اولین پرواز مستقیم رویال برونئی ایرلاینز از لندن به برونئی

نگین توکلی
نگین توکلی چهار شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵
اولین پرواز مستقیم رویال برونئی ایرلاینز از لندن به برونئی

اولین پرواز مستقیم تاریخ از کشور برونئی سرای صلح به فرودگاه هیترو لندن در روز یکشنبه انجام شد.

شرکت هواپیمایی رویال برونئی ایرلاینز، موفق شد سرویس هوایی روزانه مستقیم فرودگاه هیترو لندن به برونئی و بالعکس را پس از پرواز افتتاحیه، را راه‌اندازی کند.

اولین پرواز برونئی به فرودگاه هیترو لندن که در روز یکشنبه ساعت ۶:۵۰ صبح به زمین نشست، عنوان اولین پرواز مستقیم در تاریخ میان این دو سرزمین را به خود اختصاص داد.

هواپیمای دریم لاینر بوئینگ ۷۸۷ رویال برونئی ایرلاینز، شامل کابین‌های ارتفاع کم، نویز کم و تلاطم پایین که حس پرواز زدگی را کاهش می‌دهد در این مسیر پرواز می‌کند.

سرویس جدید رویال برونئی شامل یک پرواز با یک توقف به ملبورن نیز می‌شود که انتخاب‌های جدیدی را در اختیار مسافرانی می‌گذارد که می‌خواهند از مکان‌های جدید دیدن کنند.

زمان پرواز مستقیم لندن به بروئنی، حدود ۱۳٫۶ ساعت و پرواز لندن-برونئی-ملبورن، ۲۲٫۲ ساعت در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه‌ها و ۲۴٫۳ ساعت در روزهای دیگر است.

کرم چاند، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی رویال برونئی ایرلاینز با پرواز افتتاحیه روز یکشنبه صبح به لندن رفت تا در جشن‌های فرودگاه هیترو شرکت کند.

چاند گفت:

امروز، روز مهمی برای انگلستان و آسیا است.

صنعت گردشگری در برونئی با پیشرفتی بی‌نظیر روبه‌رو است و شروع این پروازهای مستقیم به ارتقای این صنعت و همچنین جایگاه رویال برونئی ایرلاینز به‌عنوان یکی از شرکت‌های هواپیمایی آسیای جنوب شرقی کمک خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه