بهترین مراکز خرید هراکلیون، یونان

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین مراکز خرید هراکلیون، یونان

هراکلیون، یکی از بزرگترین شهرهای یونان و جزو مقصدهای گردشگری محبوب این کشور است. این شهر، مراکز خرید متعددی دارد که بهترین محصولات از بهترین برندهای داخلی و خارجی را عرضه می‌کنند.

هراکلیون (ایراکلیون)، در ساحل شمالی کرت قرار دارد و مرکز، بندر اصلی  و همچنین مرکز صنعتی این جزیره است. مراکز خرید هراکلیون فرصتی مناسب برای خرید بهترین سوغاتی‌ها از یونان است.

این شهر  چهارمین شهر بزرگ یونان است.  گردشگران بسیاری از یونان و سراسر جهان با تور یونان به هراکلیون سفر می‌کنند تا از تماشای جاذبه‌های گردشگری، از جمله مناطق باستان‌شناسی و طبیعت زیبای آن لذت ببرند.

هر کدام از خیابان‌های خرید هراکلیون، حال‌وهوای خاص خود را دارد و گشت‌وگذار در آنها لذت بخش است. در مجموع، هراکلیون یونان مقصد شناخته شده‌ای برای خرید نیست ولی از نظر مرکز خرید، فروشگاه و بوتیک‌های شیک، کم و کاستی ندارد.

هراکلیون یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی یونان است. به همین دلیل، غیر از تفریحات و جاذبه‌های توریستی، امکانات دیگری مثل مراکز خرید بزرگ و فروشگاه‌های خاص دارد. اگر در هراکلیون تصمیم گرفتید که خریدی راحت و لوکس در محیطی مدرن‌تر داشته باشید و محصولاتی از برندهای بین‌المللی را پیدا کنید می‌توانید مراکز خرید را انتخاب کنید. اگر محصولات بومی و سنتی می‌خواهید و خرید کردن به شیوه‌ی سنتی را دوست دارید، باید به بازارها سر بزنید. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز خرید شهر را معرفی می کنیم.

مرکز خرید تالوس پلازا (Talos Plaza)

مراکز خرید هراکلیون

مرکز خرید تالوس پلازا، بزرگترین مرکز خرید در کرت است. این مجموعه‌ی تجاری وسعتی در حدود ۹ هزار مترمربع دارد. فروشگاه‌های این مجموعه محصولات متنوعی دارند؛ از جمله پوشاک و کفش. تعدادی رستوران و کافه هم در این مجموعه برای استراحت گردشگران در نظر گرفته شده است.

بعضی از فروشگاه‌های این مجموعه به لوازم آرایشی تولید کرت اختصاص دارند. یک سینمای بزرگ، بخش دیگری از این مرکز تفریحی و تجاری را تشکیل می‌دهد.

مرکز تجاری تالوس پلازا با وجود فروشگاه‌های متعدد و مرکز سینمایی کامل، یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی عالی برای کسانی است که می‌خواهند هم‌زمان با خرید، کمی تفریح کنند. این مرکز بیش از همه مورد توجه جوانان قرار دارد چون همه‌ی امکانات محبوب جوانان یعنی سینما، کافه، فروشگاه‌های عالی، فست فود و رستوران‌های خوب را در کنار هم دارد.

مرکز خرید Hondos center

مراکز خرید هراکلیون

فروشگاه زنجیره‌ ای هوندوس سنتر در بسیاری از شهرهای توریستی دنیا شعبه دارد. این شعبه در هراکلیون واقع است و بهترین مکان شهر برای خرید لوازم آرایشی طبیعی تهیه شده از مرغوب‌ترین روغن زیتون منطقه است. این محصولات در مراکز خرید بزرگ عرضه می‌شوند و در فروشگاه‌های اختصاصی که کیفیت آنها را تضمین می‌کند. البته قیمت این محصولات در چنین فروشگاه‌هایی، بسیار بالاتر است.

مرکز خرید پابلیک (Public)

اگر در هراکلیون قصد دارید لوازم الکترونیکی، کالای دیجیتال، کتاب و اسباب بازی بخرید، بهترین فروشگاهی که می‌توانید به آن سر بزنید، مرکز خرید پابلیک است.

این مرکز تجاری از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب و شنبه‌ها از ۹ صبح تا ۸ شب باز است و روزهای یکشنبه تعطیل است.

مرکز خرید پابلیک، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای  لوازم الکترونیکی و کتاب در یونان است

این مجموعه یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه کننده‌ی لوازم الکترونیکی و کتاب در یونان است.

این مجموعه در سه طبقه، تنوع بی‌نظیری از محصولات را با قیمت‌های رقابتی عرضه می‌کند.

خدماتی مثل تعمیر و عیب‌یابی لوازم الکترونیکی نیز در این مجموعه انجام می‌شود. این مرکز خدماتی عالی و کارکنانی خوش‌برخورد دارد.

دپراتمان استور فوکاس (Fokas department store)

مراکز خرید هراکلیون

دپارتمان استور فوکاس یکی از بهترین فروشگاه‌های شهر برای خرید کردن از برندهای مشهور بین‌المللی است. در این فروشگاه، بهترین برندها در زمینه‌ی ارائه‌ی پوشاک مدرن و آخرین محصولات مد فعالیت می‌کنند. از بین برندهای مشهور این مجموعه تجاری می‌توان به Timbérland و لاکوست اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

منبع orangesmile

دیدگاه