کادو با چونک: جشنواره فروش ویژه دست‌سازه‌های هنری

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
کادو با چونک: جشنواره فروش ویژه دست‌سازه‌های هنری

تصور کنید دستبند یا کیفی که هرروز به‌عنوان بخشی از استایل ظاهری انتخاب می‌کنید، ظروفی که برای پذیرایی استفاده می‌کنید یا حتی لوازم تزیینی موجود در اتاق‌تان با ظرافت و دقت تمام توسط یک هنرمند سرشناس به‌صورت دستی و محدود تولید شده باشد.

حس مثبتی که از خاص بودن وسایل‌تان خواهید داشت چگونه خواهد بود؟ دانستن اینکه با خرید این محصول خاص به گسترش هنر و کارآفرینی کمک کرده‌اید چطور؟

چونک از ۴ سال پیش با شعار «سبک هنری تو» شکل گرفت تا فرصت تجربه کردن این حس خاص و سبک متفاوت را با دست‌سازه‌های اصیل و با کیفیت، برای تعداد هرچه بیشتری از مردم امکان‌پذیر کند و در همین حال از هنرمندانی که به‌دنبال راهی برای ارائه محصولات خود به جامعه هستند نیز حمایت کند؛ محصولاتی که هرکدام بخشی از وجود هنرمند را در دل خود به یادگار می‌گذارند.

جشن چهار سالگی چونک

زمانی که هرکدام از ما به‌دنبال خرید ???? برای یکی از آشنایان هستیم، دائما خوشحالی و غافلگیر شدنش را در ذهن تصور می‌کنیم. گاهی چنین مجسم می‌کنیم که طی سال‌ها این هدیه با او خواهد ماند و هستند افرادی که از او درباره آن هدیه سوال کنند.

چونک

به بهانه ۴ سالگی چونک، به‌مدت یک هفته به بیش از ۲۰۰ کالا با تخفیف ویژه دسترسی خواهید داشت که می‌تواند فرصت خوبی برای خرید یک هدیه متفاوت و جذاب برای عزیزان‌تان باشد.

چونک، فروشگاه اینترنتی صنایع دستی و دست‌سازه‌های هنری است که امکان دسترسی آسان شما را به دست‌سازه‌های خلاقانه ایرانی با شناسنامه مشخص، تصاویر و ویدیوهای باکیفیت، گارانتی اصالت، تضمین مناسب‌ترین قیمت و ارسال رایگان فراهم می‌سازد تا در میان انبوهی از ایده‌های نو و سبک‌های متنوع، به سبک هنری مورد نظرتان دست پیدا کنید. در چونک تنوع وسیعی از کالاهای متفاوت مثل کیف، ظروف مسی، شیشه، سفال و سرامیک، چوب، زیورآلات و فرش و همچنین محصولاتی برگرفته از هنر سنتی ایران هم‌چون میناکاری، خاتم‌کاری، قلم‌زنی، فیروزه کوبی فراهم شده است تا خرید آنلاین و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

تولد چهار سالگی چونک

???? با چونک

در مدت جشنواره، پس از تکمیل خرید با صفحه‌ای روبه‌رو خواهید شد که با کلیک روی «دریافت جایزه» می‌توانید شانس خود را برای دریافت تمام یا بخشی از هزینه‌ی خریدتان به‌صورت اعتبار هدیه چونک امتحان کنید. علاوه بر این، در صورتی که کالای خریداری شده توسط شما برای هدیه به دوستان‌تان باشد، ما در چونک به‌صورت کاملا رایگان محصول مورد نظرتان را با بسته‌بندی خاص و کارت تبریک ارسال خواهیم کرد تا حس رضایت شما را دوچندان کنیم.

ضمانت‌ چونک

اگرچه تمام کالاهای ارائه شده در چونک توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار گرفته و همگی از ضمانت اصالت برخوردارند؛ اما در صورتی که به هر دلیلی از کالای خریداری شده رضایت نداشته باشید، به شما تضمین می‌دهیم که تا ۷ روز امکان بازگشت کالا برای شما فراهم خواهد بود.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین ????? ???? ????، دست‌سازه‌ها را مشاهده کنید و در فرصت موجود، از تخفیف‌های ویژه بهرمند شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه