برترین ایرلاین های دنیا برای سال ۲۰۱۹ معرفی شدند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
برترین ایرلاین های دنیا برای سال ۲۰۱۹ معرفی شدند

وب‌سایت تحلیل هواپیمایی ایرلاین ‌ریتینگز، برترین ایرلاین‌های دنیا برای سال ۲۰۱۹ را معرفی کرد که ایرلاین‌های سنگاپور موفق به کسب رتبه‌ی اول شدند.

یکی از ایرلاین‌هایی که تمام تلاش را در ۱۲ ماه گذشته به‌کار بسته بود تا ثابت کند بهترین ایرلاین دنیا است، به نظر می‌رسد مزد تلاش خود را گرفت. ایرلاین‌های سنگاپور که ماه اکتبر طولانی‌ترین پرواز بدون توقف دنیا (از سنگاپور به نیویورک) را با موفقیت راه‌اندازی کردند،‌ یک سال موفق را با یک امتیاز جدید به پایان می‌رساند.

برترین ایرلاین های دنیا

این ایرلاین از سد ایر نیوزلند عبور کرد و توسط وب‌سایت تحلیل هواپیمایی ایرلاین ‌ریتینگز که محصولات و امنیت هواپیمایی را رتبه‌بندی می‌کند، به‌عنوان ایرلاین برتر سال انتخاب شد. این اتفاق برای ایر نیوزلند که برای ۵ سال متمادی در صدر بهترین ایرلاین‌ها قرار داشت، قطعا خوشایند نبوده است.

این جوایز به همه هواپیماهای برتر از نظر گران‌ترین سوئیت‌های فرست کلاس تا راحت‌ترین صندلی‌های اکونومی و خوشمزه‌ترین غذاهای سرو شده و... اهدا می‌شود. جفری توماس، سردبیر ارشد ایرلاین ‌ریتینگز می‌گوید:

ایرلاین‌های سنگاپور چندین سال است که از استاندارد طلایی برخوردارند و اکنون در زمینه نوآوری‌های مسافرتی و مدل‌های مدرن و جدید هواپیما پیشرو هستند. سردبیران جایزه‌ی ایرلاین ‌ریتینگز توجه ویژه‌ای به پرواز بدون توقف سنگاپور-نیویورک ایرلاین‌های سنگاپور داشته‌اند و اذعان دارند که رقابت در بالای لیست بین خط هوایی نیوزلند، خطوط هوایی کانتاس و خطوط هوایی ‌قطر خیلی فشرده بود.

برترین ایرلاین های دنیا

این جوایز با استفاده از بازرسان امنیت دولت و بازرسان این صنعت بین‌المللی تهیه و تدوین شده، در ضمن از ۱۲ معیار اصلی نظیر سن ناوگان،‌ نظر مسافران، سودآوری، رتبه‌بندی سرمایه‌گذاری، ‌روابط کارکنان و پیشنهادات ارائه شده نیز استفاده شده است.

جفری توماس توضیح می‌دهد:

با توجه به تجزیه و تحلیل عینی ما از ایرلاین‌های سنگاپور، این ایرلاین در بسیاری از شاخص‌های بازرسی رتبه اول را کسب کرد که یک عملکرد فوق‌العاده به‌شمار می‌رود.

ایرلاین‌های سنگاپور کمی قبل‌تر در سال ۲۰۱۸، ‌موفق به کسب جایزه‌ی بهترین ایرلاین دنیا از اسکای ترکس شده بود و اکنون نیز جایزه بهترین فرست کلاس را از ایرلاین ‌ریتینگز برنده شده است.

برترین ایرلاین های دنیا

خطوط هوایی قطر که رتبه‌ی چهارم را به خود اختصاص داده‌اند، توجه زیادی به غذای عالی و پیشنهادات لوکس، ‌بهترین کترینگ و بهترین بیزینس کلاس دارند. ایرلاین ‌ریتینگز اعلام کرده است:

کیوسوئیت این ایرلاین، یک تجربه‌ی فرست کلاس در زمینه بیزینس کلاس محسوب می‌شود. به این ترتیب جای کمترین شکی برای ما باقی ماند و آن را به‌عنوان یکی از بهترین محصولات بیزینس کلاس رتبه‌بندی کردیم. این خطوط هوایی استانداردی دارند که برخی ایرلاین‌ها آرزوی آن را در ذهن می‌پرورانند.

ایرلاین کانتاس ‌عنوان بهترین سالن استراحت را برای دومین سال پیاپی از آن خود کرد. ایر نیوزلند با اینکه شاید نتواند مقام قهرمانی را به دست آورد،‌ اما این ایرلاین را به خاطر تبحر در سفرهای خیلی طولانی می‌شناسند.

ایرلاین ‌ریتینگز از خطوط هوایی امارات نیز تقدیر کرده است که در رتبه ششم قرار دارد و همچنان پیشگام در ارائه گزینه‌های سرگرمی در داخل هواپیما به حساب می‌آید. علاوه‌براین، امارات جزو اولین ایرلاین‌هایی بود که مانیتورهای پخش ویدئو را در پشت صندلی‌های اکونومی نصب کرد.

برترین ایرلاین های دنیا

گزینه‌های اکونومی نیز جایزه گرفتند. ‌خطوط هوایی کره در دومین سال پیاپی،‌ برای صندلی‌های جادار مستحق دریافت جایزه شد. وست‌جت نیز به‌عنوان ایرلاین ارزان در آمریکا، ویز به‌عنوان ایرلاین ارزان در اروپا؛ ایر آسیا و ایر آسیا ایکس به‌عنوان ایرلاین ارزان در آسیا معرفی شدند.

۱۰ ایرلاین برتر دنیا به ترتیب عبارتند از: خطوط هوایی سنگاپور،‌ ایر نیوزلند، کانتاس، خطوط هوایی قطر، ویرجین استرالیا، امارات، ایوا ایر، کاتای پسفیک ایرویز و خطوط هوایی ژاپن.

 

 عکس‌ برترین ایرلاین‌های دنیا

مطالب مرتبط:

منبع cnn

دیدگاه