کنترل شدید مرز مهران برای جلوگیری از ورود افراد بدون ویزا به مرز

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵
کنترل شدید مرز مهران برای جلوگیری از ورود افراد بدون ویزا به مرز

افراد بدون ویزا به مرز مهران مراجعه نکنند؛ این مرز برای جلوگیری از ورود افراد بدون ویزا به مرز به‌صورت دقیق کنترل می‌شود.

سرهنگ حسن کاظمی، جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام، از کنترل شدید مرز مهران برای جلوگیری از ورود افراد بدون ویزا به مرز خبر داد.

به گفته سرهنگ حسن کاظمی در سال‌های گذشته افرادی بدون گذرنامه و ویزا به مرز مهران مراجعه می‌کردند، کشور عراق با جدیت از ورود آن‌ها جلوگیری و ممانعت می‌کرد و برای این که زائرین اذیت نشوند، در ورودی‌های استان کنترل‌ها را انجام داده و افرادی که ویزا برای این سفر ندارند را عودت داده می‌شوند.

وی در ادامه افزود:

اردوگاه و ناوگان حمل و نقل مناسب را برای عودت افراد بدون ویزا آماده کردیم، اگر از هر طریقی افراد بدون ویزا خود را به مهران رسانده قطعا آنجا کنترل شدیدتر و حتما به این کمپ اعزام و از آن قسمت با اتوبوس‌هایی که پیش‌بینی شده از استان ایلام خارج خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد که خواهش ما این است که برای عزیمت به کشور عراق زائرین حتما گذرنامه و نیز ویزای معتبر تهیه کنند، از گذرنامه‌های دیگران نباید استفاده کنند و مسلما اجازه خروج آن‌ها داده نمی‌شود. همچنین زائرین باید ویزا را از مراکز مجاز که رسمی هستند، تهیه کنند.

ایشان تصریح کرد که برخی زائران در سال‌های گذشته بعضا ویزای جعلی استفاده کرده‌اند و به آن‌ها ویزای جعلی فروختند و کشور عراق آن‌ها را کنترل کرده و منجر به دستگیری آن‌ها شده بود.

کاظمی در پایان سخنان خود افزود:

برای این که زائران زیادی از استان‌های مختلف سراسر کشور به این استان برای زیارت عتبات عالیات سفر می‌کنند، از هم استانی‌ها تقاضا داریم که از تردد غیر ضروری در راه‌های مواصلاتی منتهی به مهران پرهیز کنند و آماده خدمات‌رسانی مناسب به زائران باشند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه