بهترین مقاصد برای سفر انفرادی زنان کجاست؟

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
بهترین مقاصد برای سفر انفرادی زنان کجاست؟

طبق یک تحقیق مشخص شده است که زنان، کشورهایی را برای سفر انفرادی انتخاب می‌کنند که در زمینه رعایت حقوق زنان، فرهنگ، مناظر دیدنی و ماجراجویی رتبه بالایی داشته باشند.

سفر انفرادی رو به افزایش است و فقط  در سال ۲۰۱۷، گوگل سرچ برای عبارت «سفر انفرادی زنان» بیش از ۱۰۰ میلیون بار بوده است. آمپرسند تراول (Ampersand Travel) اقدام به راه‌اندازی وندر ویمن ایندکس (Wander Women Index) کرده و تحقیقاتی انجام داده است که کدام کشورها برای سفر انفرادی زنان، بهترین مقاصد هستند. در این ایندکس، کشورها بر اساس رعایت حقوق زنان، فرهنگ، مناظر دیدنی، ماجراجویی و اینستاگرام‌پسند بودن (این عوامل همگی جزو مواردی بوده است که زنان برای سفر انفرادی به آنها اهمیت می‌داده‌اند)، طبقه‌بندی شده‌اند. در اینجا قصد داریم به سه مقصد اول این لیست برای مسافرت انفرادی زنان بپردازیم.

 ژاپن

سفر انفرادی

ژاپن، کشور زیبایی است که به لطف درصد فوق‌العاده پایین جرم، در صدر این لیست قرار دارد. علاوه بر این، فعالیت‌های زیادی نظیر بازدید از شهرهای پیشرفته مثل توکیو و تماشای پارک‌های ملی زیبا در کل کشور، برای مسافران انفرادی وجود دارد.

فرانسه

سفر انفرادی

فرانسه به خاطر نمره بالایی که در زمینه رعایت حقوق زنان دارد، در رتبه دوم این لیست قرار می‌گیرد. این خبر خوشی برای مسافران انفرادی به حساب می‌آید، ضمنا این کشور مقصدی عالی برای عاشقان غذا، نوشیدنی و فرهنگ است.

اسپانیا

سفر انفرادی

اسپانیا رتبه بالایی در زمینه ماجراجویی دارد و مقصدی فوق‌العاده برای مسافرانی است که به دنبال یک چیز متفاوت هستند. صحنه غذایی شگفت‌آوری نیز در این کشور به چشم می‌خورد که مایه افتخار اسپانیایی‌ها است.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه