با مستر کارت، بیشتر عاشق سفر می‌شی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
با مستر کارت، بیشتر عاشق سفر می‌شی

خرید ارز، تبدیل ارز خریداری شده به ارز رایج کشوری که به آن سفر کرده‌ایم و دردسرها و خطرات حمل پول نقد در سفر... همه این‌ها را می‌توان با خرید یک مستر کارت حل کرد؛ اما چطور می‌توان مستر کارت خرید؟

برای خرید مستر کارت راه آسانی در پیش دارید، به‌راحتی می‌توان با کارت عضو شتاب و یک پاسپورت برای خریدنش اقدام کرد؛ اما پیش از اینکه برای خرید اقدام کنید، بهتر است کمی فکر کنید که واقعا چرا باید چنین کاری کرد و خریدن کارتی که به شما امکان برداشت پول از خودپردازهای خارج از کشور یا خرید از پوز فروشگاهی می‌دهد، چه سودی برای شما دارد؟

مزایای خرید مستر کارت برای سفرهای خارجی

تصور کنید که تصمیم گرفتید یک ماه یا ۲ ماه دیگر با خانواده به کشوری مثل فرانسه سفر کنید. برای خریدن بلیط هواپیما اقدام می‌کنید که ناگهان می‌بینید در یک سایت خارجی یک پیشنهاد ویژه با قیمتی نزدیک به نصف بلیط‌های در دسترس شما وجود دارد. اگر یک مستر کارت تراول داشته باشید، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید.

مستر کارت تراول

خب، مرحله بعد هم که مشخص است: رزرو هتل یا هر جایی برای اقامت در کشوری که به آن سفر می‌کنید. نظرتان درباره رزرو بدون واسطه هتل چیست؟ وارد سایت‌های معروف رزرو هتل بشوید و خیلی راحت با وارد کردن اطلاعات مستر کارت تراول پلاس، اتاق مورد نظر خود را Book کنید.

حالا همه چیز آماده است، وقت بستن چمدان‌ها و پرواز به‌سمت مقصد رسیده است. فقط باید مقداری ارز تهیه کنید که پس از رسیدن به مقصد آن را تبدیل کرده و خرید کنید یا هزینه‌ها را بپردازید. البته با داشتن مستر کارت، این مرحله را پیش از این گذرانده‌اید. اگر به پول بیشتری از موجودی کارت خود نیاز دارید، تنها کافی است وارد پنل کاربری خود در سایت نیک پرداخت شوید و مستر کارت را هرچقدر که دوست دارید شارژ کنید. نگران نباشید، در سفر پول کم نمی‌آورید. شما می‌توانید هر لحظه که بخواهید مستر کارت خود را شارژ کنید.

همه خرج سفر به حساب مستر کارت

مستر کارت تراول

مستر کارت تراول پلاس برای سفر ساخته شده است. با داشتن این کارت می‌توانید از تمام پوزهای فروشگاهی که به درگاه مستر کارت متصل هستند، خرید کنید. دیگر خبری هم از دردسرهای تبدیل پول در صرافی نیست، مستر کارت خودش ارزها را به هم تبدیل می‌کند تا فقط زحمت کارت کشیدن به پای شما باشد.

پول نقد نیاز دارید؟ یک خودپرداز پیدا کنید و مستر کارت تراول پلاس را درون آن قرار بدهید. می‌توانید روزانه معادل ۵۰۰ دلار پول نقد از خودپرداز دریافت کنید!

با این حساب به نظر می‌رسد اگر سفر خارجی در پیش داریم، مستر کارت تراول پلاس هم باید با خودمون ببریم! برای اطلاعات خرید این مستر کارت و اطلاعات بیشتر درباره امکانات و نحوه شارژ، به صفحه مخصوص مستر کارت تراول در سایت نیک پرداخت سر بزنید. با داشتن این کارت بیشتر عاشق سفر کردن می‌شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه