مطمئن، ساده و سریع‌ترین راه خرید بلیط پرواز خارجی چیست؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
مطمئن، ساده و سریع‌ترین راه خرید بلیط پرواز خارجی چیست؟

وب‌سایت علی بابا به شما این امکان را می‌دهد که بلیط هواپیما و قطار را به‌صورت آنلاین خریداری کنید و هزینه آن را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید.

بسیاری از علاقه‌مندان به سفر ترجیح می‌دهند که بلیط هواپیما به مقاصد مختلف جهان را بدون دریافت خدمات تور خریداری کنند و هزینه آن را با کارت بانکی پرداخت کنند. این دسته از افراد معمولا بلیط هواپیمای خود را از وب‌سایت‌های مطرحی چون علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما و قطار خریداری می‌کنند؛ زیرا علی بابا امکانات زیادی در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ به‌عنوان مثال اگر قصد سفر به استانبول را داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی بلیط استانبول را از علی بابا خریداری و هزینه آن را با کارت بانکی پرداخت کنید.

این شیوه خرید محاسن بسیاری نسبت به خرید حضوری یا تلفنی دارد. امکان بررسی مسیرهای پرواز، پروازهای ایرلاین‌های مختلف، مقایسه قیمت‌ بلیط هواپیما، پرداخت اینترنتی بهای بلیط، استرداد وجه پرداختی در صورت کنسل کردن پرواز و پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم کال‌سنتر علی‌بابا، از مزیت‌های خرید بلیط از علی‌بابا است. فرض کنید که قصد سفر به استانبول را دارید؛ شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما و قطار، از قیمت بلیط استانبول مطلع شوید و برای خرید اقدام و هزینه آن را با کارت شتاب پرداخت کنید.

 همچنین اگر به هر دلیلی سفرتان لغو شد یا در روند رزرو اینترنتی بلیط با مشکل مواجه شدید از حمایت تیم پشتیبانی ۳۰۰ نفره علی بابا که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما است برخوردار می‌شوید؛ هیچ فرقی هم نمی‌کند پرواز شما چارتری یا سیستمی باشد.

علی‌بابا تلاش می‌کند که بهترین شرایط سفر را برای شما فراهم آورد تا تجربه‌ای شایسته از سفر خود داشته باشید.

می‌توان گفت که قابل‌اعتماد بودن، پشتیبانی مناسب، سرعت و سادگی خرید بلیط هواپیما به هر نقطه از کشور، موجب شده است که ۹۷٫۲ درصد از افرادی که از علی بابا بلیط می‌خرند، خرید از این وب‌سایت را به دیگران نیز توصیه کنند.

پس چه تجربه خرید اینترنتی بلیط هواپیما را داشته‌اید یا خیر، خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای پروازهای مختلف مثل پرواز تهران استانبول با علی بابا را امتحان کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه