تماشا کنید؛ طبیعت اسکاتلند از نگاهی متفاوت

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد جمعه، ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
تماشا کنید؛ طبیعت اسکاتلند از  نگاهی متفاوت

اسکاتلند، با طبیعت رویایی و مناظر خارق‌العاده و همچنین آثار تاریخی متعدد با معماری منحصربه‌فرد خود، بهشتی در  شمال غرب اروپا و یکی از زیباترین کشورهای جهان است.

اروپا قاره‌ همیشه سبز، کشورهای فوق‌العاده جذاب با طبیعتی رویایی و منحصر‌به‌فرد را در خود جای داده است و اسکاتلند هم یکی از  این کشورها در شمال غرب این قاره است. اسکاتلند تقریبا از تمام عناصر طبیعی که طبیعت یک کشور را بی‌بدیل می‌کند، برخوردار است. این کشور در زمره زیباترین کشورهای جهان قرار دارد و این موضوع خود دلیل کاملا قانع‌کننده‌ای برای سفر به آن است.

اسکاتلند

اسکاتلند با ۷۹۰ جزیره یکی از زیباترین کشورهای جهان نیز محسوب می‌شود 

اکثر ارتفاعات این کشور با چمنزارهای بسیار زیبا مفروش شده که مناظری باورنکردنی خلق کرده‌اند. در ضمن موقعیت این کشور به گونه‌ای است که از هر چهار طرف با دریا احاطه شده و ۷۹۰ جزیره را در نیز دربرگرفته است. یکی از بهترین مقاصد گردشگری این کشور برای طبیعت‌دوستان، جزیره بارا است که به معنای واقعی کلمه طبیعت سحر‌انگیزی دارد. برخی از کوه‌های این کشور هم با جنگل‌های انبوه پوشیده شده است و در پاییز مناظر اغواکننده‌‌ای را به نمایش می‌گذارند.

اسکاتلند

در ادامه شما را به تماشای کلیپی زیبا از تصاویر هوایی طبیعت و آثار تاریخی این کشور که با پهپاد تهیه شده است، دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه