌دنبال تفریحات خاص خود باشند؟ در صورتی که پاسخ شما مثبت است، ما برای شما برنامه و توصیه جدیدی داریم.

فرصت‌های گردشگری در شمال کشور

تاکنون از کسی نشنیده‌ایم که برویم توی صحرای برهوت خوش بگذرانیم! بلکه همه به‌دنبال، جایی زیبا، سرسبز و پرآب می‌گردند تا بتوانند در فضای آبادی مورد نظر تعطیلات خود را سپری کنند. معمولا در برخی شهرهای ایران، مکان های سرسبزی وجود دارد اما برای اینکه در تعطیلات چشمتان از سبزی و طراوت برداشته نشود، توصیه ای که می‌کنیم این است که، برای گردشگری شمال ایران را انتخاب کنید.

چرا مازندران را برای گردشگری انتخاب می‌کنیم؟

استان مازندران یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین شهرهای شمالی کشور است، که از نظر شرایط آب و هوایی، پوشش گیاهی و فرصت های گردشگری، در زمره بهترین شهرهای تفریحی ایران است.

 پهنه وسیع دریای خزر، در این استان، شاید بیش از سایر استان های شمالی باشد. از این جهت، علاقه‌مندان به دریا و ساحل علاقه بسیاری به این استان داشته و سعی دارند با استفاده از شهرها و شهرک‌های ساحلی اوقات فراغت خود را در آن بگذرانند.

شرایط اجاره ویلا

 بهترین حالت اقامت در مازندران با اجاره ویلا

آب و هوای شمال را که می شناسید! یعنی برایش فرقی ندارد زمستان است یا تابستان! ناگهان ابری می‌شود و شروع به بارش می‌کند! بنابراین باید برای اقامت خود حتی اگر دو سه روز است، حسابی برنامه‌ریزی داشته باشید. یک محل اقامت عالی، دارای ویژگی هایی است که در زیر آن‌ها را برای توجه بیشتر لیست بندی کرده‌ام:

  1. یک مکان اقامت عالی امنیت دارد
  2. امکانات آسایشی در محل اقامت وجود دارد
  3. مکان مورد نظر موجب آرامش اعضای خانواده است
  4. مکان مورد نظر در نزدیکی مکان های گردشگری استقطعا

با خواندن این 4 مورد، متوجه شده اید که بهترین حالت برای اسکان در شمال، اجاره ویلا در شمال است. در هر نقطه ای از شمال کشور که بخواهید می‌توانید ویلا اجاره کنید اما توصیه ما به شما اجاره ویلا در شهرک‌های ساحلی توریستی است چراکه از هر جهت، امنیت و آسایش شما فراهم است. یکی از بهترین شهرک هایی که بسیاری از توریست ها تجربه حضور در آن را داشته‌اند شهرک خزرشهر است که در مازندران واقع شده و در جاده بابلسر و در نزدیکی فریدون کنار واقع است. بنابراین تا به اینجا متوجه شدید که اجاره ویلا در خزرشهر یکی از بهترین پیشنهاد ها برای برنامه‌ریزی سفری خوب و بیاد ماندنی و البته لاکچری است.

مزایای اجاره ویلا در شمال و  مازندران چیست؟

زمانی که حرف از اجاره ویلا برای مسافرت می‌شود، مطمئنا همه ذهن ها می‌تواند شرایط یک مسافرت بیاد ماندنی، و با ارزش و خاطره‌انگیز را در ذهن تداعی کند. اما اگر به‌دنبال این هستید که اجاره ویلا دقیقا چه مزایایی دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:1. با اجاره ویلا همچون خانه خود، محیطی وسیع برای زندگی چندروزه دارید2. با اجاره ویلا در شمال، امکانات آسایشی شما در حداکثر ممکن فراهم است3. اجاره ویلا به امنیت سفر شما کمک می کند4. اگر به‌دنبال خوابی با آرامش در مسافرت هستید حتما ویلا اجاره کنید5. با اجاره ویلا در شهرک‌های ساحلی، از امکانات خاصی برای تفریح و گذران اوقات خود بهره‌مند شوید6. با اجاره ویلا سفرتان را برای خانواده عزیز تان خاطره‌انگیز کنیدشاید تا اینجا با من موافق باشید که اجاره ویلا بهترین کار برای تفریح است، اما شاید باز هم با خودتان بگویید که، مگر سفرمان چند روز است که بخواهیم چند روز هم به‌دنبال ویلا باشیم و ویلا اجاره کنیم؟ دغدغه شما کاملا بجاست اما راه‌حل شما نیز اینجا است؛

چطور از راه دور نسبت به اجاره ویلا اقدام کنیم؟

خوشبختانه برای اجاره ویلا، اصلا نیازی نیست که روزهای زیادی سپری کنید و به‌دنبال ویلا باشید تا بتوانید چند روزی را در آن سپری کنید. وب‌سایت اجاره ویلا ویلایار به شما این کمک را کرده که بتوانید از هر جایی که هستید، حتی از دور ترین استان، بتوانید ویلاهای مختلف را سراسر کشور مخصوصا شمال کشور را مشاهده کنید و متناسب با نیاز خود، تصمیم گیری کنید و ویلایی را انتخاب کرده و در نهایت اقدام به رزرو ویلا کنید.

 در وب‌سایت ویلایار تمامی امکانات برای شناسایی، مشاهده، تصمیم گیری و انتخاب و تنوع بالا برای اجاره ویلا فراهم است.  همچنین اگر دوست دارید به مراکز گردشگری نزدیک ویلاها نیز پی ببرید، می‌توانید  از سایت ویلایار نسبت به خواندن تجربیات گردشگری دیگران اقدام کنید.

شیوه اجاره ویلا در ویلایار چگونه است؟

هنگام تصمیم گیری برای اجاره ویلا آنلاین، می‌توانید به‌راحتی با ورود به وب‌سایت ویلا یار، اولین گام خود را برای این کار بردارید. در ویلا یار می‌توانید امکانات زیر را در اختیار داشته باشید:

• مشاهده ویلاهای متفاوت به تفکیک استان و شهر و شهرک

• مشاهده قیمت‌های روز ویلا 

• مشاهده امکاناتی که ویلاهای مختلف دارند ( در بخش مخصوص به هر ویلا )

• فراهم بودن رزرو ویلا برای هروقت که بخواهید اسکان یابید 

• خواندن اطلاعات در مورد مکان های گردشگری

• نوشتن تجربیات گردشگری و جاهایی که دیده اید.

آیا امکان اجاره ویلا استخر دار وجود دارد؟

یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی که به‌دنبال بهره‌مندی تمام و کمال از فرصت تفریح و گردش و اسکان در ویلا هستند این است که به‌دنبال اجاره ویلا استخر دار هستند. 

شما می‌توانید به‌راحتی به کمک وب‌سایت ویلایار نسبت به شناسایی و رزرو ویلا استخر دار اقدام کنید. با اجاره ویلا استخر دار، در فصل های مختلف مخصوصا فصل زمستان شما می‌توانید از فرصت شنا و آب تنی در آب گرم و در فضایی کاملا آرام و امن لذت ببرید. 

شرایط اجاره ویلا

یک نکته در مورد اجاره ویلای استخر دار:

تا به اینجا مطمئن شده اید که قصد دارید ویلای استخر دار اجاره کنید اما قبل از این کار، در مورد ویلای استخردار باید چیزهایی بدانید. معمولا ویلاهای استخر دار به دو صورت استخر ارائه می‌کنند:

  1. استخر سر پوشیده
  2.  استخر سر باز

چه موقع اقدام به اجاره ویلا استخر دار ( سر پوشیده ) نماییم

استخر سر پوشیده معمولا در داخل منطقه مسکونی ویلا قرار داده می‌شود و به‌صورت تو کار ارائه می‌شود. استخر های سر پوشیده برای سفر در تمام ایام سال مخصوصا در پاییز و زمستان بسیار مناسب است. البته این بدین معنی نیست که در تابستان نمی‌توان از استخر سر پوشیده استفاده کرد! اتفاقا بسیاری از توریست ها تمایل دارند تا آب تنی هایشان به‌جای دریا در استخر باشد و هرچه استخر هم سر پوشیده تر باشد اطمینان بهتری دارند.  با اجاره ویلا استخر دار در خزرشهر می‌توانید از یک استخر سرپوشیده بهره‌مند شوید.

چه موقع اقدام به اجاره ویلا استخر دار ( سر باز ) نماییم

استخر سر باز معمولا در حیات ویلا قرار داده می‌شود. به همین دلیل افرادی که قصد آب تنی در ایام گرم سال، یعنی تابستان و اواخر بهار دارند بهترین پیشنهاد به آن‌ها این است که از اجاره ویلا استخر دار با استخر سر باز استقبال کنند.نکته ای که وجود دارد، این است که ویلاهای بزرگ، معمولا دارای هر دو نوع استخر سر باز و سر پوشیده هستند و به شما اجازه می‌دهند که در انتخاب خود، محدودیت کمتری داشته باشید.

پیشنهاد ویلا یار برای اجاره ویلا استخر دار در شمال چیست؟

در اغلب شهرک‌های توریستی و ساحلی که در مازندران وجود دارند، امکان اجاره ویلا استخردار وجود دارد. وب‌سایت ویلا یار جهت سهولت مشاهده، تصمیم گیری و انتخاب شما برای اقامتی امن و البته مطابق میل تان، لیست بلندی از ویلاها را ارائه داده که می‌توانید با کمک جست‌و‌جو، در یک نگاه، اطلاعات کاملی از ویلاها به دست آورید.

فرقی ندارد که شما برای اجاره ویلا استخردار در شمال کدام شهرک را انتخاب کرده‌اید! کافی است یک تماس با ویلا یار بگیرید و ویلای مورد نظر را رزرو کنید.در صورتی که قصد دارید برای اجاره ویلا بهترین تجربه را داشته باشید، ما ترجیح می دهیم که از دو شهرک خاص و پرطرف‌دار در مازندران اطلاع کسب کنید و نسبت به اجاره ویلا اقدام کنید. این دو شهرک جایی نیست مگر، دریا کنار و خزر شهر.

شهرک ساحلی – توریستی دریا کنار کجاست؟

زمانی که در حال طی مسیر از فریدون کنار به‌سمت بابلسر هستید، با شهرک دریا کنار روبه‌رو می شوید. این شهرک یکی از بخش های اصلی شهرستان بابلسر است، شهرک دریا کنار یک شهرک قدیمی واصیلی است که ساختمان شهری آن به شمایل ساختمان‌های اروپایی ساخته شده است ازاین‌رو بسیاری از توریست ها تمایل دارند تا از ویلاهای این شهرک برای اقامت خود هر چند کوتاه بهره‌مند شوند.

شهرک توریستی دریا کنار از نظر جمعیت نسبت به سایر شهرک‌های اطراف، معمولا مملو از مسافر می‌شود و این را می‌توان به وضوح در انتهای هر هفته مشاهده کرد.

برای شنا در دریا کنار، کافی است که به یکی از خیابان‌های زوج در این شهرک مراجعه کنید. البته برای شنای بانوان، باید برنامه‌ریزی صبحانه کرد تا از فرصت شنا بین ساعت های 8 الی 13 موفق به شنا شوید اما آقایان در ساعت 14 الی 20 اجازه شنا دارند. 

با اجاره ویلا دریا کنار می‌توانید از فرصت های زیر بهره‌مند باشید:

1- قایق اجاره کنید و در دریای جذاب خزر قایق‌سواری کنید

2- ورزش‌های هیجان‌انگیز تر نظیر جت اسکی و موج‌سواری را تجربه کنید

3- در سی ساید دریا کنار ( کنار دریا ) بنشینید و یک شام رویایی میل کنید

4- به‌عنوان عصرانه، قهوه و چای میل کنید و در سی ساید از دریا لذت ببرید

5- در سواحل مخصوص شنا کنید

6- در پارک و فضای سبز شهرک قدم بزنید و زیر سایه درختان استراحت کنید.

7- موتور و دوچرخه و سه چرخه اجاره کنید و در شهرک به‌راحتی و آزادانه پرسه بزنید

8- از ورزش‌های حرفه ای مثل تنیس و بسکتبال و فوتبال استقبال کنید

9- یا اینکه از شهرک بیرون بزنید و رو‌به‌روی شهرک به خرید از بهترین و معتبر ترین برند ها بپردازید.

برای اجاره ویلا در شهرک توریسستی و زیبا دریاکنارمی توانید روی لینک اجاره ویلا دریا کنار کلیک کنید.

شهرک ساحلی-توریستی خزرشهر کجاست؟

خزرشهر یک شهرک ساحلی و توریستی است که دارای امکانات رفاهی و تفریحی است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اقامت خود بیشترین استفاده را ببرید.

 معمولا افرادی که به‌دنبال یک اقامت امن و دنج هستند، خزرشهر را برای اقامت در نظر می‌گیرند. دو ویژگی مشهور خزر شهر بدین صورت بیان می‌شود که

:• در این شهرک، مسابقات بازی های آبی سالانه برگزار می‌شود

• شیک ترین و جدید ترین خودروهای خارجی را می‌توانید در این شهرک ببینید

این دو ویژگی نشان می‌دهد که این شهرک از سطح بالایی برخوردار است و یک اقامت با لول بالا را برایتان فراهم می‌کند.  

ساکنان خزرشهر، به دو صورت، یعنی مالکین ویلا و مستاجرین تقسیم‌بندی می‌شود. به غیر از افرادی که مشمول این دو دسته می‌شوند، هیچ کس حق عبور و مرور و ورود به خزرشهر را نخواهد داشت. 

شرایط اجاره ویلا

امکانات خزر شهر از نظر رفاهی و تفریحی شهرک خزرشهر

همچون سایر شهرک‌های توریستی ساحلی دارای یک سی ساید بزرگ است که در آن رستوران و کافی شاپ های مختلفی قرار گرفته و این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار دریایی آرام و در مکانی دنج، لحظاتی به آرامش برسید. 

به‌منظور استفاده از فرصت شنا در آب های زیبای خزر، در خزرشهر، برنامه خاصی وجود دارد که بانوان در ایام تابستان و تنها 5 ساعت، ان هم از ساعت 8 تا 13 امکان شنا خواهند داشت.

امکانات تفریحی و رفاهی خزرشهر به‌صورت امکانات تفریحی ساحلی و غیر ساحلی تقسیم‌بندی می‌شوند. 

در صورتی که به قایق‌سواری، جت اسکی و ورزش‌های آبی علاقه دارید لازم است که به خزرشهر شمالی بیایید و در سی ساید شاهد این ورزش‌های هیجان‌انگیز باشید.

 اما اگر هدفتان این است که از فرصت های تفریحی – ورزشی دیگر مثل تنیس ، فوتبال و بسکتبال و نظیر آن بهره‌مند شوید نیازی نیست که حتما به سی ساید بیایید چراکه در هر دو خزرشهر شمالی و جنوبی امکان تجربه این ورزش ها در زمین های مخصوص وجود دارد.

البته ناگفته نماند که تجربه دوچرخه و سه چرخه سواری در فضای سرسبز خزرشهر، چیز دیگری است.از جمله امکانات خزرشهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فضای سبز جذاب و دلپذیر
  2. کافی شاپ و رستوران در سی ساید ( کنار دریا )
  3.  امکانات تفریحی و  ورزشی
  4.  امکان تجربه مسابقات کشوری جت اسکی
  5. برخورداری از شعبه بانک تجارت در ورودی شهر
  6.  بهره‌مندی ساکنان خزرشهر از دو بخش شهرک به‌طور هم‌زمان
  7.  بیمارستان امکام خمینی فریدون کنار در فاصله 700 متری
  8. وجود فروشگاه‌های متعدد و برند های معتبر در حاشیه رو‌به‌روی خزرشهر
  9. نزدیکی به جاذبه های گردشگری بابلسر، سرخرود و غیره  

برای اطلاع کامل از شهرک توریستی و زیبای خزرشهر روی لینک اجاره ویلا خزرشهر کلیک کنید.

راهنمای  اجاره ویلا در ویلایار به‌صورت آنلاین 

با این اوصاف محال است تصمیم به سفر به شمال داشته باشید و هوای خزرشهر به دلتان نزده باشد. برای اینکه بخواهید به کمک ویلایار، اقدام به اجاره ویلا کنید می‌توانید ابتدا وارد سایت شده و در بدو ورود به سایت، با امکانات در نظر گرفته شده برای جست‌و‌جوی دقیق تر مواجه شوید ( عکس زیر) 

شرایط اجاره ویلا

   در لیستی که در بالا مشاهده می‌کنید می‌توانید شرایط دقیق اجاره ویلای مورد نظر خود را مشخص کنید در صورتی که دوست دارید ویلایی که قصد اجاره ان دارید از شرایط مکانی خاصی بهره‌مند باشد می‌توانید در فیلد نوع ملک / ویلا، این شرایط را مشاهده و انتخاب کنید. به فرض مثال برای اجاره ویلای استخر دار، می‌توانید مطابق عکس زیر روی استخردار کلیک کنید اما برای این منظور، شرایط دیگری نیز در نظر گرفته شده که در عکس مشاهده می کنید.

  

شرایط اجاره ویلا

وقتی که شرایط مورد نظر خود را مشخص کردید کافی است یک بار inter بزنید تا نتایج جست‌و‌جو پیش رویتان لیست شود. با کمک این لیست می‌توانید روی هر ویلا کلیک کرده و اطلاعات خاصی در مورد ویلا مشاهده کنید که شامل موارد زیر است: 1. مساحت زیر بنای ویلا2. مساحت کل ویلا3. نوع استخر در ویلا و عکس آن ( سر پوشیده یا سر باز )4. تعداد اتاق های قابل سکونت در ویلا5. تعداد تخت ها برای اقامت شما 6. میزان ظرفیت اسکان ( سقف انتخابی توسط صاحب ملک و ویلا )7. فاصله ویلا و ملک به دریا و مراکز گردشگری ( به‌صورت پیاده و سواره )8. عکس های واضح و کاملا واقعی از ویلامی باشد.کد ملک چیست و به چه کار می‌آید؟اگر برای اطلاع از یک ویلا، به بررسی مشخصات ان پرداختید و در نهایت تصمیم به رزرو آن داشتید لازم است که کد ملک را به‌خاطر داشته باشید. کد ملک به شما و متصدی رزرو ویلا، در شناسایی و ثبت سریع و دقیق ویلا کمک می‌کند. 

برای پیدا کردن کد ملک، لازم است که یک ویلا را باز کنید و در زیر عکس آن در سمت چپ، مطابق فلش بالا کد ملک را به خاطر بسپارید.

دقت کنید که برای هر ملک یا ویلا یک کد اختصاصی وجود دارد.

نکاتی پیرامون رزرو ویلا

 1. برای اجاره ویلا می‌توانید در تمام ایام سال، اقدام کنید

2. معمولا برای اجاره ویلا به‌صورت روزانه و ماهانه و سالانه به‌راحتی می‌توانید از طریق ویلا یار اقدام کنید

3. برای اجاره ویلا برای ایام عید نوروز، محدودیت‌های خاصی وجود دارد نظیر اینکه، لازم است حداقل یک یا دو ماه پیش از عید نوروز برای رزرو ویلا اقدام کنید.

 4. اجاره ویلا در ایام نوروز به‌صورت هفت روزه، ( نیمه اول عید – نیمه دوم عید ) در نظر گرفته شده و این قانون در تمام شهرک‌های ساحلی نظیر دریا کنار نیز یکسان است.

 5. هنگام اجاره و تثبیت اقامت خود در ویلای مشخص شده لازم است که مبلغی از اجاره را پرداخت کنید و مابقی را به بعد و هنگام اسکان واگذار کنید.

 6. همیشه نیم ساعت قبل از حضور در محل شهرک توریستی، با متصدی تماس برقرار کنید و کلید ویلا و کارت مستاجری تان را دریافت کنید. 

7. در صورتی که در ایام نوروز، یک ویلا به‌مدت کمتر از 7 روز خالی مانده باشد می‌توانید برای مدت کمتر از 7 روز نیز رزرو کنید. ( شرایط استثنایی )

8. قیمت‌های اجاره ویلا به‌مدت اقامت، امکانات، و نوع ویلا ارتباط دارد. 

9. در صورتی که ظرفیت افراد بیش از ظرفیت مورد پذیرش ویلا باشد باید مبلغ بیشتری پرداخت شود.

  در صورتی که اقامت در ویلای مورد نظر، از هر نظر مورد پسند شما بوده است، می‌توانید تنها کد ویلا را به خاطر بسپارید و برای مراجعه بعدی، با مراجعه به ویلایار، صرفا با بیان کد ویلا، اقدام به اجاره ان کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ویرلن

دیدگاه