هزینه سفر به سئول چقدر است؟

علی گودرزی
علی گودرزی سه شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
هزینه سفر به سئول چقدر است؟

اخیرا سفر به کشور کره‌ی جنوبی و به‌خصوص شهر سئول، خواهان زیادی پیدا کرده است. در این مطلب، بررسی می‌کنیم که هزینه سفر به سئول چقدر خواهد شد.

کشور کره جنوبی، از کشورهای با قدمت و صد البته، پیشرفته‌ی جهان محسوب می‌شود. پیشرفت چشم‌گیر این کشور در زمینه‌هایی مثل I.T، هنر و صنعت، آن را به یکی از سرزمین‌های باارزش شرق آسیا، در کنار ژاپن و چین قرار می‌دهد. علاوه بر این موارد، بهره‌بردن این کشور از یک اقلیم مطلوب و سرزمین‌های فوق‌العاده زیبا، آن را به یکی از توریستی‌ترین کشورهای آسیا و جهان تبدیل کرده است.

سئول، پایتخت کره است؛ تمامی موارد جذابی که ذکر شدند، همه و همه در این شهر و به شگفت‌انگیزترین شکل ممکن جمع‌آوری شده‌اند. در کنار این موارد، قصرها، قلعه‌ها و اماکن تاریخی و آسمان‌خراش‌های مدرن را هم اضافه کنید تا به جذابیت شدیدا بالای شهر سئول پی ببرید. اخیرا مردم کشورمان علاقه‌ی بسیار زیادی به سفر به این کشور و صدالبته شهر سئول نشان داده‌اند.در این مطلب بررسی می‌کنیم که هزینه‌ سفر به شهر سئول و امرار و معاش در آن چقدر می‌شود. پس با کجارو همراه باشید.

قیمت بلیط تهران - سئول

بلیط تهران - سئول

سفر به سئول مثل دیگر کشورهای خارجی با هواپیما انجام می‌شود. شاید یک عده با استفاده از کشتی به این کشور سفر کنند؛ اما خب در این مطلب، بهترین و در دسترس‌ترین راه را بررسی می‌کنیم. خطوط هوایی داخلی و خارجی، پرواز تهران - سئول را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند. قیمت بلیط تهران - سئول از ۶ میلیون تومان شروع می‌شود و اگر بخواهید از خطوط هوایی خارجی استفاده کنید، به سی میلیون تومان هم می‌رسد. پس بهترین کار، خرید بلیط هواپیما تهران - سئول از خطوط هوایی داخلی، یا استفاده از تورهای موجود است که در ادامه‌ی مطلب، قیمت تور سئول را بررسی می‌کنیم.

هزینه رزرو هتل های سئول

هزینه سفر به سئول

هزینه‌ی هتل های سئول، از یک ستاره تا پنج ستاره، همان طور که فکرش را می‌کنید، صعودی است. شما می‌توانید در جای‌جای این شهر بزرگ و زیبا، هتل‌ها و مسافرخانه‌های مختلف را پیدا کنید که هزینه‌ی سکونت در آن‌ها از صد دلار شروع می‌شود و تا هزار دلار هم ادامه دارد.

اگر نمی‌خواهید در سئول وقت خود را در یک هتل بگذرانید و مایل هستید که خانه اجاره کنید، دانستن هزینه‌های اجاره‌ی خانه در این شهر، خالی از لطف نیست.

هزینه‌ی اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی ۸۵ متری در یکی از محله‌های گران‌قیمت سئول، حدود ۱۰۰۰ و ۵۰۰ دلار خواهد بود در حالی که هزینه‌ی اجاره‌ی یک خانه‌ی ۸۵ متری در یک محله‌ی معمولی شهر، حدود ۱۱۰۰ می‌شود.

اگر این قیمت‌ها زیاد به‌نظر می‌رسند، اجاره‌ی ماهانه‌ی خانه‌های ۴۵ متری را بررسی می‌کنیم. اجاره‌ی ماهیانه‌ی یک خانه‌ی ۴۵ متری در شهر سئول به‌ترتیب در محله‌های گران و ارزان قیمت، حدود ۱۰۸۷ و ۶۰۰ دلار خواهد بود.

هزینه غذا و خورد و خوراک

هزینه سفر به سئول

در سئول، پایتخت مدرن کشور کره، انواع و اقسام غذا با قیمت‌های مختلف را می‌توان برای خوردن پیدا کرد. شما حتی می‌توانید رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌هایی را در سئول پیدا کنید که غذا را با قیمت کمتر از ۷ هزار تومان سرو می‌کنند!

در سئول، صرف غذا در یک رستوران ارزان، حدود ۷ دلار آب می‌خورد. این در حالی است که سه وعده‌ی غذایی برای دو نفر در رستوران‌های نه چندان گران‌قیمت سئول، حدودا ۴۲.۴۷ دلار خرج روی دست‌تان خواهد گذاشت. اگر هم به غذاهای سریع یا همان فست فود علاقه دارد، رستوران‌های مک‌دونالد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود؛ یک وعده‌ غذایی در مک‌نولاد (از جمله غذاهای ترکیبی) حدود ۵.۳۱ دلار هزینه خواهد داشت و می‌توانید نگاهی به آن داشته باشید.

هزینه‌های حمل و نقل

هزینه سفر به سئول

از اساسی‌ترین بخش‌های هر سفر، حمل و نقل و در کل، گردش در شهر مورد نظر است که اکثر مسافران، حمل و نقل عمومی را ترجیح می‌دهند و اینجا است که قیمت‌های اتوبوس، مترو و تاکسی‌ها اهمیت پیدا می‌کند.

با مترو شروع کنیم؛ هزینه‌ی یک بلیط تک‌سفره (هزینه رفت) در متروی سئول، ۱.۱۱ دلار است. تاکسی‌های این کشور، مدل‌های مختلفی دارند و هزینه‌شان از ۲ دلار شروع شده و به ۹ دلار ختم می‌شود. علاوه بر این موارد، یک سری تاکسی ویژه با برندهای فولکس‌واگن و تویوتا وجود دارند که سفر با آن‌ها به‌ترتیب، حدود ۲۸.۳۰۰ و ۲۴.۷۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اگر می‌خواهد بدون دردسر و با خرج بسیار کم در سئول رفت و آمد کنید، بهتر است کارت گردشگری سئول (Discover Seoul Pass) را خریداری کنید.

قیمت تور سئول کره جنوبی

هزینه سفر به سئول

تنهایی سفر کردن به کشورهای شرق آسیا معمولا سخت است؛ چراکه مردم این کشورها، به زبان‌های نسبتا سختی تکلم می‌کنند و تنها سفر کردن به آن‌ها، کار ارتباط با افراد و در کل امرار معاش را برای مسافر، سخت می‌کند. اینجا است که مسئله‌ی سفر با تور مطرح می‌شود.

به‌دلیل سختی‌هایی که در تهیه‌ی ویزای کره وجود دارد، تعداد آژانس‌هایی که خدمات تور برای این کشور را ارائه می‌کنند زیاد نیست. مبالغی که در ادامه آن‌ها را برای تور سئول بررسی می‌کنیم، مجموع مبلغ بلیط هواپیما، اقامت در هتل همراه با صبحانه، راهنمای فارسی‌زبان، ویزا و ترانسفر فرودگاهی است.

قیمت تور شهر سئول کره جنوبی، بسته به‌مدت تور، در سه دسته تقسیم می‌شود:

  • تور چهار شب که قیمتش از ده میلیون تومان شروع شده و بیشترین میزانش دوازده میلیون تومان است
  • تور ۶ شب که قیمتش از یازده میلیون تومان شروع و به سیزده میلیون تومان ختم می‌شود
  • و در پایان، تور ۹ شب را داریم که قیمتش از دوازده میلیون تومان آغاز و به چهارده میلیون تومان ختم می‌شود.

 در کل، با توجه به نوسانات این روزهای قیمت دلار، هزینه سفر به سئول نسبتا گران به‌نظر می‌رسند و برای اینکه یک سفر آسوده به این شهر محبوب را داشته باشید، بهتر است مبالغی را که در این مطلب ذکر شدند را آماده کنید؛ در غیر این صورت، شاید بهتر باشد که کمی صبر کنید تا قیمت دلار شرایط بهتری پیدا کند و بعد اقدام به سفر کنید.

مطالب مرتبط:

منبع expatistan numbeo

دیدگاه