۲۱ مهر ماه، آغاز فروش بلیت قطارهای اربعین

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
۲۱ مهر ماه، آغاز فروش بلیت قطارهای اربعین

بلیت قطارهای اربعین از ۲۱ مهرماه آغاز خواهد شد.

شرکت راه‌آهن مانند سال‌های گذشته در تلاش است تمام خدمات خود را به مسافران اربعین ارائه کند. از ۲۸ مهر ماه تا یازدهم آبان ماه قطارهای اربعین آغاز به فعالیت خواهند کرد.

در این مدت ۱۶۰ رام قطار مسافری فوق‌العاده‌ و ۱۳۴ رام قطار ترکیبی میان تهران-مهران فعالیت خواهند کرد. این قطار ابتدا از تهران به سمت کرمانشاه حرکت می‌کند و سپس مسافران از کرمانشاه تا مرز مهران با اتوبوس‌هایی که از قبل برای این جابجایی برنامه‌ریزی شده‌اند به منطقه مرزی منتقل می‌شوند.

برای خرید بلیت مسافران اربعین یک بسته پیشنهادی خاص در نظر گرفته شده که در چارچوب آن مسافران می‌توانند برای مسیر رفت بلیت تهران-نجف را خریداری کنند و برای برگشت نیز مسیر کربلا-مهران و همچنین قطار ترکیبی مهران-تهران پیش‌بینی شده است.

در صورت خرید بلیط از کشور عراق، باید این بلیت با پرداخت ارز خارجی تهیه شود.

در کنار راه‌آهن غرب برای مسیر جنوب نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است. در طول این مدت ۲۶ رام قطار فوق‌العاده‌ برای مسیر جنوب پیش‌بینی شده است و در طول این روزها یک ریل باس، به شکل ۲۴ ساعته در مسیر خرمشهر-شلمچه فعالیت خواهد کرد.

۲۸۰ هزار نفر صندلی برای جابه‌جایی مسافران اربعین در اربعین امسال توسط راه‌آهن در نظر گرفته شده که نسبت به سال قبل ۲۷ درصد افزایش یافته است.

مسافران اربعین برای اطلاعات بیشتر و همچنین خرید بلیت می‌توانند به سایت راه‌آهن یا مراکز و سایت‌های رسمی فروش مراجعه کنند و از روز شنبه ۲۱ مهر ماه از ۱۰ صبح بلیت خود را بخرند.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه