تماشا کنید؛ سافاری در ماداگاسکار

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد جمعه، ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
تماشا کنید؛ سافاری در ماداگاسکار

سافاری در ماداسگار، تماشای جنگلهای انبوه این حیوانات، گونه‌های گیاهی و جانوری خاص و نادر و شنا کردن در دریای فیروزه‌ای رنگ اطراف جزیره، خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی برای شما رقم‌ می‌زند.

ماداگاسکار جزیره‌ای سراسر شگفتی و زیبایی است که هر گوشه از طبیعت شما را متحیر می‌کند. در این جزیره می‌توانید گونه‌های نادر جانوری را از جمله آفتاب‌پرست‌های پلنگی و سیفاکاها را تماشا کنید؛ آفتاب‌پرست پلنگی با رنگ‌های متنوع و گرم خود توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند و جست‌و‌خیز سیفاکاها در میان درختان نیز واقعا تماشایی است. سیفاکاها تنها در جزیره ماداگاسکار یافت می‌شوند. قطعا سافاری در ماداگاسکار و تماشای حیا‌ت‌وحش و شگفتی‌های این جزیره از نزدیک تجربه‌‌ای بی‌نظیر و هیجان‌انگیز است

ماداگاسکار

در ماداگاسکار جانوران بسیار نادر و در معرض خطر انقراض دیگری نیز وجود دارند و در مورد اکثر گونه‌ها ماداگاسکار تنها زیستگاهی است که می‌توانید در آن این موجودات را از نزدیک تماشا کنید.

آفتاب پرست

درختان بائوباب که عمر برخی از آن‌ها بیش از ۱۰۰۰ سال است، از دیگر شگفتی‌های این جزیره هستند که با ظاهر منحصر‌به‌فرد خود در قسمتی از جزیره در کنار یکدیگر قد علم کرده‌‌اند. ارتفاع این درختان می‌تواند به ۵ تا ۳۰ متر و قطر آن‌ها می‌تواند به ۷ تا ۱۱ متر برسد؛ درختان بائوباب می‌توانند تا ۱۲۰ هزار لیتر آب نیز در خود ذخیره کنند که بسیار شگفت‌انگیز است.

درختان بائوباب

صخره‌های جینگی از دیگر عجایب این جزیره هستند که فضایی به وسعت چندین کیلومتر را پوشانده‌اند. این صخره‌ها بر اثر بارش باران‌های اسیدی فرسایش یافته‌اند و به این اشکال زیبا درآمده‌اند. تنها در مادگاسکار می‌توانید شاهد این تعداد از صخره‌های مرتفع و مخروطی در کنار هم باشید. در ضمن در میان شکاف‌های بین صخره‌ها که عمق آن‌ها به ۱۰۰ می‌رسد، درختانی روییده‌اند که باعث ایجاد حیات در میان این صخره‌های سخت شده‌اند.

صخره های جینگی

در ادامه شما را به تماشای کلیپی دعوت می‌کنیم که در آن جنگل‌های انبوه، گونه‌های نادر گیاهی و جانوری، درختان بائوباب، صخره‌های جینگی و ساحل زیبای جزیره با شن‌های سفید و درخشان به تصویر کشیده شده است.

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط:

منبع کچارو

دیدگاه