اجرای طرح ویژه ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی از خدمات انتظامی در اصفهان

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
اجرای طرح ویژه ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی از خدمات انتظامی در اصفهان

اجرای طرح ویژه ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی در بلند مدت به افزایش مسافرت گردشگران و رونق صنعت گردشگری کشور کمک شایانی می‌کند.

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ویژه ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی در مورد ارائه خدمات انتظامی به آنان خبر داد و بیان کرد که این طرح در بلندمدت کمک شایانی به رونق صنعت گردشگری کشور و افزایش مسافرت گردشگران می‌کند.

سردار مهدی معصوم بیگی گفت:

کشور ایران براساس نظرسنجی‌های معتبر بین‌المللی از نظر دارا بودن اماکن تاریخی رتبه دهم و از نظر مناظر طبیعی رتبه پنجم و یکی از عالی‌ترین سطوح امنیتی جهان را از نظر امنیت دارد و همین عوامل باعث شده است که سفر گردشگران خارجی به کشور ما افزایش یابد.

ایشان با بیان اینکه نیروی انتظامی برای احساس امنیت در بین گردشگران خارجی اهمیت ویژه‌ای قائل است، افزود که حجم بالای بازدید گردشگران خارجی از اماکن تاریخی و دیدنی استان اصفهان حاکی از آن است که امروز ایران به یکی از گزینه‌های اول گردشگران جهان تبدیل شده و همین امر باعث شکست توطئه رسانه‌های غربی برای ناامن جلوه دادن کشور ما شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه غول‌های رسانه‌ای دنیا ایرانیان را مردمانی بد، خشن، تندخو و حامی تروریست معرفی می‌کنند، بیان کرد:

زمانی که یک گردشگر پس از ورودبه ایران با مهربانی و مهمان‌نوازی مردم، برخورد خوب پلیس و امنیت بالا روبه‌رو می‌شود، به تمام دروغ‌های این رسانه‌ها پی می‌برد و می‌تواند پیام‌رسان فرهنگ غنی ایران اسلامی به سایر نقاط جهان باشد.

وی مهم‌ترین تاثیر سفر گردشگران خارجی به ایران را خنثی شدن پروژه ایران هراسی رسانه‌های غربی عنوان کرد وگفت در این زمینه نقش بسیار زیادی را می‌تواند نیروی انتظامی ایفا کند.

معصوم بیگی از اجرای طرح علمی و تحقیقاتی تحت عنوان راهکارهای نوین ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی از خدمات انتظامی به آنان و حمایت امنیتی از گردشگران در دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی خبر داد وگفت:

 امیدواریم بتوانیم میزان احساس امنیت در بین گردشگران خارجی را با اجرایی شدن این طرح افزایش داده و موجب فراهم شدن زمینه سفر تعداد بیشتری از گردشگران و رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در کشور شویم.

وی از مسئولان و راهنمایان تورهای گردشگری نیز خواست که ارتباط نزدیکی با نیروی انتظامی داشته باشند و از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ یا با حضور در ایستگاه پلیس گردشگری واقع در میدان امام (ره) اصفهان، دیدگاه‌های گردشگران خارجی در مورد عملکرد پلیس یا انتقاد یا پیشنهادهای خود را اعلام و حتما توصیه‌های پلیس در زمینه امنیت و احساس امنیت بیشتر گردشگران را مورد توجه قرار دهند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه