هتل های آبادان؛ اقامت در کنار اروندرود

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان سه شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
هتل های آبادان؛ اقامت در کنار اروندرود

آبادان از شهرهای جنوبی ایران است که هتل‌های آن، با طیف گسترده‌ای از امکانات و تجهیزات، اقامتی دلپذیر را برای مسافران به ارمغان می‌آورند.

آبادان مهم‌ترین شهر استان خوزستان است که در گذشته به عنوان مدرن‌ترین و به روز‌ترین شهر ایران و خاورمیانه شناخته می‌شده، و امروز نیز مکان مناسبی جهت گردش و سیاحت به شمار می‌رود. به همین دلیل، هتل‌های این شهر نیز در سال‌های اخیر، مورد بازسازی قرار گرفته‌اند. هم اکنون هتل های آبادان، با امکانات و تجهیزات متنوع، طیفی از ۲ ستاره تا ۵ ستاره را در بر گرفته و زمینه انتخاب را برای مسافران گسترده‌تر خواهند کرد.

هتل پارس کاروانسرا آبادان

لیست هتل‌های معرفی شده در مقاله

هتل پارس کاروانسرا (۵ ستاره)

هتل پارسیان آزادی (۴ ستاره)

هتل نخل (۳ ستاره)

هتل امیر کبیر (۳ ستاره)

هتل کیوان (۲ ستاره)

هتل آزادی (۲ ستاره)

هتل پارس کاروانسرا

هتل پارس کاروانسرا تنها هتل ۵ ستاره آبادان است که در سال ۱۳۵۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، در دوران جنگ تحمیلی تعطیل بوده و در اختیار رزمندگان اسلام قرار داشته است. هم اکنون نیز، آثار باقی مانده از جنگ به صورت ماکت در هتل وجود دارد. پس از جنگ، طی سال‌های ۱۳۷۰ تا ۷۴ این هتل مورد بازسازی قرار گرفته و در سال ۱۳۸۷ به گروه هتل‌های پارس واگذار شده است. در حال حاضر این هتل دارای اتاق‌های یک تخته لوکس، دو تخته لوکس توئین و دبل، سوئیت معمولی یکخوابه دو نفره، اتاق سه تخته لوکس، سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره و اتاق کانکت چهار نفره است. همچنین هتل پارس کاروانسرا با فاصله خیلی کوتاهی به سینما نفت، موزه آبادان، مسجد رنگونیها، دریاجه بریم، باراز مرکزی و اروند رود دسترسی دارد.

هتل پارس کاروانسرا آبادان

امکانات هتل:

روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، صبحانه، پاورسوئیچ، اینترنت رایگان در اتاق، کتابخانه، آژآنس مسافرتی، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و هماهنگی، خدمات تشریفات ویژه، آسانسور، فروشگاه، زنگ هشدار، کافی شاپ، اتاق چمدان، کافی نت، زمین تنیس، سالن ورزشی، خدمات باربری، وسایل بدنسازی، خدمات برای توان خواهان، خدمات تهیه بلیط، فضای سبز، زمین ورزشی، آرایشگاه، خدمات تور، پارکینگ، مینی بار با هزینه، اینترنت در لابی، خشکشویی

آدرس: آبادان، میدان بریم، جنب فرودگاه بین‌المللی

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی (پرشین سابق) تنها هتل ۴ ستاره آبادان است که در سال ۱۳۴۷ تاسیس شده، در سال ۱۳۷۲ مورد بازسازی قرار گرفته و در ۷۴ نیز نام خود را به هتل آزادی آبادان، تغییر داده است. پس از آن، از سال ۱۳۸۴ این هتل زیر نظر گروه هتل‌های پارسیان قرار گرفته و با تغییر نام خود به هتل پارسیان آزادی، در دو فاز شرقی و غربی فعالیت دارد. این هتل دارای اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، دو تخته توئین و دبل، اتاق سه تخته و ۲ باب اتاق ویژه توان خواهان است. همچنین این هتل، در فاصله بسیار کوتاهی از سینما نفت، موزه آبادان، مسجد رنگونیها، دریاچه بریم و بازار مرکزی قرار دارد.

هتل پارسیان آزادی آبادان

امکانات هتل:

روم سرویس، صبحانه، پاورسوئیچ، اینترنت در اتاق، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، آژانس مسافرتی، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، مینی بار با هزینه، استخر، اینترنت در لابی، خشکشویی، پارکینگ

آدرس: آبادان، منطقه بریم

هتل نخل

هتل نخل که از هتل‌های سه ستاره آبادان است، در سال ۱۳۸۳ ساخته شده در سال ۹۵ مورد بازسازی قرار گفته است. این هتل در ۲ طبقه و ۳۱ واحد اقامتی، دارای سوئیت‌های یک خوابه دو نفره دبل و توئین، دو خوابه چهار نفره و سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره است.

هتل نخل آبادان

امکانات هتل:

روم سرویس، اینترنت رایگان در اتاق، صبحانه، بالکن، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تشریفات ویژه، صندوق امانات، کافی شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات برای توان خواهان، خدمات تهیه بلیط، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، مینی بار با هزینه، اینترنت در لابی، خشکشویی

آدرس: آبادان، بلوار آزادی، جنب فرودگاه بین‌المللی

هتل امیر کبیر

هتل امیر کبیر که یکی از هتل‌های سه ستاره آبادان است، در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به مرکز شهر نزدیک بوده و با مکان‌های مانند بازار ته لنجی‌ها، بازار ماهی فروشان، موزه صنعت نفت و اسکله کشتی‌ها، فاصله کوتاهی دارد. هتل امیر کبیر دارای واحدهای اقامتی یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته ( سه تخته به همراه یک کاناپه) و سوئیت ( سه تخته به همراه دو کاناپه) است.

هتل امیر کبیر آبادان

امکانات هتل:

آسانسور، صندوق امانات، رستوران، اینترنت داخل اتاق، اینترنت در لابی، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، سالن کنفرانس، صبحانه

هتل امیر کبیر آبادان

آدرس: آبادان، خیابان امیر کبیر، نبش خیابان کاشانی

هتل کیوان

هتل کیوان از هتل‌های دو ستاره آبادان به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۵ تاسیس شده و در سال ۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به پل کابلی، اروندرود و کلیسای ارامنه آبادان بسیار نزدیک بوده و دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت سه تخته و چهار تخته است.

هتل کیوان آبادان

امکانات هتل:

رستوران، پارکینگ، اینترنت در اتاق، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس

آدرس: آبادان، خیابان منتظری

هتل آزادی

هتل آزادی از هتل‌های دو ستاره آبادان است که پیش از جنگ تحمیلی ساخته شده و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در ۴ طبقه و ۳۰ واحد اقامتی، دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و سوئیت سه نفره است.

هتل آزادی آبادان

امکانات هتل:

صبحانه، پاورسوئیچ، اینترنت در اتاق، صندوق امانات، آسانسور، کافی شاپ، اتاق سیگار، خدمات باربری، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات برای توان خواهان، شبکه پخش فیلم، خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، اینترنت در لابی

آدرس: آبادان، خیابان طالقانی، نبش زابل

منبع عکس: سایت جاباما و گوگل مپ

مطالب مرتبط:

دیدگاه