اعتراض طرفداران دیزنی لند به برداشتن صندلی های این پارک

رسول نوری
رسول نوری سه شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰
اعتراض طرفداران دیزنی لند به برداشتن صندلی های این پارک

بازدیدکنندگان دیزنی‌لند اخیرا متوجه شده‌اند که صاحبان این پارک بی‌سر و صدا اقدام به برداشتن صندلی‌ها و نیمکت‌های این پارک کرده‌اند.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که مسئولان پارک «دیزنی‌لند» برای مقابله با سیل جمعیت شروع به برداشتن صندلی‌ها و نیمکت‌های سراسر این پارک کرده‌اند.

برخی از مردم عصبانیت خود از این موضوع را به خبرنگاران ابراز کرده‌اند و برخی دیگر از طریق شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اقدام انتقاد کرده‌اند.

گفته می‌شود این حرکت نوعی آمادگی برای جمعیت عظیمی است که هنگام نمایش فیلم «جنگ ستارگان: لبه‌ی کهکشان» (Star Wars: Galaxy’s Edge) در تابستان آینده به پارک سرازیر خواهند شد.

اما نگرانی‌هایی در مورد افراد سن بالا، کودکان و افراد ناتوان مخصوصا در گرمای تابستان ابراز شده است.

«دبی سینکلیر» (Debbie Sinclair) از دارندگان امتیاز بازدید سالانه از دیزنی در مصاحبه‌ای با «او سی رجیستر» (OC Register) گفت:

نشستن در سایه و استراحتی کوتاه در حال سخت و سخت‌تر شدن است. این موضوع من را به شدت ناراحت کرده است، چون زانوها و مچ‌ پای من از سلامت کامل برخوردار نیستند. تا جایی که من فهمیدم این مکان در حال تبدیل شدن به یک کوهستان جادویی تمام بتنی است.

دیزنی لند

برخی نیز از طریق توییتر انتقاد خود را اعلام کردند. به‌طور مثال «تونیا بی» (Tonia B) دراین‌باره گفت:

چرا؟ فقط برای این‌که افراد بیشتری را وارد پارک شلوغ و در حال انفجار خود کنید؟ پس چه بلایی سر افراد مسن، کودکان و افراد ناتوانی که نیاز به استراحت دارند می‌آید؟

کاربری با نام ریراری (Reirari) گفت:

خطاب به افراد ناتوان توییتر، دیزنی‌ لند در حال برداشتن صندلی‌ها است. مراقب خودتان باشید!

درحالی‌که بارب (Barb) در توییتی گفت:

 آیا والت‌دیزنی‌ورلد فکر این را کرده که خانواده‌ها با اعضایی از سنین مختلف به بازدید این پارک می‌آیند و گاهی مجبوریم مسن‌ها را برای خوردن یک اسنک یا نوشیدنی در گوشه‌ای بنشانیم؟ با خودشان نگفته‌اند که کودکان نیاز دارند که بنشینند؟ کودکان ۶ ساله عاشق این هستند که گوشه‌ای نشسته و بستنی بخورند.

عده‌ای معتقدند که تعداد کلی صندلی‌های این پارک با نصب نیمکت‌های بیش‌تر در محیط اطراف رستوران‌ها به عدد سابق برمی‌گردد.

یک سخنگوی دیزنی‌لند به «میل آنلاین ترول» (MailOnline Travel) گفت:

ما دائما در حال تلاش هستیم که مهمانان تجربه‌ی خوبی از بازدید از پارک داشته باشند و همیشه در حال گشتن به دنبال راه‌هایی هستیم که مواردی مانند رفت‌وآمد مهمان‌ها، امکانات نشستن و چشم‌انداز مناظر اطراف را که بخش مهمی از تجربه‌ی بازدیدکنندگان است بهبود ببخشیم.

مطالب مرتبط:

منبع Dailymail

دیدگاه