سریلانکا ایرلاین به عنوان وقت شناس ترین ایرلاین جهان معرفی شد

زینب موحدی
زینب موحدی شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
سریلانکا ایرلاین به عنوان وقت شناس ترین ایرلاین جهان معرفی شد

 سریلانکا ایرلاین، حامل پرچم کشور سریلانکا، از میان ۴۱ شرکت هواپیمایی بین‌المللی مختلف به عنوان وقت‌شناس‌ترین ایرلاین جهان انتخاب شد. 

سریلانکا ایرلاین، شرکت هواپیمایی ملی سریلانکا، توسط شرکت بین‌المللی تجزیه و تحلیل اطلاعات پرواز «فلایت استاتس» (Flightstats) به عنوان وقت‌شناس‌ترین شرکت هواپیمایی در سطح دنیا معرفی شد.

این انتخاب با توجه به داده‌های تحلیل شده توسط فلایت استاتس انجام شد و سریلانکا ایرلاین در دو مقوله‌ی مهم «ایرلاین جهانی» و «ایرلاین مهم» برگزیده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که ۹۱٫۳۷ درصد از پروازهای این شرکت هواپیمایی در ماه سپتامبر سر وقت از پیش تعیین شده انجام شد. همچنین این بیانیه اعلام می‌کند که فلایت استاتس اطلاعات مربوط به ۴۱ شرکت هواپیمایی مختلف را از اروپا، آمریکای شمالی، آسیا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی را تحلیل کرده است که شامل چندین شرکت هواپیمایی بزرگ و معتبر جهان می‌شود.

تداوم عملکرد به موقع و سطح بالای سریلانکا ایرلاین نتیجه‌ی فرآیند ساختار یافته ای است که بر عملکرد همه‌ی ادارات و کارمندانی که در بخش‌های مختلف عملیات، مسئولیت‌هایی را به عهده دارند نظارت می‌کند و در میان آن‌ها هماهنگی ایجاد می‌کند.

میزان توجهی که به نظارت بر وقت‌شناسی می‌شود بسیار بالا است و هیچ لغزش احتمالی را در روند عملیات نمی‌پذیرند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه