بهترین رستوران های استراسبورگ، فرانسه

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های استراسبورگ، فرانسه

استراسبورگ، یکی از شهرهای بزرگ فرانسه، مقصدی عالی برای امتحان کردن بهترین غذاهای فرانسوی و آلزاسی در بهترین و مجلل‌ترین رستوران‌ها است.

اگرچه استراسبورگ اکنون در فرانسه قرار دارد، اما ریشه آلمانی آن بسیار مشهود است. اگر با تور فرانسه سفر می‌کنید، خرید کردن از فروشگاه‌ها و بوتیک‌های این شهر را از دست ندهید.

استراسبورگ به‌عنوان یک شهر بزرگ و توریستی، رستوران‌ های زیادی دارد. تعدادی از رستوران‌های این شهر، جزو بهترین رستوران‌های اروپا هستند و ستاره‌ی میشلن دارند. گردشگرانی از سراسر دنیا به‌علاوه‌ی اهالی شهر، برای سر زدن به این رستوران‌ها از مدت‌ها قبل میز رزرو می‌کنند.

در این منطقه، هم محصولات محلی باکیفیت به‌راحتی قابل دسترسی است و هم بهترین سرآشپز های دنیا، در لوکس‌ترین رستوران‌ها فعالیت می‌کنند. اگر جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که غذا خوردن در رستوران‌های لوکس و مجلل را دوست دارید، در استراسبورگ هرگز ناامید نمی‌شوید.

استراسبورگ، شهری در شرق فرانسه، یک مرکز فرهنگی عالی و مقصدی ایدئال برای دوستداران غذا است. انواع رستوران‌های سنتی و غیرسنتی و حتی رستوران‌های تلفیقی در این شهر فعالیت می‌کنند.

در ادامه بهترین رستوران‌های شهر را معرفی می‌کنیم و ابتدا به سراغ رستوران‌هایی می‌رویم که ستاره‌ی میشلن دارند.

رستوران 1741

رستوران های استراسبورگ

رستوران 1741 یک رستوران فرانسوی عالی است که نام آن، سال ساخت قصر روآن، یکی از آثار تاریخی شهر را نشان می‌دهد. صاحب رستوران فردی به نام سدریک مولو است. او همیشه می‌خواست رستورانی رویایی با طعمی به‌یادماندنی داشته باشد تا تحسین مشتریان را برانگیزد و در این کار، موفق شده است. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید.

رستوران Au Crocodile

رستوران Au Crocodile یک رستوران بسیار مجلل است که در بنایی قرن نوزدهمی قرار دارد. کارکنان رستوران، رفتاری بسیار گرم و دوستانه و حرفه‌ای دارند و این اولین چیزی است که توجهتان را جلب می‌کند. سبک آشپزی رستوران، کاملا مدرن و خلاقانه است و توانسته یک ستاره‌ی میشلن را از آن خود کند. این رستوران برای وعده‌های ناهار و شام، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است.

رستوران Buerehiesel

رستوران های استراسبورگ

رستوران Buerehiesel یکی دیگر از رستوران‌های ستاره‌دار این فهرست است. از ویژگی‌های رستوران‌هایی که ستاره‌ی میشلن دارند می‌توان به دقت، اشتیاق و سخت‌کوشی کارکنان و سرآشپزان آن اشاره کرد. این رستوران در یک خانه‌ی سنتی آلزاسی قرار دارد و فضای اطراف آن سرسبز و زیبا است. مهمانان، در این رستوران علاوه بر خوردن لذیذترین غذاهای باکیفیت، از تماشای چشم‌اندازهای زیبای فضای سبز، لذت می‌برند. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید.

اگر می‌خواهید حال‌وهوای روستاهای آلزاسی را تجربه کنید و در عین حال زیاد از شهر فاصله نگیرید می‌توانید به رستوران Buerehiesel سر بزنید. رستوران درست در مرکز یک پارک قرار دارد. این پارک وسیع دارای آبشار و یک باغ‌وحش مینیاتوری است. رستوران در بخش‌های جنگلی پارک قرار گرفته است. این رستوران در اصل به‌عنوان یک خانه ی مزرعه‌داری آلزاسی ساخته شده است و بعدها آن را جزء به‌ جزء به شهر منتقل کرده‌اند تا به این رستوران تبدیل شود. توجه به جزییات در غذاهای رستوران هم قابل‌مشاهده است. این رستوران غذاهای کلاسیک فرانسوی سرو می‌کند و یک ستاره‌ی میشلن هم دارد.

رستوران Gavroche

رستوران Gavroche توسط یک پدر و پسر اداره می‌شود. منوی رستوران شامل غذاهای سالم و تازه است. مواد اولیه مورد استفاده در این غذاها مستقیما از مزرعه به رستوران منتقل می‌شوند و در نهایت تازگی و کیفیت عرضه می‌شوند. حتی نان رستوران هم همین جا تهیه می‌شود. غذای ویژه‌ی رستوران جگر چرب است که به شیوه‌ای خاص تهیه می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید.

رستوران Umami

رستوران های استراسبورگ

رستوران Umami یک رستوران تلفیقی لوکس است. نام رستوران، یک کلمه‌ی ژاپنی است. این رستوران عالی در محله‌ی پتیت فرانس قرار دارد و دارای فضایی دنج و دوست‌داشتنی است. منوی رستوران شامل غذاهای لذیذ  خلاقانه است که در واقع تلفیقی از سبک‌های مختلف آشپزی و تلفیقی از طعم‌های متنوع است.

رستوران Esprit Terroir

رستوران Esprit Terroir یک تالار غذاخوری مجلل با فضایی گرم و زیبا است. سبک آشپزی در این رستوران، آشپزی خلاقانه و تلفیقی است. منوی رستوران با توجه به فصل، دائما تغییر می‌کند و همیشه بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهایی که می‌توان با محصولات فصل تهیه کرد، در منوی آن دیده می‌شود. تک تک مواد اولیه‌ی مورد استفاده‌ی رستوران، با دقت انتخاب می‌شوند و بالاترین کیفیت ممکن را دارند. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب کنید.

رستوران L’Ancienne Douane

رستوران های استراسبورگ

رستوران L’Ancienne Douane مکانی ایدئال برای لذت بردن از منظره‌ی کانال استراسبورگ در شب است. ساختمان اصلی رستوران در سال ۱۳۵۸ میلادی ساخته شده است ولی تابه‌حال سه بار تخریب و بازسازی شده است. یک بار در سال ۱۴۷۹ بر اثر آتش‌سوزی ویران شد. یک بار در سال ۱۹۴۴ بر اثر بمباران و بار آخر در آتش‌سوزی در سال ۲۰۰۰. خوشبختانه این ساختمان به زیبایی بازسازی شده است. محیطی بسیار گرم و جذاب دارد و منوی آن قیمت‌های قابل‌قبولی دارد.

رستوران Au Petit Bois Vert

رستوران Au Petit Bois Vert رستورانی بی‌نظیر با فضایی دوست‌داشتنی است. یک درخت بزرگ، روی میز و صندلی فضای باز رستوران سایه می‌اندازد. می‌توانید یک بعدازظهر به این رستوران سر بزنید و در حالی که نوشیدنی می‌خورید، از دیدن منظره‌ی رودخانه در محله‌ی پتیت فرانس لذت ببرید. اگر هوا برای استفاده از میز و صندلی‌های فضای باز مناسب نبود، می‌توانید در محیط جذاب داخل رستوران از غذای خود لذت ببرید.این رستوران به‌شکل خانه‌های قدیمی مزرعه‌داران، تزیین شده است. این رستوران بهترین رستوران شهر برای خوردن غذاهای سنتی است که با گوشت شکار تهیه می‌شوند و این غذاها بخش مهمی از منوی سنتی رستوران را تشکیل می‌دهند.

رستوران El Pimiento

رستوران های استراسبورگ

رستوران El Pimiento یک رستوران اسپانیایی است. اگر از خوردن غذاهای سنتی آلزاسی خسته شده‌اید، می‌توانید به این رستوران سر بزنید و بهترین غذاها و نوشیدنی‌های اسپانیایی را امتحان کنید. مشهورترین غذاهای اسپانیایی مثل پائیا و کالاماری را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید و لذت ببرید. همچنین اگر دوست دارید از مسیر توریستی فاصله بگیرید و تجربه‌ای بومی‌تر داشته باشید، حتما اینجا را برای غذا خوردن انتخاب کنید.

رستوران Les Haras de Strasbourg

رستوران Les Haras de Strasbourg تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است. فرانسوی‌ها استعداد خاصی در تلفیق معماری سنتی و مدرن دارند. این رستوران هم از این قاعده مستثنی نیست. بنای رستوران در اواسط قرن هجدهم ساخته شده است. این ساختمان، نمایی آجری و سقفی بلند دارد و با پلکان‌های چوبی مارپیچ مزین شده است. به همین دلیل فضایی جذاب و دیدنی دارد. این رستوران از نظر طراحی بارها جوایز مختلفی گرفته و به‌عنوان بهترین رستوران دنیا و بهترین رستوران اروپا انتخاب شده است.

رستوران Maison des Tanneurs

رستوران های استراسبورگ

رستوران Maison des Tanneurs در محیطی زیبا در منطقه‌ی تاریخی پتیت فرانس قرار دارد. بنای رستوران، در کنار رودخانه قرار گرفته است و به سبک خانه‌های سنتی منطقه طراحی شده است. این بنا در ابتدا در سال ۱۵۷۲ ساخته شد و در سال ۱۹۴۹، به‌طور کامل بازسازی و مرمت شد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای آلزاسی با قیمت‌های معقول است.

رستوران Maison Kammerzel

رستوران Maison Kammerzel فضایی بسیار دوست داشتنی و زیبا دارد و انگار از دل قصه‌های قدیمی بیرون آمده است. قدمت این بنای چند طبقه به سال ۱۴۹۷ برمی‌گردد و مشرف به کلیسای جامع و یک حیاط زیبا قرار دارد. نمای رستوران از بیرون بسیار چشمگیر و زیبا است به‌خصوص شب‌های کریسمس که به زیبایی نورپردازی می‌شود. فضای داخلی رستوران نیز به‌اندازه‌ی فضای بیرونی آن، چشمگیر و قابل‌توجه است. چند قیمت مختف برای نشستن در این رستوران در نظر گرفته شده است؛ میزهای زیرزمین، تراس یا طبقه‌ی دوم را انتخاب کنید. میزهای طبقه دوم، چشم‌اندازهای زیبایی از مرکز شهر دارند.  

رستوران Vertu’ose

رستوران های استراسبورگ

رستوران Vertu’ose، یک رستوران شیک و مدرن است که با قیمت‌های بسیار معقول از مهمانان بین‌المللی خود با متنوع‌ترین و لذیذترین غذاها پذیرایی می‌کند. تمرکز اصلی این رستوران بر ارائه‌ی غذاهای سالم است که این غذاها با تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. منوی رستوران بسیار متنوع است و قیمت‌های معقولی دارد. این از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران است که در آن می‌توانید با قیمت مناسب، غذایی بسیار باکیفیت و لذیذ و سالم نوش جان کنید.

کافه رستوران Art Café

کافه رستوران Art Café یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر برای خوردن ناهار است. این کافه رستوران در طبقه‌ی اول موزه‌ی جذاب هنر مدرن و معاصر قرار دارد. سالن غذاخوری این رستوران پنجره‌های بزرگ و یک تراس وسیع دارد که چشم‌اندازهای بسیاری زیبایی از رودخانه و منطقه‌ی پتیت فرانس دارند.

رستوران Brasserie Les Haras

رستوران های استراسبورگ

رستوران Brasserie Les Haras یک رستوران عالی برای خوردن غذاهای سنتی است؛ البته غذاهای سنتی که با کمی خلاقیت و با تغییرات مدرن، عطر و طعمی فوق‌العاده پیدا کرده‌اند. فضای رستوران بسیار زیبا و چشم‌نواز است. این رستوران یک آشپزخانه‌ی اپن دارد که معمولا برای مشتریان جذاب است. این رستوران برای وعده‌ی ناهار بسیار شلوغ می‌شود و معمولا مشتریان آن را اهالی منطقه تشکیل می‌دهند. اگر قصد دارید برای وعده‌ی ناهار در این رستوران غذا بخورید، حتما از قبل میز رزرو کنید. این رستوران برای وعده‌ی شام هم آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است.

رستوران Le Pont Tournant

رستوران Le Pont Tournant، بهترین رستوران شهر برای امتحان کردن آشپزی سنتی فرانسه با تغییرات مدرن است. سرآشپز این رستوران از تازه‌ترین و بهترین مواد غذایی اولیه، طبق دستورهای سنتی استفاده می‌کند و هیچ ماده‌ای را جایگزین ماده‌ی دیگر نمی‌کند. بنابراین غذایی که در این رستوران می‌خورید کاملا اصیل است ولی در شیوه‌ی طبخ و سرو آن، خلاقیت‌هایی وجود دارد. در این رستوران غذاهای ویژه‌ی منو را که شامل استیک تارتار، سالاد سزار و ساندویچ کلاب است از دست ندهید. علاوه بر منوی اصلی، این رستوران یک منو فصلی هم دارد که با توجه به تازه‌ترین مواد غذایی موجود در فصل، تغییر می‌کند. منوی نوشیدنی‌ها و دسرهای رستوران هم بسیار قابل‌توجه و متنوع است.

رستوران L’Épicerie

رستوران های استراسبورگ

رستوران L’Épicerie بهترین رستوران برای خوردن ناهار یا شام سبک است. این کافه رستوران عالی، منوی متنوعی از سالاد، سوپ و دسر دارد. تخصص اصلی این کافه رستوران در انواع تارتین است؛ نوعی ساندویچ باز سنتی فرانسوی که مواد مختلفی را به‌عنوان فیلینگ برای تهیه‌ی آن استفاده می‌کنند. سالن غذاخوری رستوران، با چوب‌هایی به رنگ تیره مزین شده است و محیطی جذاب و دوست‌داشتنی دارد. در این رستوران احساس می‌کنید که در محیطی دنج و روستایی غذا می‌خورید نه در مرکز یک شهر شلوغ.

رستوران Winstub S’Kaechele

رستوران Winstub S’Kaechele بهترین انتخاب برای امتحان کردن سبک آشپزی آلزاسی است. در واقع این سبک آشپزی تلفیقی از آشپزی آلمانی و فرانسوی است. صاحبان این رستوران یعنی کارین و دنیل، غذاهای محلی سرو می‌کنند و فقط از تازه‌ترین مواد غذایی موجود که از مناطق اطراف تهیه می‌شود، برای تهیه‌ی غذاها استفاده می‌کنند. یکی از غذاهای محبوب منو، جگر چرب است که با سس مخصوص و کلم قرمز شور، سرو می‌شود. می‌توانید در پاسیوی رستوران که در کنار خیابان قرار دارد، غذا بخورید یا سالن غذاخوری را انتخاب کنید که محیطی جذاب و دنج دارد و به سبک سنتی تزیین شده است.

رستوران Perles De Saveurs

رستوران های استراسبورگ

رستوران Perles De Saveurs در یک بنای قدیمی متعلق به دوران رنسانس قرار دارد. حیاط خصوصی این رستوران در مقابل آن قرار گرفته است و فضای رستوران را از شلوغی و ازدحام شهر، جدا می‌کند. به همین دلیل، این رستوران محیطی دنج و آرام دارد. تاکید این رستوران بر استفاده از تازه‌ترین مواد غذایی موجود است. منوی رستوران هر ماه با توجه به مواد غذایی موجود، تغییر می‌کند و الهام گرفته از آشپزی فرانسوی است ولی خلاقیت هم در آن دیده می‌شود و غذاهای مدرن و جدید هم دارد. در منو می‌توانید نام چند غذای خلاقانه و ابتکاری را ببینید که بدون تردید ارزش امتحان کردن دارند.

رستوران Vince’Stub

رستوران Vince’Stub یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای امتحان کردن آشپزی آلزاسی با کمی تغییرات خلاقانه است. فضای رستوران بسیار دنج و صمیمانه است. مثل بسیاری از رستوران‌های دیگر شهر، منوی آن مرتب تغییر می‌کند تا همواره برای تهیه‌ی غذاها از تازه‌ترین مواد اولیه‌ی موجود استفاده شود. تنوع غذاهای رستوران بسیار قابل‌توجه است و هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. حتما جایی برای خوردن دسرهای لذیذ رستوران بگذارید. این دسرهای لذیذ را با عطر و طعم خانگی، از دست ندهید.

رستوران Cinnamon

رستوران های استراسبورگ

رستوران Cinnamon بهترین انتخاب شما در استراسبورگ برای خوردن غذاهای هندی است. این رستوران هندی، بیش از ۳۰ سال است که فعالیت می‌کند و غذاهای لذیذ و باکیفیت آن ثابت می‌کند که آشپزی سنتی و بومی را می‌توان با ذائقه‌ی امروزی به‌خوبی تطبیق داد. در منوی رستوران، غذاهای کلاسیک هندی را خواهید دید و بخش زیادی از منو به غذاهای گیاهی اختصاص یافته است. رستوران Cinnamon از نظر قیمت، یک رستوران میان رده است.

رستوران O Brazil

اگر از خوردن غذاهای فرانسوی خسته شدید به رستوران O Brazil سر بزنید. این رستوران همان طور که از اسمش پیدا است، غذاهای برزیلی سرو می‌کند. غذاهای برزیلی معمولا مواد اولیه‌ی متعددی دارد. بدون شک از امتحان کردن طع‌های جدید و متفاوت در این رستوران لذت می‌برید. منوی رستوران مرتب در حال تغییر کردن است تا همیشه از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه برای تهیه‌ی غذاها استفاده شود. دسر و نوشیدنی هم در منوی آن وجود دارد. موسیقی زنده، یکی از جذابیت‌های دیگر رستوران است. رستوران O Brazil فضایی بسیار آرام و دلنشین دارد و فرصت غذا خوردن در آن را نباید از دست بدهید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه