بهترین مراکز خرید گلدکست، استرالیا

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین مراکز خرید گلدکست، استرالیا

گلد کست، شهر ساحلی استرالیا، یک مقصد گردشگری محبوب در این کشور است که مراکز خرید متنوع و بزرگی دارد. این مراکز تجاری، بهترین محصولات از برندهای داخلی و بین‌المللی را عرضه می‌کنند.

مراکز خرید گلدکست، تنوع قابل‌توجهی دارند و هرآنچه که نیاز داشته باشید از بهترین برندها در این مراکز تجاری پیدا می‌شود.

گلدکست در استرالیا، بیش از نیم‌قرن است که گردشگران را به سوی خود می‌کشاند. گلدکست یک شهر ساحلی در ایالت کوئینزلند است. اين شهر در ساحل اقيانوس آرام  قرار دارد و آن را بيشتر از هر چیز به‌عنوان يک مقصد گردشگری می‌شناسند و داراى تعداد زيادى مراكز تفريحى نظير پارک‌های آبی، پلاژهاى مجهز، مراكز خريد و هتل‌های لوكس است. بنابراین تعجبی ندارد که مراکز خرید مدرن زیادی داشته باشد.

اگر از علاقه‌مندان به خرید هستید، به‌خصوص در سفر، دوست دارید در مراکز تجاری مدرن گشتی بزنید و از برندهای برتر دنیا خرید کنید، در گلد کست ناامید نمی‌شود. در ادامه، مهم‌ترین مراکز خرید این شهر ساحلی زیبا را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید پسیفیک فر (Pacific Fair Shopping Centre)

مراکز خرید گلدکست

مرکز خرید پسیفیک فر، یک مرکز خرید عالی در کویینزلند استرالیا است که در آن مجموعه‌ای از بهترین برندهای بین‌المللی و برندهای لوکس جهانی، محصولات خود را عرضه می‌کنند. برندهایی مثل کلوین کلاین، شنل، بیلابانگ، گلاسونز، اچ‌اند‌ام، لاکوست، لورنا جین، مایکل کورس، تیمبرلند، ویکتوریا سیکرت، آلیس مک‌کال، کامیلا و... در آن شعبه دارند. به غیر از برندهای مستقل، تعدادی فروشگاه زنجیره‌ای هم در این مرکز، محصولات خود را ارائه می‌کنند. بیش از ۴۰۰ فروشگاه مستقل در این مجموعه در کنار هم قرار گرفته‌اند و مجموعه‌ای بی‌نظیر و متنوع از محصولات را عرضه می‌کنند.

به غیر از فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات، این مجموعه دارای ۶۵ رستوران و غذاخوری است که بهترین غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند.

مراکز خرید مدرن از جمله این مرکز خرید، امکانات دیگری غیر از فروشگاه و رستوران هم دارند. مثلا زمین بازی و محوطه مخصوص سرگرمی بچه‌ها  و انواع تفریحات دیگری که بچه‌ها و بزرگسالان را سرگرم می‌کند و جذابیت خاصی به این مرکز تجاری می‌دهد و آن را به یک مرکز تجاری و تفریحی کامل تبدیل می‌کند.

یش از ۴۰۰ فروشگاه مستقل در این مجموعه در کنار هم قرار گرفته‌اند و مجموعه‌ای بی‌نظیر و متنوع از محصولات را عرضه می‌کنند

این مرکز خرید فقط سی دقیقه از فرودگاه گلدکست فاصله دارد و مقصد تفریحی محبوبی برای اهالی این شهر و مسافرانی است که از شهرهای اطراف به آن سر می‌زنند. با انواع وسایل حمل‌ونقل عمومی قابل دسترسی است. بیش از ۵۰ هتل، در فاصله‌ای کمتر از ۱۰ دقیقه از این مرکز تجاری قرار گرفته‌اند که بسیاری از آن‌ها، سرویس رایگان برای دسترسی به این مرکز دارند.

پارکینگ این مجموعه برای بیش از ۶۵۰۰ وسیله، ظرفیت دارد. پارکینگ مخصوص معلولان و والدینی که بچه‌های کوچک و کالسکه دارند در نظر گرفته شده است. این پارکینگ برای مشتریان ۵ ساعت پارکینگ رایگان در روز دارد و بعد از ساعت ۵ بعدازظهر نیز، رایگان است.

این مجموعه اخیرا سرویس رایگان هم برای این مجموعه در نظر گرفته که در محدوده‌ی وسیعی از شهر، فعالیت می‌کند. این مجموعه تا سال ۲۰۰۶، بزرگترین مرکز خرید ایالت کویینز‌لند بود. در سال ۱۹۷۷ افتتاح شد و آن زمان دارای ۹۶ فروشگاه اختصاصی و دو مجموعه‌ی زنجیره‌ای بود. به مرور زمان پروژه‌های بازسازی و گسترده‌سازی در این مرکز انجام شده تا به وسعت فعلی رسیده است.

به غیر از فروشگاه و رستوران، این مرکز یک مجموعه‌ی سینمایی بزرگ ۱۲ پرده‌ای دارد. در موقعیتی قرار گرفته که محل تقاطع وسایل حمل‌ونقل عمومی است و به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

ساعت کار فروشگاه‌ها از ۹ صبح تا ۹ شب و ساعت کار رستوران‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید رابینا تاون (Robina Town Shopping Centre)

مراکز خرید گلدکست

مرکز خرید روبینا تاون در سال ۱۹۹۶ در ۵ طبقه افتتاح شد. این مجموعه بیش از ۴۰۰ فروشگاه اختصاصی و ۷ فروشگاه زنجیره‌ای دارد. ظرفیت پارکینگ این مجموعه، در حدود ۶ هزار خودرو است و وسعتی در حدود ۱۳۸ هزار مترمربع دارد. این مرکز تجاری، بزرگترین مرکز خرید بزرگ در گلد کست بعد از مرکز خرید پسیفیک فر که در جایگاه اول قرار دارد.

این مرکز تجاری از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. فشن مال، فود مارکت، بازار استریت از بخش‌های مختلف این مرکز تجاری است و این بخش‌های موضوعی، حال‌وهوای خاصی به این مرکز تجاری داده است و برای سلیقه‌های مختلف، چیزی برای ارائه کردن دارد. ایستگاه رابینا درست در نزدیکی این مرکز واقع شده است.

مرکز خرید رابینا تاون در سال ۱۹۹۶ در ۵ طبقه افتتاح شد. این مجموعه بیش از ۴۰۰ فروشگاه اختصاصی و ۷ فروشگاه زنجیره‌ای دارد

مرکز خرید رابینا تاون یک پارکینگ هوشمند با ظرفیت ۶ هزار خودرو دارد که بیشتر آن‌ها سرپوشیده است. با استفاده از سنسورهای مخصوص، مقدار ظرفیت خالی این پارکینگ مشخص می‌شود و از طریق ال‌ای‌دی‌های راهنمای پارکینگ می‌توانید جایی برای پارک خودروی خود پیدا کنید. چندین ظرفیت مخصوص معلولان در این پارک در نظر گرفته شده است.

این مرکز خرید ۷ روز هفته باز است و روزهای پنجشنبه‌، ساعت کاری طولانی‌تری دارد. هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۵ و نیم عصر، پنجشنبه‌ها از ۹ صبح تا ۹ شب و یکشنبه‌ها از ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر برای سر زدن به این مرکز تجاری وقت دارید.

این مجموعه دارای چند شعبه فروشگاه زنجیره‌ای، بیش از ۴۰۰ فروشگاه مستقل و دو سوپرمارکت است. با وجود انواع فروشگاه‌های مد و متعلقات، لوازم منزل، غذا و امکانات تفریحی، این مرکز تجاری یک مقصد عالی و کامل در گلد کست است که دسترسی راحتی دارد و بین اهالی شهر و گردشگران، محبوب است. آتریوم غذا یا همان فودکورت این مجموعه برای ۹۰۰ نفر به‌طور هم‌زمان ظرفیت دارد. بهترین غذاها، اسنک‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم برای بازدیدکنندگان این مرکز سرو می‌شود. در فودکورت می‌توانید غذاهایی از گوشه‌و کنار دنیا را امتحان کنید و از چشیدن طعم‌های جدید و متفاوت لذت ببرید. هرآنچه که فکر کنید از رستوران‌های مجلل تا غذاهای خیابانی در این فودکورت پیدا می‌شود.

در مجموعه‌ی سینمایی این مرکز می‌توانید جدیدترین فیلم‌های اکران شده را تماشا کنید. یکی از اولین سینماهای تماما دیجیتال استرالیا در این مرکز تجاری قرار دارد. بخشی از این مرکز تجاری، محوطه‌ی سرگرمی مخصوص کودکان و بزرگسالان است که سالن بولینگ هم دارد.

مرکز خرید  Cavill Avenue

مراکز خرید گلدکست

خیابان خرید کاویل در واقع یک خیابان یا پیاده‌روی خرید است که در «سرفرز پارادایز» یکی از توریستی‌ترین مناطق گلد کست قرار دارد. این خیابان درست در مرکز این منطقه‌ی شلوغ و تحاری قرار گرفته است و به‌راحتی به همه جای شهر دسترسی دارد. این مجموعه را به افتخار سازنده‌اش با نام او نام‌گذاری کرده‌اند.

در این مرکز تجاری هرآنچه که در طول سفرتان به آن نیاز داشته باشید، پیدا می‌شود. از وسایل و پوشاک مخصوص موج‌سواری گرفته تا پیراهن‌های برند و شیک. چندین رستوران در این مجموعه قرار دارد که غذاهایی از گوشه و کنار دنیا را سرو می‌کنند و حتی غذاهای آسیایی هم در آن‌ها پیدا می‌شود.

در گوشه‌و کنار خیابان، امکانات تفریحی مثل سالن‌های بازی و سرگرمی هم وجود دارد و همه در همه سنین و با همه سلیقه‌ها از گشت‌وگذار در این مرکز خرید لذت می‌برند. چندین جاذبه‌ی شهر نیز در همین محدوده قرار گرفته است بنابراین یک روز کامل را به تفریح در این منطقه می‌توانید بگذرانید بدون اینکه ذره‌ای خسته شوید.

مرکز خرید مارینا میراژ (Marina Mirage)

مراکز خرید گلدکست

مرکز خرید مارینا میراژ، مجموعه‌ای شگفت‌انگیز و جذاب از بهترین بوتیک‌ها و فروشگاه‌های مد از برترین طراحان دنیا، بهترین رستوران‌ها و اسپاهای متعدد است و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. یک روز کامل را می‌توانید در این مجموعه به تفریح و خرید بگذرانید و از غذا خوردن در رستوران‌های شیک و مجلل لذت ببرید. مارینا میراژ، با اختلاف، یکی از بهترین مراکز خرید ساحلی گلد کست است.

تنوع رستوران‌های این مجوعه بسیار زیاد است و برای هر سلیقه‌ای، یک رستوران مخصوص وجود دارد

تعداد زیادی بوتیک شیک از برندهای معتبر در این مجموعه وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به هرمس، ویا لا مودا، زیمرمن، چارلی براون و... اشاره کرد. همچنین، چندین برند برتر زیورآلات، در این مرکز تجاری، نمایندگی دارند.

اگر از خرید خسته شدید، می‌توانید زمانی را در کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه بگذرانید و انواع غذای لذیذ، نوشیدنی و دسرهای جدید را امتحان کنید که همه آن‌ها بسیار باکیفیت هستند و برترین سرآشپزان شهر، آن‌ها را برای مهمانان آماده می‌کنند. تنوع رستوران‌های این مجوعه بسیار زیاد است و برای هر سلیقه‌ای، یک رستوران مخصوص وجود دارد. انواع غذاهای دریایی، گیاهی، چینی و غذاهایی از گوشه و کنار دنیا، در این رستوران‌ها سرو می‌شود. بسیاری از آن‌ها، چشم‌انداز زیبایی رو به ساحل دارند.

این مجموعه ۷ روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر فعالیت می‌کند. رستوران‌ها تا دیروقت باز هستند.

مرکز خرید شورن رنسانس (Chevron Renaissance)

مراکز خرید گلدکست

مرکز خرید شورن رنسانس در یکی از شلوغ‌ترین و توریستی‌ترین مناطق شهر یعنی سرفرز پارادایز قرار دارد. این مجموعه با دکوراسیون و معماری جذابی که دارد فرصتی عالی برای عرضه‌ی بهترین محصولات از برترین برندها و رستوران‌ها و کافه‌های متنوع است.

از آنجایی که در یکی از محبوب‌ترین و توریستی‌ترین مناطق شهر قرار دارد، دسترسی به آن بسیار راحت است. یک منطقه‌ی مخصوص بازی و سرگرمی بچه‌ها دارد که در آنجا با خیال راحت می‌توانید فرزندان خود را سرگرم کنید و خودتان خرید کنید.

این مجموعه‌ی وسیع، حدود ۱۳ هزار مترمربع وسعت دارد که شامل یک سوپرمارکت و بیش از ۶۰ فروشگاه مستقل و زنجیره‌ای است.

مرکز خرید اوسیس (The Oasis Shopping Centre)

مراکز خرید گلدکست

مرکز خرید اواسیس در یکی از مناطق توریستی گلد کست یعنی برودبیچ قرار دارد که یک منطقه‌ی ساحلی است. بوتیک‌های مد، انواع رستوران و فست‌فود تنها بخش کوچکی از این مرکز تجاری را تشکیل می‌دهند. در طبقه‌ی همکف، در رستوران‌ها و کافه‌های متعدد می‌توانید غذاهایی از سراسر دنیا را نوش جان کنید. تاپاس، پیتزا، پاستا، استیک، غذای دریایی، انواع دسر و شیرینی و خلاصه هرآنچه که هوس کنید اینجا پیدا می‌شود.

اگر از طرفداران و دنبال‌کنندگان مد روز هستید، بهترین پوشاک، زیورآلات و سایر محصولات مرتبط با مد را می‌توانید از فروشگاه‌های متعدد این مجموعه، خریداری کنید. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کفش، لباس‌های ساحلی و زیورآلات طلا و نقره برای آقایان و بانوان در این مجموعه عرضه می‌شود.

مرکز خرید اوسیس در یکی از مناطق توریستی گلد کست یعنی برودبیچ قرار دارد که یک منطقه‌ی ساحلی است

یک طبقه‌ی کامل از مجموعه به ارائه‌ی بهترین پوشاک اختصاص دارد. از لباس‌های روزمره گرفته تا لباس‌های مجلسی و رسمی. انواع کفش و متعلقات مد نیز با بهترین کیفیت از برندهای برتر دنیا، در این مجموعه وجود دارد تا خریدتان را کامل کند.

اگر از علاقه‌مندان به تزیینات منزل هستید، در فروشگاه‌های محصولات دکوری و لوازم منزل می‌توانید انواع آثار هنری، فرش، تزیینات دکوری منزل و  هدایای زیبا برای خود و عزیزان‌تان بخرید. در اقع این مرکز تجاری، یک مرکز خرید کامل برای ارائه‌ی انواع محصولات است و تقریبا همه نیازهای شما را برآورده می‌کند.

یک مجموعه‌ی پزشکی در طبقه‌ی دوم این مرکز قرار دارد که در آن پزشکان، دندانپزشکان، مرکز پاتولوژی و متخصصان فیزیوتراپی به ارائه‌ی خدمات خود مشغول‌اند. باشگاه ورزشی، سالن ماساژ و کلاس‌های یوگا، از دیگر بخش‌های این مرکز است.

این مرکز خرید، یک پارکینگ نسبتا بزرگ با ظرفیت هزار خودرو دارد که هفت روز هفته به‌طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کند. برای همه مشتریان، سه ساعت پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است.

این مجموعه هفت روز هفته باز است. هر روز از ۹ صبح تا ۵ و نیم عصر برای سر زدن به این مجموعه فرصت دارید. البته این مرکز، پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر و یکشنبه‌ها از ۱۰ و نیم صبح تا ۴ بعدازظهر آماده‌ی استقبال از مشتریان است.

مرکز خرید Westfield Helensvale

مراکز خرید گلدکست

مرکز خرید وستفیلد هلنزول در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد. این مرکز خرید دارای ۲۳۹ فروشگاه مستقل و چند فروشگاه زنجیره‌ای است. این مجموعه را با نام Helensvale Town Centre هم می‌شناسند. مرکز تجاری وست‌فیلد، یک فودکورت بزرگ دارد که در آن نام‌های آشنایی مثل مک دونالد و کی‌اف‌سی و ساب‌وی به چشم می‌خورد.

این مرکز خرید، پارکینگی با ظرفیت ۲ هزار خودرو دارد که همه آن‌ها رایگان است. این مرکز درست در مجاورت ایستگاه قطار Helensvale واقع شده است و از طریق اتوبوس و قطار، دسترسی خوبی به مناطق مختلف دارد. از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب می‌توانید به این مجموعه سر بزنید و رستوران‌ها و کافه‌های آن تا دیروقت باز هستند.

مرکز خرید پارادایز سنتر (Paradise Centre Shopping Centre)

مراکز خرید گلدکست

مرکز خرید پارادایز سنتر سرفرز پارادیز در منطقه‌ی شلوغ و توریستی سرفرز پارادایز قرار دارد. این مرکز، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های عالی از برندهای برتر دنیا، رستوران و امکانات تفریحی است. برای همه اعضای خانواده از سنین و سلیقه‌های مختلف، چیزی که مورد توجه قرار بگیرد در این مرکز تجاری پیدا می‌شود.

اگر دوست دارید بخشی از زمان سفر خود را به گشت‌وگذار در مراکز تجاری و فروشگا‌ه‌های شیک و رستوران‌های عالی بگذرانید و در مناطق ساحلی شهر بگردید، این مرکز خرید را انتخاب کنید. این مجموعه یک سالن بولینگ هم دارد که سرگرمی خوبی برای همه اعضای خانواده است.

هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب برای سر زدن به این مرکز تجاری فرصت دارید.

مرکز تجاری سول برودواک (Soul Boardwalk)

مراکز خرید گلدکست

مرکز خرید سول برودواک یک مجموعه‌ی تجاری روباز است که فقط چند قدم از ساحل سرفرز پارادایز فاصله دارد.

در این مرکز تجاری، شب و روز می‌توانید از بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها غذا بخورید. در این رستوران‌ها می‌توانید هم‌زمان با تماشای چشم‌انداز زیبایی از اقیانوس، از غذای خود لذت ببرید. فرقی نمی کند که نوشیدنی و دسر هوس کرده باشید یا انواع پاستا، پیتزا، سوشی، برگر یا استیک. تقریبا هر نوع غذایی که هوس کنید اینجا پیدا می‌شود.

به غیر از کافه‌ها و رستوران‌های عالی، این مجموعه تعدادی بوتیک شیک هم دارد  که برندهای مشهوری در زمینه‌ی مد و لوازم و پوشاک موج‌سواری در آن‌ها شعبه دارند.

پارکینگ رایگان برای مشتریان این مجموعه در نظر گرفته شده است. از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب و روزهای یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب برای سر زدن به این مجموعه فرصت دارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه