کشتی تایتانیک جدید، سفر خود را در سال ۲۰۲۲ از دبی شروع می‌کند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی یکشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
کشتی تایتانیک جدید، سفر خود را در سال ۲۰۲۲ از دبی شروع می‌کند

کشتی تایتانیک جدید که با مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار توسط شرکت بلو استار لاین ساخته شده است، در سال ۲۰۲۲ اولین سفر خود را از شهر دبی آغاز خواهد کرد.

طرفداران کشتی‌های تاریخی و لوکس شاید علاقه‌مند باشند که بدانند نسخه کپی‌شده تایتانیک RMS، سفر دو هفته‌ای خود را در سال ۲۰۲۲ از شهر دبی آغاز خواهد کرد.

کشتی تایتانیک

این سفر بزرگ از دبی به سمت ساوتمهتون خواهد بود و در ادامه، سفرهای منظمی بین انگلیس و آمریکا در طول تابستان و بعد در سایر ایام سال انجام می‌شود. در واقع به گفته مالک آن، بلو استار لاین، این کشتی سفرهای جهانی را در دستور کار خود دارد. این کشتی به همان اندازه نام کشتی، لوکس و شیک است و هر نوع امکانات مدرن و تکنولوژی قرن ۲۱ در آن به چشم می‌خورد. کسانی که از سرنوشت کشتی اصلی تایتانیک باخبر هستند، مطمئن باشند که این کشتی مجهز به آخرین و جدیدترین سیستم راه‌یابی و امنیتی است.

کشتی تایتانیک

باوجودی که اسم این کشتی برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ مطرح شده بود، اما پروژه آن به خاطر مشکلات مالی متوقف شد. به هر حال با برطرف شدن مشکلات، کار ساخت این کشتی با رقم ۵۰۰ میلیون دلار به پایان رسید و می‌تواند ۲۴۰۰ مسافر و ۹۰۰ خدمه را جابه‌جا کند.

کشتی جدید تایتانیک همان فضای داخلی و طراحی کابین‌های کشتی اصلی را دارد و در عین حال رویه‌های مدرن امنیتی و روش‌های مسیریابی و ناوبری و تکنولوژی قرن ۲۱ را درهم آمیخته است.

کشتی تایتانیک

کلایو پالمر، رئیس بلو استار لاین می‌گوید:

این کشتی همان مسیر اصلی تایتانیک را طی خواهد کرد و مسافران را از ساوتمهتون به نیویورک جابه‌جا می‌کند؛ اما فقط در این مسیر حرکت نمی‌کند و با حرکت در دور دنیا، مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به هر بندری که می‌رود باعث جلب توجه و کنجکاوی مردم خواهد شد.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه