با بالش جدید ترتل، در سفر راحت تر بخوابید

نگین توکلی
نگین توکلی دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
با بالش جدید ترتل، در سفر راحت تر بخوابید

بالش‌های ترتل (Trtl) امیدوار هستند که بتوانند انقلابی در نحوه خواب ما در سفر ایجاد کنند تا همه ما سفری آرام‌تر داشته باشیم.

یک خواب کوتاه یا چرت در مسافرت بسیار حیاتی است؛ اما احساس راحتی می‌تواند تبدیل به یک مشکل شود و یک حالت خواب ناراحت و بد می‌تواند تاثیری منفی بر توانایی شما بگذارد. یک بالش گردنی سفری جدید به نام بالش ترتل (Trtl) امیدوار است که با نشانه گرفتن این مشکل، انقلابی در نحوه خواب ما در سفر به راه بیندازد. حضور این بالش بدین معنا است که دیگر لازم نیست دوباره به پنجره تکیه بدهید یا در هنگام خواب سرتان روی شانه نفر کناری یا دست پدرتان بیفتد.

انقلابی در خواب با یک بالش جدید سفری

با وجود این بالش، دیگر سرتان در حالی که ۴۰ بار پلک می‌زنید تا خوابتان ببرد، نمی‌افتد. عکس از بالش ترتل

میشل کوریگن (Michael Corrigan) و دیوید کلوک (David Kellock)، بنیانگذاران ترتل، برای اولین بار یکدیگر را در زمان تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه استرثکلاید (University of Strathclyde) گلاسگو دیدند. آن‌ها زمانی که در مورد سختی خوابیدن در حین یک پرواز با هم صحبت می‌کردند، به یک ایده در مورد بالش‌های مسافرتی دست یافتند. آن‌ها تصمیم گرفتند تا چیزی بهتر خلق کنند و پس از تغییر چندین اسم به علت مشکلات علائم تجاری، آن‌ها بالش‌های ترتل (pronounced turtle) را روانه بازار کردند.

انقلابی در خواب با یک بالش جدید سفری

بالش گردنی ترتل، سبک و در داخل یک کیسه ضد آب است. عکس از بالش ترتل

میشل بر چگونگی راه‌اندازی این تجارت تمرکز کرد و دیوید در بخش گسترش محصول، فعال بود. پنج سال تحقیقات روی ارگونومی خواب (دانش بکار بردن اطلاعات علمی موجود درباره انسان در طراحی محیط کار) به این نسخه بالش، ختم شد. در حالی که بیشتر بالش‌های مسافرتی به شکل یو هستند، بالش ترتل به شکل شال گردن است. بالش بسیار نرم و از جنس پشم نانو ترتل، با بخش داخلی تقویت‌شده با هر شکل شانه و سر، تطبیق پیدا می‌کند.

انقلابی در خواب با یک بالش جدید سفری

بالش گردنی سفر ترتل برای ایجاد بیشترین راحتی، قابل تنظیم است. عکس از بالش ترتل

این بالش دارای یک بافت شبکه‌ای در مرکز خود است که از ایجاد احساس گرما در فرد جلوگیری و پوشش داخلی گردنی آن از حالت سر و گردن شما در بهترین حالت خواب، پشتیبانی می‌کند. با تشکر از ویژگی ارتفاع قابل تنظیم آن برای پشتیبانی بخش داخلی، این بالش دارای ۸۰ حالت مختلف است.

بالش ترتل سبک و قابل شستشو است و با موفقیت در سازمان کیک استارتر (Kickstarter) معرفی شده است.

کیک‌استارتر، شرکتی آمریکایی و عام‌المنفعه برای کمک به پروژه‌های نوآورانه در زندگی بشر است که از استارت‌آپ‌هایی با ایده‌های نوین و خلاقانه استقبال می‌کند. ایده‌های جدید در همه زمینه‌ها از فناوری گرفته تا آشپزی در وب‌سایت این شرکت برای جذب سرمایه عمومی تحت پوشش قرار می‌گیرند. این وب‌سایت در اصل برای طرح و ایده‌های جدید، سرمایه لازم را برای تولید و انبوه‌سازی فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه