اولین جت خصوصی بوئینگ BBJ MAX تحویل داده شد

زینب موحدی
زینب موحدی پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
اولین جت خصوصی بوئینگ BBJ MAX تحویل داده شد

اولین هواپیمای خصوصی BBJ MAX طوری طراحی شده است که بیشترین سطح رفاه و فضا را برای مسافران مهیا کند. اولین فروند از این هواپیماها به مشتری تحویل داده شد.

در کنفرانس و نمایشگاه صنعت ملی هوانوردی تجاری اعلام شد که شرکت «جت‌های تجاری بوئینگ» اولین هواپیمای خصوصی BBJ MAX را به مشتری تحویل داد. طبق برنامه‌ریزی‌ها، این هواپیما قرار است برای تکمیل دکوراسیون داخلی آن به مرکز دیگری پرواز کند.

گرگ لاکتسون، رئیس شرکت جت‌های تجاری بوئینگ، گفت:

از این که نسخه‌ی تواناتر و دور بردتری از این هواپیمای تجاری محبوب را تولید می‌کنیم هیجان‌زده هستیم. علاقه و اشتیاق شدیدی در بازار برای تولید BBJ MAX وجود داشت و مشتریان گرامی و ارزشمند ما به زودی شاهد سطح جدیدی از سفرهای کاری خواهند بود.

نخستین بوئینگ BBJ MAX

مشتریانی از بخش‌های مختلف جهان، ۲۰ فروند هواپیمای BBJ MAX سفارش داده‌اند. شرکت «سیکانز تریدینگ» (Seacons Trading) در ماه جولای اعلام کرد که هواپیمای BBJ MAX 7 را در نمایشگاه بین‌المللی هوایی فارن‌بورو ۲۰۱۸ خریداری کرد.

در جشنی که برای اولین فروند خریداری شده از این هواپیما برگزار شد، بوئینگ از کانسپت داخلیل جدیدی رونمایی کرد که توسط شرکت «اسکای استایل» (SkyStyle) طراحی شده است. این کانسپت، که اسکای استایل آن را «پیدایش» را می‌نامد، نمادی برای آغاز به کار این شرکت برای طراحی BBJ MAX است.

گروه هواپیماهای BBJ MAX که بر اساس هواپیمای پرفروش بوئینگ 737 MAX طراحی و ساخته شده است، ترکیبی از بیشترین فضا، بالاترین رفاه و بیشترین برد پروازی را برای مشتریان این جت تجاری فراهم می‌کند. ارتفاع کابین پایین‌تر و فضای کابین این هواپیما سه برابر هواپیماهای رقیب است. این هواپیما از یک طراحی سفارشی برای دکوراسیون داخلی آن بهره می‌برد و می‌تواند ۷۰۰۰ مایل دریایی پرواز کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه